Isä ajoi äiti ja poika kuoli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras

Nokkakolari Tuusulassa: Isä ajoi, äiti ja poika kuolivat
Sunnuntai 20.12.2009 klo 15.54 (päivitetty klo 19.50)

Äiti ja poika kuolivat nokkakolarissa, kun auto suistui vastaantulevien kaistalle Tuusulassa.
Lue myös

Vakava kolari Ruotsinpyhtäällä - ainakin kaksi kuollut

Nahkelantiellä niin sanotussa "Murron mutkassa" tapahtui kuolonkolari iltapäivällä.

Toinen autoista ajautui mutkassa vastaantulevien kaistalle ja törmäsi suoraan vastaan tulleeseen autoon.

Onnettomuudessa kuoli 17-vuotias poika ja hänen äitinsä. Isä ajoi kolariautoa. Kuolonuhrien lisäksi kaksi loukkaantunutta vietiin Töölön sairaalaan.

Tie oli poikki onnettomuuspaikalla kaksi tuntia.

Huono ajokeli

Poliisin mukaan Etelä-Suomessa onnettomuuksien aikaan tiet ovat olleet liukkaita ja näkyvyys lumisateen vuoksi huono.

Huonosta säästä varoittaa myös Tiehallinto. Sen mukaan Uudellamaalla ja Itä-Uudellamaalla on huono ajokeli lumisateen, pöllyävän lumen ja jäisten tienpintojen vuoksi.

IL

Oltiin tänään noihin aikoihin Tuusulassa kyläilemässä. Matkan aikana 2 ihmistä "tötöili" meidän edessä hyvin vaarallisesti. Toiselta loppui rohkeus väärässä kohtaa ja jäi yllättäen ajamaan aurausauton viereen ( vaikka aikoi sen ohittaa ) niin että mm. me jouduimme ajamaan väärästä liittymästä ulos kun emme päässeetkään ohi eikä voinut tehdä surkealla säällä isompia jarrutuksia tms. Toinen taas oli "tecno shellin " kohdalla auto peruutti vähän sivuittain autollaan alamäkeen ajotiellä kun ei renkaat pitäneet. Meidän edellä oleva auto joutui väistämään sitä äkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja PsychoKiller:
Kuinkahan tuollaisesta voi ikinä, ikinä selvitä. Aivan järkyttävä joulu tuolle isälle.

Samaa mietin:( Voi ei tuon kamalampaa voi yhdelle isälle sattua ikinä tai koko elämässä tai edes kymmenessä elämässä.

kamalaa :'(

Siskon kanssa just illalla puhuttiin puhelimessa.. oli kuulemma käynyt Tikkurilassa ja ajellut sieltä kotiin lumimyräkässä, kuulemma ekaa kertaa oli autoa ajaessa pelottanut, nimittäin tietä oli nähnyt vaan tasan sen verran miihin auton valot yltää. Siellä on todella huono ajokeli :(

Alkuperäinen kirjoittaja Lumihiutale:
Olkaa nyt niin mahottoman iloisia siitä, että tulee lunta ja valkoinen joulu ! ! !

Mä olen juuri tasan samaa mieltä! Aina hehkutetaan että mahtavaa kun sataa lunta, hyvähän se on hehkuttaa kotisohvalla eikä yhtään ajatella että toisten on oikeasti pakko lähteä tien päälle kelillä kuin kelillä.

Alkuperäinen kirjoittaja blondi:
Olkaa nyt niin mahottoman iloisia siitä, että tulee lunta ja valkoinen joulu ! ! !

Mä olen juuri tasan samaa mieltä! Aina hehkutetaan että mahtavaa kun sataa lunta, hyvähän se on hehkuttaa kotisohvalla eikä yhtään ajatella että toisten on oikeasti pakko lähteä tien päälle kelillä kuin kelillä.

noh, mie lähen aamulla taasen ajamaan töihin. pakkohan se on mennä. tarvii vaan seurata liikennettä ja pitää oma ajonopeus semmosena että pystyy hallittemaan auton.

*muoks* eikä löydy sanoja sille miten pahalta tuosta isästä varmasti tuntuu :'( :(

Jep. Ei vietetä joulua koska kolareita sattuu. Ei edes ajeta koko talvena. Ei nautita valkoisesta luonnosta ja talviharrastuksista koska joku on jossain kuollut. Samaa kaavaa käyttäen pitäs lopettaa myös kesästä nauttiminen ja uiminen, koska juopot hukkuu juhannuksena ja saa puukosta vappuna. Ryve sinä lumihiutale liemissäs, mut anna muiden viettää joulua. Miksi se siitä muuttuu jos koko ajan miettii vainaita ja suree ajokelejä??

Mä tiedän tapauksen missä nelihenkinen perhe oli ajelemassa etelä-Suomessa jouluostoksilta kotiin. Matka päättyi tieltä suistumiseen ja koko perhe kuoli. Ihanat kanssaihmiset jäivät kyttämään milloin pääsevät lahjojen kimppuun ja kaikki lahjat vietiin vaikka koko perhe kuoli. Toisilla on pokkaa!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä tiedän tapauksen missä nelihenkinen perhe oli ajelemassa etelä-Suomessa jouluostoksilta kotiin. Matka päättyi tieltä suistumiseen ja koko perhe kuoli. Ihanat kanssaihmiset jäivät kyttämään milloin pääsevät lahjojen kimppuun ja kaikki lahjat vietiin vaikka koko perhe kuoli. Toisilla on pokkaa!!

Et voi olla tosissan! |O :o

Et voi olla tosissan! |O :o

Valitettavasti tämä on totta. Tapahtui muutama vuosi sitten.

En halua jeesustella, mutta kuinka monen oikeasti on PAKKO lähteä tielle, ammattiliikennöitsijöitä lukuunottamatta. Mulle ton lausahti eilen mies, joka selvästi vähän liikuttui tuosta uutisesta. Hän totesi, että kun on tullut ikää ja perhettä, niin hän ainakin pystyy jättämään henkensä uhalla autoilun väliin. Mikä oikeasti olisi niin pakottava tarve, että olisi ihan pakko lähteä?

Oltiin mekin eilen liikenteessä, ja ihmetellä täytyy! Oli keli mikä tahansa, niin pakko on silti vetää motarilla satasta. Yhtään ei tajuta että keli saattaisi vaikuttaa ajo-olosuhteisiin, ja tehdä ajamisesta jopa vaarallista. Järki puuttuu, ympäri vuoden ajetaan kuin kesäkelissä. Ei ihme että onnettomuuksia sattuu ja henkiä menetetään.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Oltiin mekin eilen liikenteessä, ja ihmetellä täytyy! Oli keli mikä tahansa, niin pakko on silti vetää motarilla satasta. Yhtään ei tajuta että keli saattaisi vaikuttaa ajo-olosuhteisiin, ja tehdä ajamisesta jopa vaarallista. Järki puuttuu, ympäri vuoden ajetaan kuin kesäkelissä. Ei ihme että onnettomuuksia sattuu ja henkiä menetetään.

Nää samat kaaharimul**t sitten keskaria heristelee, kun joutuvat kelin mukaan ajelevaa ohittelemaan. Ajakoot puuhun!

Yhteistyössä