Irtokoira raateli 2-vuotiaan kaupan pihassa

:(

Irtokoirat on ärsyttäviä. Meidän naapuri antaa koiransa olla aina irti, ja tuossa se sitten vaeltelee.. : / On asiasta sanottu, vaan hän otti ja suuttui "koska asia ei kuulema meille kuulu" Näytän ens kerralla tämän jutun sille!!!

:(

Irtokoirat on ärsyttäviä. Meidän naapuri antaa koiransa olla aina irti, ja tuossa se sitten vaeltelee.. : / On asiasta sanottu, vaan hän otti ja suuttui "koska asia ei kuulema meille kuulu" Näytän ens kerralla tämän jutun sille!!!

Niin munkin naapurini antoi, päästi vaan ovesta ulos kun ei viitsinyt ulkoiluttaa.
Oman koiransa kanssa ei päässyt edes ovesta ulos, kun omani sattui olemaan narttukoira ja sillä oli juoksuaika. Tämä naapurin koira oli hulluna kimpussa ja tuli meidän pihaankin ulisemaan ja päivysti siellä yötäpäivää.

Ton napurin koiran omistaja haki kyllä koiransa pois, jos sattui vastaamaan puhelimeensa. Harvoin vaan viitsi vastata, eikä siitä ollut mitään apua koska koira oli taas meidän pihassa 10 minuutin kuluttua.

Vapaana pitäminen loppui vasta, kun mua alkoi vituttaa ja toimitin koiran kolme kertaa löytöeläintaloon. Eli ihan joka kerta, kun se tuli meidän pihaan ja sanoin sille ukolle, mistä voi koiransa hakea.

Äijä sai sitten lunastaa sen sieltä löytöeläinkodista ja maksaa joka kerta lunastusmaksut ja ajella 50 km ja 50 km takaisin.
Minäkin jouduin sen koiran ajeluttamaan sinne kerran, kun sieltä ei päästy hakemaan mutta oli se sen arvoista.

Suosittelen tätä toimintatapaa sinullekin :D

Koirasta on ollut ongelmia aikaisemminkin, omistaja ei osaa kouluttaa tai pitä koiraansa.
Tyypillinen 'mä haluuuun' rotutapaus, valitettavasti.

Kohta taas teilataan koko mainio rotu yhden fatipäisen omistajan ja hänen välinpitämättömyytensä ja osaamattomuutensa vuoksi.

[QUOTE="vieras";27697596]Niin munkin naapurini antoi, päästi vaan ovesta ulos kun ei viitsinyt ulkoiluttaa.
Oman koiransa kanssa ei päässyt edes ovesta ulos, kun omani sattui olemaan narttukoira ja sillä oli juoksuaika. Tämä naapurin koira oli hulluna kimpussa ja tuli meidän pihaankin ulisemaan ja päivysti siellä yötäpäivää.

Ton napurin koiran omistaja haki kyllä koiransa pois, jos sattui vastaamaan puhelimeensa. Harvoin vaan viitsi vastata, eikä siitä ollut mitään apua koska koira oli taas meidän pihassa 10 minuutin kuluttua.

Vapaana pitäminen loppui vasta, kun mua alkoi vituttaa ja toimitin koiran kolme kertaa löytöeläintaloon. Eli ihan joka kerta, kun se tuli meidän pihaan ja sanoin sille ukolle, mistä voi koiransa hakea.

Äijä sai sitten lunastaa sen sieltä löytöeläinkodista ja maksaa joka kerta lunastusmaksut ja ajella 50 km ja 50 km takaisin.
Minäkin jouduin sen koiran ajeluttamaan sinne kerran, kun sieltä ei päästy hakemaan mutta oli se sen arvoista.

Suosittelen tätä toimintatapaa sinullekin :D[/QUOTE]

Tätä keinoa olen jo harkinnut ja se EHKÄ tehoiais hetkeksi. Pitääpä katsella paikallisen löytöelänkodin nimi ja numero... :)

Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;27697468:
no kyllä tässäkin ketjussa kohta joku vääntää, että koirahan on syytön, miksi se lapsi oli siellä pihalla ärsyttämässä lasta. uskokaa vaan

:D

Tyypillinen 2+ ketju siis :laugh:

Mä en mun lapsuudenkodissa (maaseudulla) käydessäni uskalla lähteä ees lenkille kun aina on joku koira puntissa kiinni. Pelkään koiria nykyään kun on pari kertaa käynyt just päälle ja monta kertaa meinannut.

Yhteistyössä