Intohimosta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Awo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Awo

Vieras
Luin aamulla yhtä Iltalehtee jossa oli Intohimoa parisuhteseen juttu ja ajattelin että jee, nytpä mul on hyvä tän aasinsillan kautta ottaa pitkästä aikaa miehen kans puheeks meidän olematon sexelämä, mutta heti kun sain suun avatuks tästä...Niin mies suuttui taas heti, väitti että ainako minä jankaan samasta, enkä usko että hänhän on sanonu aikoja sitte jo että hän kyllä kertoo iitte kun sitä läheisyyttä meillä voipi olla, ettei sitä mun tarvi udella! Sit hän läks kiukkusena korjaa maasturii, joka kuulema stressaa kun ei pelaa. Hän kyl vaatii mult aina et pakko antaa pusu, vaikken haluis ku ei kerta oo ollu vuosikausiin muutakaan ja mä jo kaipaan jotain....

:o no miks en? Ja häl on toissavuonna löydetty paha sydänvika jota seurataan...eli en voi sairast ihmistä kohdella itse kuin mahdollisimman hyvin, vaik rankkaa on :/ Tosin toi hänen äresy on kestäny jo viimoset nelejä vuot.

:o no miks en? Ja häl on toissavuonna löydetty paha sydänvika jota seurataan...eli en voi sairast ihmistä kohdella itse kuin mahdollisimman hyvin, vaik rankkaa on :/ Tosin toi hänen äresy on kestäny jo viimoset nelejä vuot.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
:o no miks en?

No miks sä sitten valitat miehestäs täällä, jos sulle on itsestäänselvyys, että haluat olla hänen kanssaan yhdessä, vaikka teillä ei ole neljään vuoteen ollut hellyyttä!?!

Nin joo, nyt tajusin ku noin kerroit, kiitti :)
Kait mä sitte alitajuisesti tai oikeesti tajuun ettei tää oo oikee parisuhde :ashamed:

Mut se erokin, helpommin sanottu kuin tehty......varsinkin peeaaana :(

Yhteistyössä