Ip osoite bannuttu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Yritin mennä plazan sivuille ja se sanoo "ip osoitteesi on bannattu".
Enpä tiedä syytä tälläiselle. Yritin toisella selaimellakin ja kännykälläkin mennä. Mutta samaa sanoo. Onko kellekään käynyt näin?

Mäkin kävin huvikseni kokeilemassa. En oo moneen moneen vuoteen käynyt koko sivuilla, ja mullekin yrittäessäni mennä keskusteluun, tuli ilmoitus että ip-osoitteeni on bannattu. Ja ainakaan tällä nykyisellä ip-osoitteella en ole koskaan käynyt Plazassa keskustelemassa.

Eli on joku virhe.

Mulla on sama juttu ja olen mennyt tuonne niin on bannattu ja enkä taatusti ole kirjoittanut mitään sopimatonta.
Käyn lukemassa tuolla yksityisviestejä ja tavalliseen keskusteluun en ole pitkään aikaan osallistunut.

Mulla on sama homma. Yhtä keskustelu palstaa lueskelen, ja kommentoin mielestäni ihan asiallisesti, nyt sitten kuitenkin olen Bannattu. En oikein tajua millä perusteella tuollaista sieltä estetään. Ohjeissa saisi tarkemmin selittää, jos on tuollaista sitten. :(

Haha, kokeilin huvikseen tuota Plazan keskustelua ja niin tuli mullekin että ip-osoite bannattu vaikken ole siellä käynyt IKINÄ :D Eli on tosiaan joku niiden moka kyseessä

Yhteistyössä