Isä reissaa lapsen kanssa lomillaan kun äiti on töissä, muita..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksin

Vieras
Mieheni viettää todella kivasti laatuaikaa lapsemme kanssa, heillä on todella hyvät välit ja olen onnellinen kun touhuavat keskenänsä milloin mitäkin..

Mut silti erossa oleminen tuntuu aina vähän vaikeelta, nytkin ovat viikon reissussa kun miehellä on talviloma, mulla kun lomaa ei ole, en voinut lähteä heidän mukaansa ja tylsältä tuntuisi jos heidän yhteinen loma menisi tässä kotisohvalla vain siksi kun mä en voi lähteä mukaan..

Heillä on loma alkanut mukavasti, käyvät sukuloimassa ja tekevät kaikenmoista mukavaa yhdessä.. ihanaa siis heidän kannaltaan mut mua vaivaa kova ikävä...

Mun mielestä tuo kuullostaa oikein kivalta. :) Meilläkin on ollut miehen kanssa eriaikaan lomaan,kumpikin on sitten toisen töissä ollessa tehnyt lasten kanssa mitä on mielinyt.

Odotellessa ja toivoessa sitä, et isänsä kans lähtisivät reissuun, sais olla pari päivää aivan itekseen:)
Sitä vaan tuskin tulee tapahtumaan koskaan, ikävä kyllä.

Kivahan se on.. mut tää ikävä on kurjaa.. kaipaan heitä molempia vaikka koitan keksiä töiden jälkeen aktiviteettia itselleni etten miettisi heitä liikaa..
Lapsella on niin paljon touhua ja on tottunut isänsä mukana kulkemaan niin ei tunnu olevan reissujen aikana moksiskaan, vasta kotiin palattua aina ikävä purkaantuu ja haluaa nukkua mun vieressä seuraavan yön.

Osaiskin nauttia omasta ajasta ja tehdä jotain mieltäylentävää..
Seuraavana päivänä on kuitenkin ihan kuin ei olis poissa ollutkaan..

Jep, meillä kans mä meen yleensä lasten kanssa, en piittaakkaa ottaa miestä mukaan kovin äkkiä, pääsee paljon vähemmällä kaikesta. Ja yrittäjä ei oikein voi kauaksi lähteäkään.

Meillä mies lomailee joskus lomillaan/vapaillaan lapsen kanssa sukulaisten luona. Pisimmillään ovat olleet reissussa kaksi yötä. Musta on ollut kiva, kun olen saanut olla pari päivää itsekseni, etenkin kun nuo reissut ovat ajoittuneet siten, että mulla on ollut opiskelujuttuja kirjoitettavana tai tenttiin lukemista. Ja töitä tietenkin. Ikävä tosin on ollut kova!

Meillä pisimmät reissut on noita viikon kestäviä mut niitä onkin sit ollut useaan kertaan, ensimmäistä kertaa olin heistä viikon erossa kun lapsi oli vasta alle 1½vuotias..

ihmettelen miten yh:t jaksaa, tai ehkä siihenkin tottuu joskus..

mut näin mun kantilta ajatellen tää on aina yhtä vaikeeta... seuraavan kerran tää viikon ero koittaa taas kesällä kun mies aloittaa lomansa ennen minua..

Meillä on joskus noita kanssa, tosin ei yleensä ihan viikkoa. Mutta minun on myönnettävä että nautin silloin paljon. On ihana tehdä (tai olla tekemättä) ruokaa vain itselle, nukkua kokonaisia öitä, katsoa telkkaa jne. Ja sitten on kahta ihanampaa kun tulevat kotia :heart:

Meillä mies kulkee miehen loma-aikoina lapsen kanssa sukulaisissa, mummolassa lähinnä, mutta vain korkeintaan muutaman päivän kerralla. Viikoksi en raaskisi antaa, mutta muutama päivä on kyllä ihan mukava köllötellä töiden jälkeen.

sulla on aika helmi-mies
pidä kiinni siitä :)
toivoisin että munkin mies lähtisi joskus edes viikonlopuksi jonnekin lasten kanssa että saisin olla ihan yksin omissa oloissani, mutta meilläkin se olen aina minä kuka vie lapsia kylään tai minnevaan

Yhteistyössä