Instabeibet noin niinku ylipäätään ja case Sara Sieppi vs. Helmileena Nummela

vierailija
Eli on Siepin ammatti, josta saa rahaa ja elättää itsensä.
Mielestäni ei ole niitä helpoimpia tapoja saada rahaa, koska myy itsensä julkisuuteen ja kaikenmaailmanechojen haukuttavaksi ja raadeltavaksi.
Pitää osata rajata todella hyvin julkisuusminä ja yksityisminä ettei pää hajoa.

Mistä me tiedämme, onko Sieppi tyhjäpää blondi vai tekeekö tarkoituksella itsestään sellaisen kuvan, jotta ostamme silmät kiiluen iltalehtiän/seuraamme instagramia, olemme kiinnostuneita hänen "melkein oikeasta elämästä"?

Musiikkibisneksessähän on kaikki "tehtyjä paketteja" joka makuun ja tietylle yleisölle. Hyvin tarkkaan mietittyä ja miten saadaa tarpeeksi iso tuotto. Esim. Siepin hiukset pitää olla tietynlaiset ja väriset, on tutkittu mitkä ovat mielyttävimmät tietylle kuluttajaryhmälle jne.
Ei ole mikään luomua, jos sitä joku enää olettaakaan.

Tähän vielä lisää.

Nämä naisethan nykyisin näyttävätkin kaikki samalta, oletteko huomanneet? Ihan samalla stylistlla/plastiikkakirurgilla käyneet.
Sofia Belorf, Sara Chafak, Sara Sieppi, Kardashian suvun kaikki naiset, Tori Spelling on muuttunut mielestäni todella paljon leikkauksilla tuohon tiettyyn massatypsylookiin, Adele.....
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Lispetti
vierailija
En mä ainakaan Sieppiä elätä. Sinä vissiin olet niin utelias, että elätät?
Echohan sanoi että seurasi ennen sen instaa. Kova tarve seurata jotain julkkista instagramissa ja seurata iltapäivälehdistä sen julkkiksen suhdekuvioita ja sen jälkeen haukkua kuinka nolo se julkkis on kun on joku instabeibi ja iltapäivälehdet elättää sitä. Lol.
 
Mä en seuraa instassa, kyllä - mulla on sellainen, vain ja ainoastaan urheiluseuroja varten joten en ole varmaan kovin validi sanomaan noista Siepin kuvista.

Mutta mikä sun huoli tässä nyt on? Se että Sieppi rupistuu ja rapistuu ajansaatossa, eikä hänellä ole ”kunnon” työtä/koulutusta ja se että lapset saavat ihme innostuksia seuratessaan ”glamourelämää” ja pyrkii imitoimaan tätä vai mikä?

Nauroin kerran kippurassa kun katselin sellaista videota missä näytettiin se realismi siellä kuvan ympärillä, oli todella likaista ja sekaista, mutta se kuvauskohta oli täynnä kaikkea arvokasta ja kaikki kuvassa oli tiptop. :D
Kaikki ei aina ole sitä miltä näyttää.
En nyt tarkoita, että Siepillä olisi näin, kiska ei ole, mutta varmasti monella on. Some on osittain valhetta. Ihmiset muokkaavat omia kuviaan ja kotejaan kuvauskelpoisiksi, miksi? Minusta tämä on lähtenyt ihan käpälästä.

Siepistä olen saanut sellaisen käsityksen, että hän on herttainen ja kaunis nainen (lisäyksistä huolimatta). Ennen hän näytti luonnollisemmalta, mutta hän on mennyt muodin mukana ja laittautunut sen mukaan.

Minulla on mennyt luotto näihin iltapäivälehtien klikkiuutisiin koskien myös somepersoonia/julkkiksia - asiat eivät usein ole kuten he uutisoivat, toisaalta näillä klikkiuutisilla sometähdetkin elävät, joten, symbioosissa he ovat koko lauma.
 
Tähän vielä lisää.

Nämä naisethan nykyisin näyttävätkin kaikki samalta, oletteko huomanneet? Ihan samalla stylistlla/plastiikkakirurgilla käyneet.
Sofia Belorf, Sara Chafak, Sara Sieppi, Kardashian suvun kaikki naiset, Tori Spelling on muuttunut mielestäni todella paljon leikkauksilla tuohon tiettyyn massatypsylookiin, Adele.....
Juu, olen huomannut.

Tosi ikävä suuntaus.:(
On ihanaa kun normaalisti olemme erinäköisiä.

Jokainen lapsi tulisi kasvattaa vahvasti olemaan ylpeä ja arvostamaan itseään erilaisena ja juuri sellaisena kuin on.❤
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Jahas, perinteiset "miten se on sulta pois" -vastaukset. :) No ei yllättäneet.
-miten se on sulta pois
-vietät iltasi haukkuen, eikö ole muuta elämää (juu on)
-ole hiljaa, pääs kiinni, et saa sanoa sanaakaan pahaa julkkiksesta jonka lärvi on ollu 10 vuotta julkisuudessa ja joka tekee rahaa - vain julkisuudella.

Missä kommentit että olen Saralle, ja koko maailman naisille kateellinen? :unsure: Hei, ne puuttuu!
Miksi sinä uhriudut? Et vastaa ollenkaan ihmisten kommentteihin. Haukut nyt koko ajan sellaisia asioita mihin sinä itse syyllistyt, kuten tämä uhriutuminen.
 
Miksi sinä uhriudut? Et vastaa ollenkaan ihmisten kommentteihin. Haukut nyt koko ajan sellaisia asioita mihin sinä itse syyllistyt, kuten tämä uhriutuminen.
Kato kun mulla on tänäänKIN nyt sitä elämääää, minkä puuttumista mun kohdalla kovasti hoetaan.
Loppuiltakin on elämää!

-Echo aloittaa neutraalin/positiivisen ketjun palstalle=sillä on elämää IRL
-Echo tekee negatiivisen ketjun =sillä ei oo elämää ja istuu takapuoli homeessa koneella.

Ööö, sama työ mulla on, sama perhe, samat kaverit, kirjoitin mä tänne mihin sävyyn tahansa. :unsure:
 
Echohan sanoi että seurasi ennen sen instaa. Kova tarve seurata jotain julkkista instagramissa ja seurata iltapäivälehdistä sen julkkiksen suhdekuvioita ja sen jälkeen haukkua kuinka nolo se julkkis on kun on joku instabeibi ja iltapäivälehdet elättää sitä. Lol.
No mä kuulin, että montako euroa se saa joka klikkauksesta instaan, ja päätin harventaa siellä käyntejä.

Vaikka se klikkausraha ei oo mun pussista, niin on sairasta, että joku tienaa sillä, että laittaa omista tisseistä ja lärveistä kuvia. Olis ees joku kuntotreeni mitä myy siellä tms, mutta - oma lärvi.

Se ei ees ole pelkkä mannekiini, joka tuo esille niitä vaatteita, ei itseään. Jonkin verran maksettua tuote-esittelyä on tietty, mutta en halua tukea _kenenkään_tyhjänpäiväistä elämäntapaa. En halua tukea tätä sairasta ilmiötä.

Hei mulla on tissit, mäkin voin mennä lillumaan paljuun, mäkin syön jotain ruokaa usein joten saan kuvia ruoka-annoksista - hei, se on tavallista arkea, siinä ei ole vielä aivoja käytetty, mistä ois järkevää maksaakin.
 
Eli on Siepin ammatti, josta saa rahaa ja elättää itsensä.
Mielestäni ei ole niitä helpoimpia tapoja saada rahaa, koska myy itsensä julkisuuteen ja kaikenmaailmanechojen haukuttavaksi ja raadeltavaksi.
Pitää osata rajata todella hyvin julkisuusminä ja yksityisminä ettei pää hajoa.

Mistä me tiedämme, onko Sieppi tyhjäpää blondi vai tekeekö tarkoituksella itsestään sellaisen kuvan, jotta ostamme silmät kiiluen iltalehtiän/seuraamme instagramia, olemme kiinnostuneita hänen "melkein oikeasta elämästä"?

Musiikkibisneksessähän on kaikki "tehtyjä paketteja" joka makuun ja tietylle yleisölle. Hyvin tarkkaan mietittyä ja miten saadaa tarpeeksi iso tuotto. Esim. Siepin hiukset pitää olla tietynlaiset ja väriset, on tutkittu mitkä ovat mielyttävimmät tietylle kuluttajaryhmälle jne.
Ei ole mikään luomua, jos sitä joku enää olettaakaan.
Sillä on kampaajat käytössä, ja mäkin osaan meikata.
Osaan ottaa valokuvia, opin sen taidon 4-5 -vuotiaana.

Se on ihan eri kuin että joku musabisneksessä osaa oikeasti säveltää, sanoittaa ja varsinkin sovittaa jonkun biisin.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan että joku on kaunis ja tienaa.
Mutta se että joku pystyy tekemään rahaa näyttämällä kuvan ruokalautasestaan, ilman että on edes kokki, on sairasta.

Ihmiskunta on kohta ihan h-lvetin tyhmää porukkaa. Se kun ei vaadita älykkyyttä, koituu sen tuhoksi.
 
MIKSI sä käyt siellä, jos ärsyttää? Muutenkin eiks toi oo vähän teinitouhua?
Enhän mä siellä pysty nykyään paljon käymäänkään. Ennen oli kiva ihailla sen kauneutta - mulla on silmää kauneudelle ja komeudelle.

Siellä nykyisin odottaa oranssi-ihoinen, melkein ankkahuulinen trikooriekale-typy joka hilaa hinkkinsä leuan alle, ja jolla on samanlaiset kuvat vuodesta toiseen.
 
vierailija
Sillä on kampaajat käytössä, ja mäkin osaan meikata.
Osaan ottaa valokuvia, opin sen taidon 4-5 -vuotiaana.

Se on ihan eri kuin että joku musabisneksessä osaa oikeasti säveltää, sanoittaa ja varsinkin sovittaa jonkun biisin.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan että joku on kaunis ja tienaa.
Mutta se että joku pystyy tekemään rahaa näyttämällä kuvan ruokalautasestaan, ilman että on edes kokki, on sairasta.

Ihmiskunta on kohta ihan h-lvetin tyhmää porukkaa. Se kun ei vaadita älykkyyttä, koituu sen tuhoksi.
No tuo sometouhu on mennyt vähän kummalliseksi ja joo, jokaisesta ruokalautaskuvasta ja itsestä kylppärissä täytyy ottaa kuva, niin en myöskään ymmärrä. Sit konsertit. Olin katsomassa yhtä muusikkoa, jonka musiikkia ole rakastanut jo vuosikymmeniä ja nautin sydämestäni ja lauloin ja tanssin, niin eikös nuorempi polvi ollut siellä kaikki älypuhelimien kamerat päällä kuvaamassa konserttia, sen sijaan, että oltaisiin läsnä siinä hetkessä.

Munkin nuoriso seuraa joitakin tyyppejä, mut mitä olen kattonut, niin vaikuttavat fiksuilta "kohteilta".
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
vierailija
Enhän mä siellä pysty nykyään paljon käymäänkään. Ennen oli kiva ihailla sen kauneutta - mulla on silmää kauneudelle ja komeudelle.

Siellä nykyisin odottaa oranssi-ihoinen, melkein ankkahuulinen trikooriekale-typy joka hilaa hinkkinsä leuan alle, ja jolla on samanlaiset kuvat vuodesta toiseen.
No juu, ymmärrän. On kyllä surullista, kun jotkut näyttelijätkin, jotka ennen olivat ihan nättejä ja jopa kauniita, ovat meneet pilaamaan naamansa kaikenmaailman pursotusaineilla. Jotkut ovat ihan hirveän näköisiä! Ja joo samaa mieltä kommentistasi, että tosi monet nuoret naiset näyttävät ihan samanlaisilta nykyään. Ei se mua haittaa, mut ihmettelen, ovat kuin samasta pursottimesta valettu.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
vierailija
Kato kun mulla on tänäänKIN nyt sitä elämääää, minkä puuttumista mun kohdalla kovasti hoetaan.
Loppuiltakin on elämää!

-Echo aloittaa neutraalin/positiivisen ketjun palstalle=sillä on elämää IRL
-Echo tekee negatiivisen ketjun =sillä ei oo elämää ja istuu takapuoli homeessa koneella.

Ööö, sama työ mulla on, sama perhe, samat kaverit, kirjoitin mä tänne mihin sävyyn tahansa. :unsure:
Uhriuduit siis koska sinulla on kiire etkä ehdi palstailla niin paljon kuin haluaisit ja siksi sinua harmittaa että Sara Sieppi tekee hänen mielestään mukavia asioita ja saa siitä vielä rahaakin? Ymmärsinkö nyt oikein?
 
vierailija
Sillä on kampaajat käytössä, ja mäkin osaan meikata.
Osaan ottaa valokuvia, opin sen taidon 4-5 -vuotiaana.

Se on ihan eri kuin että joku musabisneksessä osaa oikeasti säveltää, sanoittaa ja varsinkin sovittaa jonkun biisin.

Mulla ei ole mitään sitä vastaan että joku on kaunis ja tienaa.
Mutta se että joku pystyy tekemään rahaa näyttämällä kuvan ruokalautasestaan, ilman että on edes kokki, on sairasta.

Ihmiskunta on kohta ihan h-lvetin tyhmää porukkaa. Se kun ei vaadita älykkyyttä, koituu sen tuhoksi.

Sara Chafak jäi kiinni siitä, ettei näyttänytkään omia kuviaan instassa vaan oli ottanut niitä vaan netistä.
Antoi ymmärtää, että olisivat olleet omasta elämästä. Ja typsy teki siis muiden ottamilla valokuvilla rahaa itselleen. Huijari.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
No mä kuulin, että montako euroa se saa joka klikkauksesta instaan, ja päätin harventaa siellä käyntejä.

Vaikka se klikkausraha ei oo mun pussista, niin on sairasta, että joku tienaa sillä, että laittaa omista tisseistä ja lärveistä kuvia. Olis ees joku kuntotreeni mitä myy siellä tms, mutta - oma lärvi.

Se ei ees ole pelkkä mannekiini, joka tuo esille niitä vaatteita, ei itseään. Jonkin verran maksettua tuote-esittelyä on tietty, mutta en halua tukea _kenenkään_tyhjänpäiväistä elämäntapaa. En halua tukea tätä sairasta ilmiötä.

Hei mulla on tissit, mäkin voin mennä lillumaan paljuun, mäkin syön jotain ruokaa usein joten saan kuvia ruoka-annoksista - hei, se on tavallista arkea, siinä ei ole vielä aivoja käytetty, mistä ois järkevää maksaakin.
Se että sä olet käyny katsomassa instassa Saran tissejä ei tarkoita sitä että kaikki muutkin kävisi siellä sen takia eikä se tarkoita sitä että Sara tekisi sitä sen takia.

Eli sä et kestä että joku toinen saa rahaa sellaisesta asiasta mistä itse et saa rahaa, ok. Mahtaa olla aika surullisia ja negatiivisia ajatuksia päässäsi kun aina joku pääsee elämässä helpommalla kuin sä tai aina jollain on joku asia paremmin kuin sulla.
 
vierailija
Sara Chafak jäi kiinni siitä, ettei näyttänytkään omia kuviaan instassa vaan oli ottanut niitä vaan netistä.
Antoi ymmärtää, että olisivat olleet omasta elämästä. Ja typsy teki siis muiden ottamilla valokuvilla rahaa itselleen. Huijari.



Kaikki Chafakin Instagram-tilin valokuvat eivät olekaan peräisin hänen omasta kuvarullastaan. Toisaalta Chafak ei väitä kuvateksteissä ottaneensa jakamiaan valokuvia, mutta ei toisaalta myöskään ole merkinnyt kuviin millään tavalla, että ne ovat peräisin internetistä. Instagram on suuri osa Chafakin työtä vaikuttajana, ja hän on kertonut tienaavansa sen avulla osan elannostaan.

Kohu alkoi, kun yksi kuvaaja huomasi Chafakin käyttäneen kuvaansa ja pyysi tätä julkisessa kommentissa lisäämään sen yhteyteen krediitit.
 
vierailija
Enhän mä siellä pysty nykyään paljon käymäänkään. Ennen oli kiva ihailla sen kauneutta - mulla on silmää kauneudelle ja komeudelle.

Siellä nykyisin odottaa oranssi-ihoinen, melkein ankkahuulinen trikooriekale-typy joka hilaa hinkkinsä leuan alle, ja jolla on samanlaiset kuvat vuodesta toiseen.
Onko tämä nyt se terve ilmiö mitä haluat tukea? Että haukutaan ihmisiä?
 

Yhteistyössä