InOva Kuopio

Itse varasin sinne nyt ajan suunnitelluun. Mites te muut :) ? Sain heidät kiinni heinäkuussa sähköpostitse ja palvelu ollut ainakin sähköpostin kautta tosi mukavaa ja tietoja tilanteeseemme olen saanut tosi hyvin. mahdollisesti myös hoito on heti ensikiertoonkin mahdollinen,mikäli kaikki ok. Olemme käyneet julkisella icsi hoidossa aiemmin,
 
Moikka, itselläni käyntejä Kuopiossa takana nyt kaksi. Alkukäynti 5/15. Siellä katsottiin lähtötilanne, meillä tehty paljon tutkimuksia (labroja, aukiolo uä x 2, kilpparilääkitys +) jo kunnallisen puolella joten niistä riitti paperit tuonne InOvaan. Niiden perusteella juteltiin ja perusgyntutkimus. Käynti oli tarkattu kp 10 ja nähtiin siellä hyvä munasolu. Sain sieltä Letrozol -reseptin mukaan ja sitä nyt kolme kiertoa mennyt. Se kontrolloitiin minulla Kuopiossa ekan kierron kohdalla,vastetta oli ja lääke toimii. Nyt taas piinaa tämä viikko, tuleeko menkat vai ei. Jos ei niin ohjeena varata aika Kuopioon ja miehen spermatutkimus ja samalla kertaa tarjosivat mahd myös inseminaatioon. Ollaan oltu tosi tosi tyytyväisiä klinikkaan. Nopeasti vastaavat ja kaikki tapaamani ihmiset (kaksi lääkäriä, hoitajat) ovat olleet tosi mukavia. Ymmärtävät todella sen raskaaksi tulemisen odottamisen tuskan.. Ja hinnatkaan ei kovin pahat. Oisko nyt pari sataa mennyt käynteihin. Suosittelen kyllä!!
 
Heippa, itse menossa kans sinne inovalle :) Joulukuulle varattu eka käynti ja hoidon suunnittelu tehdään samalla. Tammikuussa olisi hoitajan mukaan ekat pistokset otettava ja käytävä uudestaan siellä sitten saman kuun aikana munasolujen keräyksessä. Hmmm... Ilmeisesti hedelmöittävät miehen siittiöollä saman tien jotta ne pääsisi jakaantumaan :) Ymmärsin hoitajan puheista että mahdollisuus saada jo helmikuun aikana raskaus alulle mutta en uskalla toivoa liikoja että ei joutuisi turhaan pettymään :)
 
Hei!

Itse kävin juuri tänään luovuttamassa munasoluja InOvassa, ja todella upeaa palvelua näin luovuttajankin näkökulmasta ko. klinikalta. :) <3 Todella ammattitaitoinen ja ihana hlökunta. InOva tekee myös yhteistyötä Joensuun Feminon kanssa, mikä itselleni oli huippu juttu, kun lähempänä Joensuuta asustelen. Sain käytyä yhden uä-ajan sitten siellä. =)
 
Hei! Nostanpa vähän vanhaa ketjua jos jotakuta vielä kiinnostaa kuulla kokemuksia :).

Minä aloitin käynnit InOvalla tammikuussa ja tyytyväinen olen ollut. Näin itsellisenä naisena kohtelu on ollut ymmärtävää ja asiallista ja kannustavaa. Hinnat on näin EI Kela-korvausta saavan näkökulmasta keskiarvoa.

Yhteydenpito on ollut jouhevaa, soittavat itse takaisinpäin jos eivät juuri silloin pääse puhelimeen vastaamaan :).

Miinuksena: varattujen aikojen myöhästyminen. Mulle ainakin sattunut näin nyt muutaman kerran.

Suosittelen kyllä kyseistä klinikkaa ja toivottavasti jollekin oli hyötyä tästä :).
 
vierailija
Asiantunteva henkilökunta. Aikoja saa hyvin ja yhteyden. Realistinen, vähän liiankin. Ei juurikaan antaneet toivoa onnistumiseen. Ei tullut fiilistä, että iloitsisivat hoidon onnistumisesta. Tuli tunne, että tietävätkö ettei tästä tule mitään. Rahastuksenmaku, kallis ilman kelakorvauksia. Kaikista maksuista ei infottu, vaikka pyysimme tarkkaa listaa kuluista. Ei tsemppiä alkionsiirtopäivänä,raskaustestiplussasta tai varhaisultan jälkeen.
 
vierailija
Hei! Minullakin on ollut kokemus, että herkistä ja todella henkilökohtaisista asioista puhuessani ammatillilaisen vuorovaikutus kanssani oli tylyä, mutta se sattoi myös olla rutiininomaista käytöstä, jonka tulkitsin tylyytenä. Asiasta jäi paha mieli pitkäksi aikaa. Ehkä jonkinlainen kohtaamisenpäivitys voisi olla paikallaan muuten asiantuntevaan ammattilaisuuteen. Huomasin myös miettivän, että miten toinen nainen voi olla niin kova toiselle naiselle. Se oli surullista ja päätin, että itse en aio päätyä samaan. Mutta ihanaa, että monella on ollut hyviä kokemuksia! Ja hyvä, että Pohjois-Savossa on hedelmällisyys klinikka. ❤
 

Yhteistyössä