iPhone- kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeps1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jeps1

Aktiivinen jäsen
02.08.2006
4 007
0
36
eli muksu haluaisi tuollaisen ja nyt mä sitten mietin josko sellainen hänelle ostetaan. Mutta haluaisin kuitenkin kuulla mielipiteitä siitä mitkä ovat tuon puhelimen vahvuudet ja heikkoudet.
Joten kiitos jo etukäteen kaikille ketkä voivat näitä asioita minulle kertoa !

Juu ostettiin kummallekin meidän 5 vuotiaille muksuille tuollaiset puhelimet, kun niissä se kuori kiilsi tenavien mukaan niin nätisti. Kotona sitten aikansa leikkivät ja osaa toinen mennä jo pikku kakkosen tenavakerhon sivuille. Pelailee siellä ja tekee tehtäviä nyt näin aluksi. Toinen taas ei siitä puhelimesta niin välitä, se on nyt lojunut tuossa lelulaatikossa käyttämättömänä jo monta päivää.. Kyllä minä suosittelen, ihan mukavia leluja.

Osta Nokialainen. Uusimmalla 4-versiolla ei pysty soittamaan antennivian takia. Vanhemmissa on taas surkearesoluutioinen näyttö ja huono 2 megan kamera. Lisäksi ei 900 MHz 3g-taajuutta. Lasi särkyy helposti ja on kallis vaihtaa.

Osta Nokialta joku 5230 tai N8 tms malli, ovat halvempia ja parempia ominaisuuksiltaan. Comes with music-mallilla voi kuunnella rajattomasti musaa ja navigointi toimii myös kävellessä vaikka.kaverin luota.

Yhteistyössä