iPhone pimeni ihan täysin, voinko mä tehdä sille kotikonstein jotain...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Mun luuri vaan pimeni yhtäkkiä. Hämärintä tässä on se että se ei kuitenkaan ole muka pois päältä vaan kun soitan pojan puhelimesta siihen niin hälyttää ihan normaalisti (puhelin ei kuitenkaan soi, näyttö ihan mustana enkä mä saa sitä millään pois päältä tai päälle).
Saako tosta irrotettua akun jotenkin (iPhone 4)?
Prkl.

[QUOTE="juu";25671305]pidä virtanappi sekä kotinappi yhtaikaa pohjassa ni saat vehekeen kiinni. sit avaat normaalisti[/QUOTE]

Thanks, toimii taas :D
Meinas iskee paniikki ja hysteria *miten niin riippuvainen luurista?*

Latasin läppärin kautta ohjelmapäivitystä puhelimeeni ja nyt sen display näyttää ainoastaan iTunesin logoa ja virtapiuhan kuvaa joka on siihen yhdistettynä. Puhelin jumittui täysin eikä edes soi. Mikä avuksi? Kiitollinen vastauksista!

[QUOTE="Mikko";29416946]Latasin läppärin kautta ohjelmapäivitystä puhelimeeni ja nyt sen display näyttää ainoastaan iTunesin logoa ja virtapiuhan kuvaa joka on siihen yhdistettynä. Puhelin jumittui täysin eikä edes soi. Mikä avuksi? Kiitollinen vastauksista![/QUOTE]

no odota että puhelin on valmis ja käynnistyy uudestaan.

mulla on iphone 4s joka näyttö on menny pimeäksi olen sammuttanut ja laittanut laturin ottanu sim kortin pois ja laitan taas ei toiminu mitenkään miten mun pitää korjaa sen ? :(