Inssin jälkeen menkat, milloin?

Heissan. Minulle tehtiin 1 inssi ma 11.2. olen käyttänyt lugeja 2 vko, niin että tänään laitan viimeisen. Milloin teillä on alkanut menkat inssin jälkeen? Tiedättekö viivästyttääkö luget menkkojen alkua?

Mulla on nyt kulunut 17 päivää inssistä, eikä menkkoja kuulu. Eilen illalla tein toiveikkaana testin (olisi saanut tehdä jo 3 pv sitten, mutta en ole uskaltanut). Tulos oli nega. Harmittaa ja masentaa ihan hulluna, olin niin toiveikas :snotty:

Ärsyttää ihan silmittömästi tämä menkkojen odottelu, mielessä joka minuutti ja joku ihme toivokin vielä päällä että jos SITTENKIN olis tärpännyt...jos vaikka iltapissa valehteli...

Olisi ihana jos jaksaisitte kertoa omista kokemuksista.
 
Minulla IVF-hoidon jälkeen menkat alkoivat juuri sinä päivänä, kun lopetin Luget. Ne taitavat kyllä viivyttää menkkojen tuloa. Oletko menossa veritestiin? Jos sekin on negatiivinen, ehkä sitten Luget kannattaa lopettaa. Toivotaan, että plussa kuitenkin vielä sinulle tulisi!

terkuin Hillevi
 
En ole menossa veritestiin, jos olen oikein ymmärtänyt. Yleensä menkat alkaa heti kun olen tehnyt raskaustestin. Joskus kierto on venynyt ja venynyt, mutta annakkos vetäsen negatestin, niin johan alkaa menkat :) Aika hel....tin rasittavaa, ihan kuin alapää oikein kiusais ja piinais yläpäätä.

Tänä aamuna oli viimeinen luge, teen testin la aamuna, jollei sitä ennen ole menkat alkaneet
 

Yhteistyössä