Intiassa joukkoraiskaukset herättävät raivoa - Suomen suvakit vaientavat arvostelijat

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
se, että joukkoraiskaajiksi ei suostu sanomaan kaikkia mamuja, ei varmaankaan ole salailua..
vaikka sitä niin kovasti yritätte väittää.
mä en ole lukenut yhtäkään tekstiä suvakeilta jossa hyväksyttäisiin raiskauksia, jos niitä sun mielestä on, niin voisit varmaan linkata tähän ketjuun niitä muutaman
 
vierailija
se, että joukkoraiskaajiksi ei suostu sanomaan kaikkia mamuja, ei varmaankaan ole salailua..
vaikka sitä niin kovasti yritätte väittää.
mä en ole lukenut yhtäkään tekstiä suvakeilta jossa hyväksyttäisiin raiskauksia, jos niitä sun mielestä on, niin voisit varmaan linkata tähän ketjuun niitä muutaman
Suvakit kuitenkin haluavat lisää joukkoraiskaajia Suomeen, koska pitävät rajoja auki. Suomalaisilla ei ole tapana tehdä joukkoraiskauksia.
 
vierailija
se, että joukkoraiskaajiksi ei suostu sanomaan kaikkia mamuja, ei varmaankaan ole salailua..
vaikka sitä niin kovasti yritätte väittää.
mä en ole lukenut yhtäkään tekstiä suvakeilta jossa hyväksyttäisiin raiskauksia, jos niitä sun mielestä on, niin voisit varmaan linkata tähän ketjuun niitä muutaman
Sä et tosissasi voi väittää ettei suvaitsevaisto ole yrittänyt hiljentää tätä keskustelua??? Jos niin luulet olet varmasti psykoosissa. Teillä on maailman epäterveen tapa saada keskustelu sivuraiteille haukkumalla kaikkea muuta kuin sitä itse syyllistä, se on hyväksyntää, asioiden peittelyä ja uhrien syyllistämistä.
 
vierailija
Kukaan ei ole väittänyt kaikkia mamuja joukkoraiskaajiksi. Maahanmuuttokriittisten mielestä työperäinen maahanmuutto on tervetullutta.
no miksi sitten huudellaan solvauksia näille suomessa työskenteleville ei suomalaisen näköisille ihmisille kaduilla ja haukutaan heitä netissä?
ja hyväksytäänkö siis esim virolaisten ja venäläisten tekemät raiskaukset koska ovat täällä töissä?
 
vierailija
no miksi sitten huudellaan solvauksia näille suomessa työskenteleville ei suomalaisen näköisille ihmisille kaduilla ja haukutaan heitä netissä?
ja hyväksytäänkö siis esim virolaisten ja venäläisten tekemät raiskaukset koska ovat täällä töissä?
Ei kukaan hyväksy raiskauksia, mutta ei tänne lisää raiskaajia tarvitse ottaa veronmaksajien rahoilla ylläpidettäviksi, varsinkaan kun eivät edes ole turvapaikan tarpeessa. Jotain tolkkua nyt tähän touhuun.
 
vierailija
Ei kukaan hyväksy raiskauksia, mutta ei tänne lisää raiskaajia tarvitse ottaa veronmaksajien rahoilla ylläpidettäviksi, varsinkaan kun eivät edes ole turvapaikan tarpeessa. Jotain tolkkua nyt tähän touhuun.
no vastaisitko siihen ekaan kysymykseeni, et miksi huudellaan sovauksia ja haukutaan työn vuoksi tänne tulleita ei suomalaisen näköisiä ihmisiä jos kerran työn perässä tänne tulo on ok.
 
vierailija
Ja taas tämä isoja kirjaimia välttelevä suvakki tulee kääntämään asiaa toisaalle. Täytyy olla henkisesti todella sairas, jos rinnastaa katuhuutelun ja joukkoraiskaukset. Mutta sopii suvakin diagnoosiin.
 
vierailija
Suvakit kuitenkin haluavat lisää joukkoraiskaajia Suomeen, koska pitävät rajoja auki. Suomalaisilla ei ole tapana tehdä joukkoraiskauksia.
Jesse & Marko
Valtteri & Kalle

nämä muistui heti mieleen suomalaisten tekemistä joukkoraiskauksista vähän ajan sisällä. vanhemmat foorumilla oli myös jotain pedofiilirinkejä joissa muistaakseni joukkoraiskattiin lapsia jne. eli "suomalaisetkin joukkoraiskaa" ja <tuota ei sitten tarvitse ajatella oikeutuksena mamujen joukkoraiskauksiin, kunhan kerroin pari esimerkkiä kun kerta väitit ettei suomalaiset moista harrasta
 
vierailija
Ja taas tämä isoja kirjaimia välttelevä suvakki tulee kääntämään asiaa toisaalle. Täytyy olla henkisesti todella sairas, jos rinnastaa katuhuutelun ja joukkoraiskaukset. Mutta sopii suvakin diagnoosiin.
käsittääkseni ketjun aiheena oli suomen suvakit jotka yrittävät hiljentää arvostelijat..
mä en missään vaiheessa rinnastanut noita asioita, vaan kun joku sanoi et työnperässä tulevat on ok, kysyin et miksi heille sitten huudellaan.
 
vierailija
Sä et tosissasi voi väittää ettei suvaitsevaisto ole yrittänyt hiljentää tätä keskustelua??? Jos niin luulet olet varmasti psykoosissa. Teillä on maailman epäterveen tapa saada keskustelu sivuraiteille haukkumalla kaikkea muuta kuin sitä itse syyllistä, se on hyväksyntää, asioiden peittelyä ja uhrien syyllistämistä.
no linkitä mulle teksti missä suvakki hyväksyy mamujen tekemät raiskaukset, en ole sellaisiin törmännyt, mut suvakkien toivotaan kyllä monissa paikoissa joutuvan raiskatuksi..
 
siksi koska ovat idiootteja? samalla lailla kuin mamuille huutelevat yksilöt.

mutta edellenkään et vastannut et miksi sanotaan et työnperässä tulevat on ok, mut silti heitä vastaan hyökätään koska ihonväri.. hyväksytkö siis huutelun heille vai et?
Sellainen huutelu ei tietenkään ole hyväksyttävää eikä oikein. Omasta puolestani voin sanoa, etten ole kyllä nähnyt kenenkään suomalaisen huutelevan yhtään mitään kenellekkään pelkästään ihonvärin tai kansallisuuden vuoksi. Oletko sinä kohdannut sellaista useinkin? En siis tarkoita sitä, etteikö sellaista mielestäni voisi tapahtua, koska en ole itse ollut vastaavaa todistamassa, mutta koen, ettei ei se kauhean yleistä voi olla.

Sensijaan olen useinkin kohdannut kaikenlaista solvaamista ja huutelua tiettyjen etnisten ryhmien edustajilta.

Mutta minustakin on syytä olla huolissaan tällä hetkellä siitä, että jo pelkkä ihmisen etninen tausta aiheuttaa vihamielisyyttä suomalaisissa. Tilanne tulee pahenemaan, ellei turvapaikanhaku järjestelmää saada piakkoin aisoihin. Homma on jo lähtenyt käsistä Saksassa ja Ruotsissa... on olemassa riskit, että niin tapahtuu täälläkin. Toivon syvästi, että päättäjät ymmärtävät tehdä asialle jotain ja pian, sillä en todellakaan toivo sitä, että tilanteet kärjistyvät täällä liiaksi.
 

Yhteistyössä