irtisanoutuminen ilman uutta työtä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karenssiko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karenssiko

Vieras
minulla on vakituinen työpaikka, jossa olen ollut alle vuoden. työ stressaa minua liikaa ja en pääse työstä eroon vapaa-ajallakaan. verenpaineet on koholla ja ahdistus tuntuu puristavana tunteena rinnassa. voisikohan mitenkään välttää karenssia irtisanoutuessa terveydellisin perustein? tarvii varmaan olla joku lääkärinlausunto.

viime syksynä olimme jo muuttamassa toiselle puolen suomea, kunnes sainkin tämän "unelmapaikan". kaipuu kotikonnuille on myös vahvasti mukana tässä. talo tarttis saada myytyä jne...uus työki ois hyvä löytää. ko uskaltas niin sanos vaan ittensä irti ja vaihtais maisemaa....

Terveydellisistä syistä voit välttää karenssin, mutta se vaatii lääkärin lausunnon, sekä todennäköisesti ensin sairaslomaa. Jos työ on henkisesti stressaavaa, niin sinuna hakisin apua työterveyslääkäriltä. Reippaasti vaan myönnät ettet jaksa, siittä se prosessi lähtee rullaamaan. Tai sitten teet kuten allekirjoittanut ja irtisanot itsesi elät 3kk säästeliäästi ja mietit mitä tahdot tehdä.

[QUOTE="vieras";28389982]Terveydellisistä syistä voit välttää karenssin, mutta se vaatii lääkärin lausunnon, sekä todennäköisesti ensin sairaslomaa. Jos työ on henkisesti stressaavaa, niin sinuna hakisin apua työterveyslääkäriltä. Reippaasti vaan myönnät ettet jaksa, siittä se prosessi lähtee rullaamaan. Tai sitten teet kuten allekirjoittanut ja irtisanot itsesi elät 3kk säästeliäästi ja mietit mitä tahdot tehdä.[/QUOTE]

Ap on vain tuulella käypä. Sellaisesta ei saa diagnoosia.

Yhteistyössä