Isa on onnellinen seksityöläinen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Suomessa aniharva, jos kukaan, tekee prostituutiota pakosta. Tai tietenkin se on siinä, että minkä kokee "pakkona". Jos haluaa päästä hyviin ansioihin ja pienillä työtuntimäärillä, niin sitten se monelle on "pakko". Mutta sellaista pakkoa ei ole, etteikö saisi leipää ja levitettä ilman prostituutiotakin. Tätä vapaaehtoisuutta ei vain tietyt tahot väkisinkään halua myöntää. Aina kun prostituutiosta puhutaan, he aloittavat jankkaamaan ihmiskaupasta ja pakosta. Todellisuudessa prostituutiota Suomessa harjoitetaan kuitenkin mukavuudenhalun takia, kun siitä saa käteen kuukaudessa sen mitä tarjoilijana vuodessa. On myös tragikoomista, että samat tahot jankuttavat yhtä aikaa naisen oikeudesta omaan kehoonsa ja prostituution kieltämisestä. Nainen siis omistaa oman kehonsa niin kauan, kunnes käyttää sitä heidän mielestään väärin.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
Se on sit tuollaista elämää, ku ei malta hankkia tietotaitoa oikeasta ammatista, niin että voi siinä valita työaikansa (ainakin suunnilleen) ja tienata kunnolla.


Musta ois kamalaa, jos pitäisi tehdä yhdestä elämän parhaasta asiasta elossapysymiskeino. YHtä pahaa ois vain, jos ois pakko syödä tai nukkua vaikkei huvittaisi.
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Ulkomaalaisia naisia tuodaan Suomeen ja paritetaan, myös kotimaisia alaikäisiä käytetään hyväksi. Myös vajaaälyisiä. Näitä miehet käy sitten polkemassa kun halvalla saa. Isan kaltaiset on jo liian kalliita
 
vierailija
Kaikille ihmisille seksi ei ole sellainen tabu. Kaikille ihmisille esim. lihavan ihmisen koskettaminen ei ole oksettavaa. On olemassa ihmisiä, jotka ovat sinut alastomuuden kanssa ja joille kehollinen läsnäolo tuntemattomien kanssa on ihan ok. Jos tällainen ihminen saa 200 euroa seksistä, miksi se ei olisi positiivinen asia?

Henkilökohtaisesti en ymmärrä tuollaisten summien maksamista eli sitä asiakkaan logiikkaa, mutta prostituoidun logiikan ymmärrän täysin. Itse olen niin estoinen, ettei tavallinen seksielämäkään meinaa onnistua, mutta jos ei näitä estoja olisi, en näe mitään syytä miksi prostituutio olisi huonompi juttu kuin mikä tahansa palveluammatti.
 
Se on sit tuollaista elämää, ku ei malta hankkia tietotaitoa oikeasta ammatista, niin että voi siinä valita työaikansa (ainakin suunnilleen) ja tienata kunnolla.
Musta ois kamalaa, jos pitäisi tehdä yhdestä elämän parhaasta asiasta elossapysymiskeino. YHtä pahaa ois vain, jos ois pakko syödä tai nukkua vaikkei huvittaisi.
Eihän hänen kohdallaan ole kyse elossapysymiskeinosta, töitä on ollut, vaan helposta tiestä todella koviin tuloihin kun istuu aarrearkun päällä ja pistää sen lihoiksi ;)

Saa vaivatta varmaan tonnin puhtaana/pv

Isa Häkkinen, 27, myy seksiä työkseen: “En keksi muuta työtä, josta saisin näin paljon palkkaa ja jossa olisi näin suuri itsemääräämisoikeus"
Neljän laudaturin ylioppilas vaihtoi 40-tuntisen työviikon tarjoilijana seksipalveluiden myymiseen – eikä hän häpeä työtään.
 
Kaikille ihmisille seksi ei ole sellainen tabu. Kaikille ihmisille esim. lihavan ihmisen koskettaminen ei ole oksettavaa. On olemassa ihmisiä, jotka ovat sinut alastomuuden kanssa ja joille kehollinen läsnäolo tuntemattomien kanssa on ihan ok. Jos tällainen ihminen saa 200 euroa seksistä, miksi se ei olisi positiivinen asia?

Henkilökohtaisesti en ymmärrä tuollaisten summien maksamista eli sitä asiakkaan logiikkaa, mutta prostituoidun logiikan ymmärrän täysin. Itse olen niin estoinen, ettei tavallinen seksielämäkään meinaa onnistua, mutta jos ei näitä estoja olisi, en näe mitään syytä miksi prostituutio olisi huonompi juttu kuin mikä tahansa palveluammatti.
200 euroa on ihan kamalan vähän.
 
200 euroa on ihan kamalan vähän.
Kertaa 6-8 asiakasta/pv, niin ei ole. Keskivertoasiakas saa tehdä ehkä 3 pv duunia, ennenkuin hänellä on summa kasassa verojen jälkeen . ”Isot pojat” ;) on kertoneet, että thaikkumestoissa ja ulkolaisilla työntekijöillä on selvästi alhaisemmat hinnat.

Laatu maksaa, tuo neiti saanee helposti maksukykyisiä rinkiinsä. Ja sitten on kysynnän ja tarjonnan laki, joka määrittelee sopivan hintahaarukan.

On se kyllä ihme että hän ei ymmärrä, että poikaystävät eivät halua seurustella huoran kanssa.
 
vierailija
Kertaa 6-8 asiakasta/pv, niin ei ole. Keskivertoasiakas saa tehdä ehkä 3 pv duunia, ennenkuin hänellä on summa kasassa verojen jälkeen . ”Isot pojat” on kertoneet, että thaikkumestoissa ja ulkolaisilla työntekijöillä on selvästi alhaisemmat hinnat.

Laatu maksaa, tuo neiti saanee helposti maksukykyisiä rinkiinsä. Ja sitten on kysynnän ja tarjonnan laki, joka määrittelee sopivan hintahaarukan.

On se kyllä ihme että hän ei ymmärrä, että poikaystävät eivät halua seurustella huoran kanssa.
Kukaan ei jaksa terveenä 6-8 asiakasta päivässä.
 
Kertaa 6-8 asiakasta/pv, niin ei ole. Keskivertoasiakas saa tehdä ehkä 3 pv duunia, ennenkuin hänellä on summa kasassa verojen jälkeen . ”Isot pojat” on kertoneet, että thaikkumestoissa ja ulkolaisilla työntekijöillä on selvästi alhaisemmat hinnat.

Laatu maksaa, tuo neiti saanee helposti maksukykyisiä rinkiinsä. Ja sitten on kysynnän ja tarjonnan laki, joka määrittelee sopivan hintahaarukan.

On se kyllä ihme että hän ei ymmärrä, että poikaystävät eivät halua seurustella huoran kanssa.
En kyllä itse irrottaisi palvelua tuohon summaan ja ottaisi vastaan 8 asiakasta päivässä. Kyllä siinä räpsäkin kärsisi pahemman kerran.

Toki minä en kyseistä hommaa tekisi kuin äärimmäisen pakon sanelemana, joten se pitää tämänhetkisen näkemyksen kohtuullisesta korvauksesta melko korkeana.
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
En kyllä itse irrottaisi palvelua tuohon summaan ja ottaisi vastaan 8 asiakasta päivässä. Kyllä siinä räpsäkin kärsisi pahemman kerran.

Toki minä en kyseistä hommaa tekisi kuin äärimmäisen pakon sanelemana, joten se pitää tämänhetkisen näkemyksen kohtuullisesta korvauksesta melko korkeana.
Hyvä kun tietää oman arvonsa :)

Sillä sun entisellä profiilikuvalla puhuttaisiin varmaan väh. tonni/varvi, yritysjohtajien luksushuorana :giggle:
 
  • Haha
Reactions: AivanSama
Eihän hänen kohdallaan ole kyse elossapysymiskeinosta, töitä on ollut, vaan helposta tiestä todella koviin tuloihin kun istuu aarrearkun päällä ja pistää sen lihoiksi

Saa vaivatta varmaan tonnin puhtaana/pv

Isa Häkkinen, 27, myy seksiä työkseen: “En keksi muuta työtä, josta saisin näin paljon palkkaa ja jossa olisi näin suuri itsemääräämisoikeus"
Neljän laudaturin ylioppilas vaihtoi 40-tuntisen työviikon tarjoilijana seksipalveluiden myymiseen – eikä hän häpeä työtään.

Ni mutku ois hankkinut paremman duunin ni ei tarvitsisi! Tarjoilija ei kuuna kullanvalkeana tienaa mitään mitä voisi kutsua kunnon palkaksi. Eikä voi määrätä työaikojaan.



Ni ja mä tunnen yhden sihteeriopiston vakimyyjistä. Se, että saa turvallisen asiakkaan per päivä ei oo kovinkaan helppoa. Ja kaikkihan haluaisivat tulla puuhiin just sunnuntai.. tai lauantaiaamuna etkä sä silloin ehkä itse halua olla töissä tai et voi itseäsi monistaa.


varmasti tuolla elää, muttamutta, mä en ottaisi riskiä että leipäääntyisin ja kyllästyisin,
 
  • Tykkää
Reactions: Latimeria
vierailija
Mielestäni hyvä ja mielenkiintoinen juttu.
On myös rohkea nainen. Omalla nimellään ja kasvoillaan kertoo työstään.

Mitä Isa tekee kun ei ole enää kauniskasvoinen nuorehko 27 v. vaan 55 v. markkina-arvon laskiessa tätä samaa vanhaa duuniako iloiten jokaisesta päivästä. Toisaalta jokaiseen työhön leipiintyy.

Isa on nyt omilla kasvoillaan kertomassa työstään, jos ei enää tämä työ nappaa.
Ottaisitko sinä hänet töihin ja mitä töitä hän tulisi tekemään, kaikki työtoverit eivätkä asiakkaat ole aina niin avarakatseisia kuin toivoisi.
Hänen menneisyytensä tulee aina seuraamaan ja niin hän toivookin.
Hän voi perustaa oman yrityksen, mutta siinäkin jutussa yleensä pitää olla asiakkaiden kanssa tekemisissä ja myydä muuta kuin reikiään.
Todennäköisesti vaihdevuosi-ikäisenä tulee kirjoittamaan kirjan omasta elämästään ja asiakkaistaan, niin seksityöläisillä ei ole mitään vaitiolovelvollisuutta ja sillä rahastaa itselleen tulevaisuutta.
Ihmiset ovat aina uteliaita tirkistelijöitä.
 

Yhteistyössä