Instabeibet noin niinku ylipäätään ja case Sara Sieppi vs. Helmileena Nummela

Uhriuduit siis koska sinulla on kiire etkä ehdi palstailla niin paljon kuin haluaisit ja siksi sinua harmittaa että Sara Sieppi tekee hänen mielestään mukavia asioita ja saa siitä vielä rahaakin? Ymmärsinkö nyt oikein?
Jos luit kaikki perustelut niin ihmettelen motivaatiota tälle viestillesi.
Kyllä tässä on ihan selkeä pointti mikä tuli ilmi perusteluista.

Tuo, että ihmiset ovat alkaneet elättää itseään ”tyhjänpäiväisinä” somevaikuttajina, ei monesta ole kovin hyvä suunta johon toivoisi maailman menevän. Eivätkä monet pidä tuollaista suuntausta kovin hyvänä esimerkkinä omalle jälkikasvulle.
Usein nämä instassa esitetyt maailmat ovat epätodellisia. Saa olla nykyään tarkkana että omille lapsille selvittää miten asiat oikeasti ovat.

Ja toki me voimme keskustella siitä mikä tämä Siepin viihdearvo oikein on, vai?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Mites tuo oma ulkonäkösi? Näytätkö joltain Vin Dieseliltä? Joka sekin varmaan monen mielestä luistanut nuoresta pojasta aina vaan kamalampaan suuntaan.
Niin, olisi ihan mielenkiintoista nähdä miltä tämä meidän palstan naistenmies oikein näyttää.🤔
Ainakin mitä hänen päänsisältö suoltaa on ollut ihan fiksua eli seksikästä.☺
 
  • Vau!
Reactions: m1es
vierailija
Jos luit kaikki perustelut niin ihmettelen motivaatiota tälle viestillesi.
Kyllä tässä on ihan selkeä pointti mikä tuli ilmi perusteluista.

Tuo, että ihmiset ovat alkaneet elättää itseään ”tyhjänpäiväisinä” somevaikuttajina, ei monesta ole kovin hyvä suunta johon toivoisi maailman menevän. Eivätkä monet pidä tuollaista suuntausta kovin hyvänä esimerkkinä omalle jälkikasvulle.
Usein nämä instassa esitetyt maailmat ovat epätodellisia. Saa olla nykyään tarkkana että omille lapsille selvittää miten asiat oikeasti ovat.

Ja toki me voimme keskustella siitä mikä tämä Siepin viihdearvo oikein on, vai?
joo mä kävin tytön kaa saman keskustelun ku se kuuluu mikä se lasten tik tokki nyt olikaan nimeltään. no eniveis se ihastui kun oli paljon tykkäyksiä ja enempi ku jollain. ni käytiin pitkä keskustelu. et elämä ei saa olla kiinni tykkäyksistä ja niitä pidä jahdata vaan hyvä olo löytyy muualta. eikä ala tehdä vaan juttui et saa paljon tykkäyksiä muilta . et itsetunto ei voi rakentua sillain kestäväksi vaan on muiden oikkujen varassa tykkääkö vai ei joku toinen ni silloin sortuu kaikkien miellyttämiseen ja sit tekee juttui mistä muut ehkä tykkää mut itte ei sit sisimässän tykkään siitä elämästä mun on vaikee enään irtautua siitä hommasta ja sisimmässään on enään tyhjä kuori ku joutuu esittään parempaa mitä onkaan ni sit se teennäinen hymy joskus hyytyy rooliensa vankei. itelläkin vankeus aika menossa tuossa hommassa.

Mut joo mä seuraan sieppii vasta just otin sen seurantaan. mä en hirveesti seuraa ihmisiä jotka vaan mainostaa tuotteita sara on nyt tällä hetkellä poikkeus. Muuten seuraan ihmisiä jotka kertoo asioista ja yhteiskunnalisista asioista joillakin on kauniit silmät ja hymiyilevä statsi jotkut tuntui hyvältä sydämmessä ni siksi seuraan vaikka en vältsii edes kielestä ymmärrä. toki poistelen välillä ihmisii. sit tietty se on tärkeetä kun jotkut ihmiset jakaa rakkaus juttujaan ja miten henkisiä juttui on saannut selvitettyy ja kaikkee ihmeellistä mitä jokaisella on :)
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Mikäs se ohjelma on jossa on ainakin Sieppi, Aitolehti ja se pikku homo…hmmm…Borelius tms??

Ihan mielenkiinnosta haluaisin katsoa koska en tiedä näistä julkkiksista mitään. Todella harvoin tulee mitään tällaisia seurattua.

Maisan näin Veitolan vieraana ja pidin Maisaa herttaisena naisena, mutta eihän me häntä tunneta, mielipiteemme muodostuvat sen perusteella mitä meille näytetään ja kerrotaan. Kolikon toiset puolet jää usein näkemättä.
 
vierailija
Jos luit kaikki perustelut niin ihmettelen motivaatiota tälle viestillesi.
Kyllä tässä on ihan selkeä pointti mikä tuli ilmi perusteluista.

Tuo, että ihmiset ovat alkaneet elättää itseään ”tyhjänpäiväisinä” somevaikuttajina, ei monesta ole kovin hyvä suunta johon toivoisi maailman menevän. Eivätkä monet pidä tuollaista suuntausta kovin hyvänä esimerkkinä omalle jälkikasvulle.
Usein nämä instassa esitetyt maailmat ovat epätodellisia. Saa olla nykyään tarkkana että omille lapsille selvittää miten asiat oikeasti ovat.

Ja toki me voimme keskustella siitä mikä tämä Siepin viihdearvo oikein on, vai?
-Haukutaan toista siitä että toisella ei ole mitään järkevää sisältöä elämässä ja siitä että hän uhriutuu julkisesti
-kysytään että miksi toinen ei saa elää elämäänsä omalla tavallaan
-vastataan että "aha te tulette nyt minua syyttelemään"
-kysytään että miksi uhriudut etkä vastaa
- "kato ku mulla on elämä ja te väitätte että mul ei oo"

Mitä muuta tämä on kun uhriutumista? Jos sä haukut toisen ihan lyttyyn rumaksi uhriutujaksi ja kun siihen kysyy syytä ja sä alat selittämään että "noniin nyt te hyökkäätte MUA vastaan" niin niin...

Toivooko monikin sitten maailman menevän tähän keskustelun suuntaan? Tälläistä esimerkkiäkö sitten halutaan jälkikasvulle näyttää?Että haukutaan rumaksi tyhjäpäiseksi turhaksi ihmiseksi joka on tehnyt vääriä valintoja elämässään, vaikka tällä ihmisellä olisi kaikki ihan ok?

Olisiko tämän asian voinut ilmaista ehkä hieman toisella tavalla? "En ihan ymmärrä miten ihmiset seuraa niin vaikuttuneina jotain nettiin jaettua kiiltävää pintaa. Minua huolestuttaa kun ihmiset arvostavat yhä pinnallisempia asioita ja perinteet katoavat ja älykkyyttä ja luonnollisuutta ei arvosteta enää samalla tavalla"
 
-Haukutaan toista siitä että toisella ei ole mitään järkevää sisältöä elämässä ja siitä että hän uhriutuu julkisesti
-kysytään että miksi toinen ei saa elää elämäänsä omalla tavallaan
-vastataan että "aha te tulette nyt minua syyttelemään"
-kysytään että miksi uhriudut etkä vastaa
- "kato ku mulla on elämä ja te väitätte että mul ei oo"

Mitä muuta tämä on kun uhriutumista? Jos sä haukut toisen ihan lyttyyn rumaksi uhriutujaksi ja kun siihen kysyy syytä ja sä alat selittämään että "noniin nyt te hyökkäätte MUA vastaan" niin niin...

Toivooko monikin sitten maailman menevän tähän keskustelun suuntaan? Tälläistä esimerkkiäkö sitten halutaan jälkikasvulle näyttää?Että haukutaan rumaksi tyhjäpäiseksi turhaksi ihmiseksi joka on tehnyt vääriä valintoja elämässään, vaikka tällä ihmisellä olisi kaikki ihan ok?

Olisiko tämän asian voinut ilmaista ehkä hieman toisella tavalla? "En ihan ymmärrä miten ihmiset seuraa niin vaikuttuneina jotain nettiin jaettua kiiltävää pintaa. Minua huolestuttaa kun ihmiset arvostavat yhä pinnallisempia asioita ja perinteet katoavat ja älykkyyttä ja luonnollisuutta ei arvosteta enää samalla tavalla"
Niin, näin ne meidän kirjoittelijoiden kemiat eroaa: minä käsitin asian näin ja sinä omalla tavallasi.

Tosin mun on helpompi suhtautua koska tiedän ettei Echo ole paha, eikä kateellinen, mutta, Echo esittää asiat välillä kärkkäästi ja yleensä ihan hiivatin hauskasti.

Hauskakaan ei välillä mielensäpahoittajille ja tahallaan väärinymmärtäjille kelpaa, mutta toki me ymmrrämme että miksi näin.
 
  • Rakkaus
Reactions: Echo
vierailija
Niin, näin ne meidän kirjoittelijoiden kemiat eroaa: minä käsitin asian näin ja sinä omalla tavallasi.

Tosin mun on helpompi suhtautua koska tiedän ettei Echo ole paha, eikä kateellinen, mutta, Echo esittää asiat välillä kärkkäästi ja yleensä ihan hiivatin hauskasti.

Hauskakaan ei välillä mielensäpahoittajille ja tahallaan väärinymmärtäjille kelpaa, mutta toki me ymmrrämme että miksi näin.
En nyt keksi mitään muutakaan sanaa kuin paha tai kateellinen. Terve kiva ihminen ei hauku sellaista ihmistä joka ei ole tehnyt mitään pahaa. Se tuskin on monenkaan mielestä mitenkään hauskaa.
 
Kyllä minä muistan, että et tunnusta kateutta juuri koskaan....
Oon mäkin kateellinen joskus. Mutta silloin tuon sen esille positiivisessa valossa ja avoimesti "voi että kun mullakin ois koti järven rannalla/miksen mä pääse tuommoselle ihanalle reissulle".

Esim.nyt olen kade Roosalle sen Kanarian piiiiitkästä ja rennosta matkasta, meiltä kun se ei onnistuisi monestakaan syystä. Mutta silloin se on ihailun muodossa.

Siepille en ole kateellinen pätkääkään. Se nainen saattaa hajota kohta.
 
vierailija
Oon mäkin kateellinen joskus. Mutta silloin tuon sen esille positiivisessa valossa ja avoimesti "voi että kun mullakin ois koti järven rannalla/miksen mä pääse tuommoselle ihanalle reissulle".

Esim.nyt olen kade Roosalle sen Kanarian piiiiitkästä ja rennosta matkasta, meiltä kun se ei onnistuisi monestakaan syystä. Mutta silloin se on ihailun muodossa.

Siepille en ole kateellinen pätkääkään. Se nainen saattaa hajota kohta.
Sinä se tässä hajoat. Pelkästään tällä nimimerkillä yli 40000 viestiä olet kirjoittanut tänne ja neljättätoista vuotta myrkyttänyt aivojasi ja sieluasi tällä palstalla. Näen jo kuinka murenet ja pakka hajoaa. Tämä ketju oli jälleen osoitus siitä että tuhon tien olet valinnut. Jossain kohtaa tulee se kuuluisa seinä vastaan ja siihen kun törmäät tipahtelee ne loputkin muruset maahan ja tupruaa lopulya pölynä ilmaan muiden ilmansaasteiden joukkoon. Sitten ei sieppaa enää sinuakaan yhtikäs mikään. Ei yhden yhtä solua jäljellä tuntemassa pahaa olla. Sitten on vaan rauha. Mutta onko se silloin jo liian myöhäistä? Se selviää vasta tuolla puolen, jos on selvitäkseen.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja Echo
vierailija
Sinä se tässä hajoat. Pelkästään tällä nimimerkillä yli 40000 viestiä olet kirjoittanut tänne ja neljättätoista vuotta myrkyttänyt aivojasi ja sieluasi tällä palstalla. Näen jo kuinka murenet ja pakka hajoaa. Tämä ketju oli jälleen osoitus siitä että tuhon tien olet valinnut. Jossain kohtaa tulee se kuuluisa seinä vastaan ja siihen kun törmäät tipahtelee ne loputkin muruset maahan ja tupruaa lopulya pölynä ilmaan muiden ilmansaasteiden joukkoon. Sitten ei sieppaa enää sinuakaan yhtikäs mikään. Ei yhden yhtä solua jäljellä tuntemassa pahaa olla. Sitten on vaan rauha. Mutta onko se silloin jo liian myöhäistä? Se selviää vasta tuolla puolen, jos on selvitäkseen.
14 vuotta 40000 viestiä nimimerkillään. Luulisi jo saavansa asiansa selväksi.
Kerätään kolehti tällä palstalla ja saadaan Echo kerran päivän lööppiin.
Kyllä tuollaista palstahirmuilua pitää kiittää.
Niin monen päivä on mennyt pilalle palstavakion höpinöistä.
Kannattaa keskittyä kunnolla auton tankkaukseen ja jättää kännykkä autoon.
Saattaa muuten epähuomiossa tankata sopimatonta menovettä.
Naurattaa persujen menestys aluevaaleissa.
Sitä saa mitä tilaa.
 
vierailija
14 vuotta 40000 viestiä nimimerkillään. Luulisi jo saavansa asiansa selväksi.
Kerätään kolehti tällä palstalla ja saadaan Echo kerran päivän lööppiin.
Kyllä tuollaista palstahirmuilua pitää kiittää.
Niin monen päivä on mennyt pilalle palstavakion höpinöistä.
Kannattaa keskittyä kunnolla auton tankkaukseen ja jättää kännykkä autoon.
Saattaa muuten epähuomiossa tankata sopimatonta menovettä.
Naurattaa persujen menestys aluevaaleissa.
Sitä saa mitä tilaa.
Huikea kommentti :D
 
vierailija
Aloittajalle tulee aina silloin tällöin tällaisia "maanisia" vaiheita ja jonkun ottaa aina silloin kohteekseen, ja yrittää repiä palasiksi kuin haaskalintu.

Näin ulkopuolisena vaikuttaa aika.. epävakaalta mielentilalta.
 

Yhteistyössä