Inssistä(autokoulun)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paniikki nappula
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paniikki nappula

Vieras
Siis joo, inssi häämöttelee, mutta arvatkaapa onko paniikki!!!
En varmaan nuku edellisenä yönä tippaakaan ja vatsa on sekasin, pinna kireä ku viulunkieli jne, jne... :whistle:

Antakaa hyviä vinkkejä, miten sen saa läpi.
Itse oon ihan tajuton jännittäjä ja luulen että kun jännitän sitä niin kovasti niin alan tosissaan sössimään...

Mulla jännitti myös inssi aivan tajuttomasti. Kädet tärisi kun autoon istuin. Mulla ainakin helpotti se, kun sanoin inssimiehelle suoraan että jännitän aivan kamalasti. Mies rohkaisi ja totesi etten ole ensimmäinen ja ihan omaan tahtiin vaan, ei tässä kiire ole. Siinä sitten tovi istuskeltiin autossa ennen ku liikkeelle lähdettiin. :) Ja varman päälle ja hissukseen kun ajelee, niin sitten se jännityskin pikkuhiljaa helpottaa.

Tsemppiä koitokseen. :hug:

Ajattelet että ajelenpa tässä vaan, jos ei kelpaa niin ensi kerralla sitten. =)
Ja pienistä virheistä älä häkelly, eivät haittaa jos et ihan koko ajan mokaile...

Mulla oli inssi tänään, läpi meni vaikkakin juuri ja juuri. :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 16:02 Karussa kirjoitti:
Ajattelet että ajelenpa tässä vaan, jos ei kelpaa niin ensi kerralla sitten. =)
Ja pienistä virheistä älä häkelly, eivät haittaa jos et ihan koko ajan mokaile...

Mulla oli inssi tänään, läpi meni vaikkakin juuri ja juuri. :D

:flower: ONNEA!!!!!

Voi kun mullakin ois jo.... :/

:wave: Täällä yksi sairaalloinen jännittäjä, joka kävi inssin 3 kertaa juuri tuon p erkeleen takia! :kieh: :kieh: :kieh:

Kädet tärisee ja hikoo, sydän pomppii kurkkuun, on välillä kylmä, välillä kuuma, heikottaa...mitkään ajatukset ei juokse...jne.
Minulla oli suht mukava (mutta tiukka) inssitäti, mutta silti jännitti AIVAN mielettömsäti!

MUISTA käännellä LIIOITELLUSTI päätä.Sitä ne rokottaa oitis, jollet katsele TARKKAAN ympärillesi!!

Mä läpäsin inssin perjantaina ja kerralla meni läpi :D Tosin syynä oli varmaan sekin etten kyllä paljon jännittäny sekä varmaan sekin että meillä oli inssisedän kanssa niin kivat keskustelut ettei malttanut hylätä :D Auto sammui jopa kolme kertaa mutta mitä siitä, se mitä inssissä halutaan nähdä on se että ihminen osaa ajaa sitä autoa ja havannoi ympäristöa ja riskejä ja huomio muuta liikennettä, lunkisti vaan, kyllä säkin onnistut jos minäkin. =)

Yhteistyössä