Inseminaatio, Tays!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wishful83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

wishful83

Uusi jäsen
13.08.2011
18
0
1
Hei!

Meillä olisi näillä näkymin ensimmäinen inseminaatio ensi kuussa. Katselin kuitenkin kalenterista noita mahdollisia ovulaatiopäiviä ja ne osuu aikalailla viikonlopulle. Mitenkäs tälläisessä tilanteessa on sitten menetelty, nimenomaan Tays:issa? Syön femar 2.5 mg-lääkkeen kp 5-9, niin aattelin, että ovis tulee sit varmaan kp 15-16 vai oonko väärässä? Olisi myös mukava kuulla kokemuksia inseminaatiosta yleensäkin :)

Moi!

Olin hoidossa Tayssissa, ja minulla aloitettiin hoidot myös inseminaatiolla. Söin Femaria, mutta en muista kuinka olisi menty, jos ovis olisi osunut viikonlopulle. Taidettiin ajoittaa niin se irrotuspiikki, että osuu arkipäivälle. Ultrallahan he seuraavat tilannetta. Kolme kiertoa kokeiltiin inssiä ja kaikesta tuloksena nega. Lääkäri ehdotti, että siirrytään IVF hoitoon ja aloitin piikittelyn. Kuitenkin annostus oli niin pieni, että folleja kyllä kasvoi, mutta olivat sen verran pieniä, että vain 1 kasvoi isommaksi, joten lääkäri päätyi neljänteen inssiin. Olin tosi pettynyt, koska en uskonut yhtään että nyt nappaisi ja ajatukset siirtyikin jo seuraavaan kiertoon ja uuteen IVF hoitoon. Mutta kyllä se elämä joskus yllättää!! Plussan sain ja tällä viikolla käytiin varhaisultrassa jossa kaikki hyvin. Nyt vaan sit mennään päivä kerrallaan ja toivotaan, että toukokuussa olisi nyytti sylissä :heart:

Hirmuisesti sinulle tsemppiä ja pitkää pinnaa hoitoihin!!!

T:Kiena 8+1

Yhteistyössä