Instabeibet noin niinku ylipäätään ja case Sara Sieppi vs. Helmileena Nummela

vierailija
Ja miksi henkilöä, joka laittaa tissikuvia nettiin, ei saa sanoa tyrkyksi, jos sinun mielestäsi moukkamaista saa sellaiseksi sanoa?

Minun ongelmani tässä se, että sinä oikeutat omat ilkeisysi ja ihmettelet miksi niin ei saisi sanoa, mutta olet oitis osoittamassa muita sormella.

Sinulla tuntuu olevan oikeus laukoa mielipiteitäsi ja muilla ei, koska he sanovat vääristä asioista ja sinä oikeista.

Olen yrittänyt aika monen viestin verran osoittaa miten moukkamainen olet itsekkin. Uskomatonta, että tällaista joutuu aikuiselle ihmiselle selittämään.
Jos sinä pidät minua moukkamaisena siksi että kysyn joltain miksi hän haukkuu jotakuta ja jos sanon että mielestäni toisten haukkuminen on moukkamaista, niin voit aivan vapaasti olla sitä mieltä.
 
vierailija
Kuka mistäkin tykkää. Eikä se suinkaan ketään tyhmäksi tai ymmärtämättömäksi tee, jos ei osallistu esim. toisen tekemään ilkeilyyn ja pilkkaan, mikä yritetään naamioida huumoriksi. Huumoriakin on montaa lajia. Ja ihmiset on erilaisia.
ei ekko ihan aina laske leikkiä, on se välleen tosissaanki

mutta kun laskee niin mulla lirahtaa tippa housuun
 
  • Haha
Reactions: Echo ja Lispetti
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
vierailija
En tiedä onko pata kattilaa soimaa sinulle tuttu sanonta, mutta kohdallasi se tuntuu istuvan kuin hansikas käteen.
Jos tuomitsen tässä nyt ääneen Roopen seksuaalirikokset niin haukunko silloinkin? Ihme jos Echo ei mielestäsi hauku mutta minä haukun. Ei näy sinullakaan olevan tarvetta muuhun kuin siihen että olet eri mieltä ja yrität voittaa vastustajasi. Mitä lie sinäkin siitä saat? Kyllä on monipuolinen ja hieno keskustelupalsta.
 
  • Vau!
Reactions: m1es
Jos tuomitsen tässä nyt ääneen Roopen seksuaalirikokset niin haukunko silloinkin? Ihme jos Echo ei mielestäsi hauku mutta minä haukun. Ei näy sinullakaan olevan tarvetta muuhun kuin siihen että olet eri mieltä ja yrität voittaa vastustajasi. Mitä lie sinäkin siitä saat? Kyllä on monipuolinen ja hieno keskustelupalsta.
Uskomaton sitkeys neiti Haukulla. Suosittelen endottomasti rekisteröitymään nimimerkillä "Haukku", niin saamme nauttia kommenteistasi vaaratta, eihän haukku haavaa tee. :giggle:
 
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
vierailija
Uskomaton sitkeys neiti Haukulla. Suosittelen endottomasti rekisteröitymään nimimerkillä "Haukku", niin saamme nauttia kommenteistasi vaaratta, eihän haukku haavaa tee.
Näköjään tämän mustan tarkoitus onkin väsyttää vastustaja kunnes se luovuttaa? Kaikki nikit mukaan jahtiin, kuin metsämiehet konsanaan susijahdissa. Kertakaikkisen säälittävää touhua.
 
Jos tuomitsen tässä nyt ääneen Roopen seksuaalirikokset niin haukunko silloinkin? Ihme jos Echo ei mielestäsi hauku mutta minä haukun. Ei näy sinullakaan olevan tarvetta muuhun kuin siihen että olet eri mieltä ja yrität voittaa vastustajasi. Mitä lie sinäkin siitä saat? Kyllä on monipuolinen ja hieno keskustelupalsta.
Minä en ole koskaan sanonut, että julkisuuden henkilöitä saa ainoastaan ylistää ja heistä saa puhua vain mukavia.

Ihan vapaasti voit kertoa mielipiteesi Roopen keissistä.

Asian ydin on ollut koko ajan se, että sinä et tunnu hoksaavan sitä, ettet ole ollenkaan parempi kuin ne, joita moralisoit.
 
Ketjun jatkoon sopii mun mielestä tämä:


Miettikö kukaan kertaakaan, että ehkä tindermies ei vaan innostu naisista, jotka laittavat instaan bikinikuvia itsestään?
Ehkä kyse ei ollutkaan Heidin makkaroista?

(Sori Echo, jos tulin sotkemaan ketjuasi, mutta minusta tämä liittyi asiaan?)
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Näköjään tämän mustan tarkoitus onkin väsyttää vastustaja kunnes se luovuttaa? Kaikki nikit mukaan jahtiin, kuin metsämiehet konsanaan susijahdissa. Kertakaikkisen säälittävää touhua.
Päinvastoin, haistan hänessä hyvää tulevan mustan (tai nykyään siis punaisen) ainesta. Rekisteröitymällä hän pääsee luomaan Echon kanssa pitkiä ketjuja niin, ettei Echon tarvitse pelätä erehtyvänsä kenen kanssa väittelee. Minäkin lupaan ajoittain laittaa sopivia kuvia (esim. aasialaisnaisista, joita @Echo kutsuu oraviksi) ja arvioida kuvan kohteen ulkonäköä, näin Haukku pysyy terhakkaana.

Tuo metsästysidea ei välttämättä toimi (onnea yritykselle), viimeksi kävi näin:

Täällä voit harjoitella tuntemattomien ulkonäön arvostelua, voit vapaasti antaa arvosanoja aasialaisnaisille:


edit. Voisitko antaa arviosi Danae Marista?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Minä en ole koskaan sanonut, että julkisuuden henkilöitä saa ainoastaan ylistää ja heistä saa puhua vain mukavia.

Ihan vapaasti voit kertoa mielipiteesi Roopen keissistä.

Asian ydin on ollut koko ajan se, että sinä et tunnu hoksaavan sitä, ettet ole ollenkaan parempi kuin ne, joita moralisoit.
Olenkin mainostanut täällä paremmuuttani ihan hirveästi ja minun pointtina olikin se että minä olen hyvä ihminen ja muut on huonoja ihmisiä.
 
vierailija
Päinvastoin, haistan hänessä hyvää tulevan mustan (tai nykyään siis punaisen) ainesta. Rekisteröitymällä hän pääsee luomaan Echon kanssa pitkiä ketjuja niin, ettei Echon tarvitse pelätä erehtyvänsä kenen kanssa väittelee. Minäkin lupaan ajoittain laittaa sopivia kuvia (esim. aasialaisnaisista, joita @Echo kutsuu oraviksi) ja arvioida kuvan kohteen ulkonäköä, näin Haukku pysyy terhakkaana.
Kiitos kehuista, mutta ei ole minun juttu.
 
vierailija
Puutun tuohon mielipiteeseesi tästä palstasta:

Varmaan subjektiivinen asia. Itse en koe palstaa myrkyllisenä ympäristönä vaan lämpimänä, hauskana ja täällä tulee usein kasvatettua tiedon määrää.

Se, mikä erottaa tämän palstan muista foorumeista on, että tällä palstalla on sananvapaus. Jos olet lähtöisin silotetulta ja sensuroidulta foorumilta jossa kaikki ovat samaa mieltä niin täällä tulee eteen todellisuus: ihmiset ovatkin yllättäen toista mieltä ja sinulta pyydetään perusteluja mielipiteillesi, usein lähteineen päivineen.
Jos et osaa niitä antaa tai vaikka osaisitkin, eikä toisen mielipide muutu perusteluistasi huolimatta vastaamaan omaasi - ahdistut. Täällä ei mode tule sinulle apuun poistamalla ketjua vaikka se eroaisikin yleisestä mielipiteestä.

Tämä jos mikä on monipuolinen foorumi. Tällä foorumilla keskustellaan asioista laidasta laitaan. Toki trendi edellä kuten millä tahalla muullakin foorumilla. Mutta sensuroidut vilkkaat foorumit kuten vauva, ovat niille jotka harrastavat onelinereita eivätkä halua varsinaisesti keskustella vaan heittävät pelkästään oman mielipiteensä ja jatkavat matkaa seuraavaan ketjuun.
Itseasiassa vauvalla on kyllä myös ihan kunnon keskustelua. Se vaan etenee yleensä paljon nopeammin kuin täällä. Siellä on paljon porukkaa, täällä pieni piiri pyörii. Täällä joku miettii vastaustaan tuntikausia, jotta olisi mahdollisimman naseva, kun taas vauvalla vastataan nopeasti mitä sylki suuhun tuo. Eikä vauvalla sensuroida mielipiteitä sen enempää kuin täälläkään.
 
Itseasiassa vauvalla on kyllä myös ihan kunnon keskustelua. Se vaan etenee yleensä paljon nopeammin kuin täällä. Siellä on paljon porukkaa, täällä pieni piiri pyörii. Täällä joku miettii vastaustaan tuntikausia, jotta olisi mahdollisimman naseva, kun taas vauvalla vastataan nopeasti mitä sylki suuhun tuo. Eikä vauvalla sensuroida mielipiteitä sen enempää kuin täälläkään.
Ai miettii tuntitolkulla?
Jaa, kyllä mulla on sen verran elämää ympärillä että tuollaiseen ei ole aikaa.
Jos viestiin ei vastaa niin olisikohan kirjoittelija mennyt tekemään jotakin muuta välillä?

Vauvalla sensuroidaan todella paljon! Toisin kuin täällä ja kirjautuneena täällä voi kiertää robomoden, lälläspyy. :D

Nyt teen salaatin - en mieti tuntitolkulla.💪😁
 
vierailija
Ai miettii tuntitolkulla?
Jaa, kyllä mulla on sen verran elämää ympärillä että tuollaiseen ei ole aikaa.
Jos viestiin ei vastaa niin olisikohan kirjoittelija mennyt tekemään jotakin muuta välillä?

Vauvalla sensuroidaan todella paljon! Toisin kuin täällä ja kirjautuneena täällä voi kiertää robomoden, lälläspyy. :D

Nyt teen salaatin - en mieti tuntitolkulla.💪😁
Siinä taas hieno esimerkki miten täällä keskustellaan. Ei keskitytä ollenkaan itse aiheeseen vaan takerrutaan johonkin pieneen yksityiskohtaan minkä toinen sanoo väärin ja mistä voidaan olla eri mieltä ja todistellaan omaavansa elämän sen sijaan että keskustellaan siitä itse aiheesta. Faktahan on että hyvässä keskustelussa ketään ei kiinnosta onko sinulla elämää, vaan ihan vaan keskustellaan.

Ja nyt kivityksiä siitä kuinka kuvittelen olevani parempi keskustelija kuin muut, kun niinhän minä sanoin, enkä suinkaan sitä että myös nopeatempoisemmalla keskustelupalstalla voi olla ihan mielenkiintoisia keskusteluja. Vai vedetäänkö kaveria hihasta ja käsketään kertomaan minulle että olen tosikko kun en ymmärrä Lispetin huumoria.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
vierailija

Vauvalla pysytään ihmeen hyvin aiheessa. Ei mene vänkäämiseksi keskustelukumppanista. Näkee monien erilaisten ihmisten mielipiteitä ja myös sitä kuinka samaa mieltä mielipiteistä ollaan tuon kaikille avoimen äänestysysteemin kautta. Tämä ei nyt missään nimessä ole paras esimerkki vauvan keskusteluiden hedelmällisyydestä, mutta aiheeseen kun liittyi niin otetaan esimerkiksi.
 
Ketjun jatkoon sopii mun mielestä tämä:


Miettikö kukaan kertaakaan, että ehkä tindermies ei vaan innostu naisista, jotka laittavat instaan bikinikuvia itsestään?
Ehkä kyse ei ollutkaan Heidin makkaroista?

(Sori Echo, jos tulin sotkemaan ketjuasi, mutta minusta tämä liittyi asiaan?)
Mua huvitti kun mun mies luki tänään Sohlbergistä uutisointia ja sanoi samat sanat, vaikkei tienny mun tästä ketjusta mitään.

"Ei kaikki äijät tykkää että heti laitetaan bikinikuvia."
 
Itseasiassa vauvalla on kyllä myös ihan kunnon keskustelua. Se vaan etenee yleensä paljon nopeammin kuin täällä. Siellä on paljon porukkaa, täällä pieni piiri pyörii. Täällä joku miettii vastaustaan tuntikausia, jotta olisi mahdollisimman naseva, kun taas vauvalla vastataan nopeasti mitä sylki suuhun tuo. Eikä vauvalla sensuroida mielipiteitä sen enempää kuin täälläkään.
Kuka täällä miettii vastausta tuntikausia? :eek: Mä ainaki oon ollu kuule tuolla IRL:n pyörteissä viime viikot ja vastaaminen on silloin kun kiireessä keritään.
 
Siinä taas hieno esimerkki miten täällä keskustellaan. Ei keskitytä ollenkaan itse aiheeseen vaan takerrutaan johonkin pieneen yksityiskohtaan minkä toinen sanoo väärin ja mistä voidaan olla eri mieltä ja todistellaan omaavansa elämän sen sijaan että keskustellaan siitä itse aiheesta. Faktahan on että hyvässä keskustelussa ketään ei kiinnosta onko sinulla elämää, vaan ihan vaan keskustellaan.

Ja nyt kivityksiä siitä kuinka kuvittelen olevani parempi keskustelija kuin muut, kun niinhän minä sanoin, enkä suinkaan sitä että myös nopeatempoisemmalla keskustelupalstalla voi olla ihan mielenkiintoisia keskusteluja. Vai vedetäänkö kaveria hihasta ja käsketään kertomaan minulle että olen tosikko kun en ymmärrä Lispetin huumoria.
Voiko vauvalla suositella sulle seuraavaa näin:


 

Yhteistyössä