iPhonesta hiukan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Apple"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"Apple"

Vieras
Eli siis : Hieman aiemmin kyselin täällä iPadista, kun ei ole paussia ollenkaan videossa mahdollista laittaa. Nyt olisin hankkimassa uutta puhelinta, ja olisi iPhone hankinnassa. Mutta kysynpä ensin ; onko iPhonessa (videoinnissa) paussia? Kun tykkään kuvailla paussin kanssa puhelimella. Ja millainen kamera iPhonessa on? Hyvä, huono? Jos voisitte vastata edes noihin, mutta olisin kiitollinen pienestä listasta hyvistä, sekä huonoista puolista! :) Kiitän etukäteen.

Hmm, piti ihan kokeilla, eli ei ole pausea videokuvauksessa. Tosin stoppia jos painaa niin ei se videokuvaus"asento" siitä mihinkään katoa, joten en ole kaivannut. Kamera on parempi kuin keskiverto digipokkarissa kun kuvaa ulkona ja luonnonvalossa, hämärässä kamera ei ole salamasta huolimatta laadukas. Itse en kameraa käytä ollenkaan, kuvaan ainoastaan digivideokameralla tai iPhonella. Äänenlaatu on tässäkin hyvä, konserttimateriaali on katseen ja korvankestävää. Itse puhelimeen olen ollut tyytyväinen pari vuotta, mulla on iPhone 4s. Akku kestää 1-2vrk riippuen taustasovellusten käytöstä.

Yhteistyössä