"sondersson"
että sovittais joku tietty päivä jollon vastattais pelkästään otsikkoon
Mitä sä copycat kopioit kaiken majurilta
Majuri vain unohti vaihtaa nikkiä. Ei sen vakavampaa.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26753651:Mitä sä copycat kopioit kaiken majurilta
Ei kai tuo Majurin luoma gorilla ole, eikä kuvassa lue kenellekään merkittyä copyrightia, joten eiköhän se kopioinninvapaus ole myös minulla.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26753651:Mitä sä copycat kopioit kaiken majurilta
no kiva et joku ees innostuu Nyt vaan lisää porukkaa ja sovitaan päivä.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26753665:I'm in!
Ihan vapaasti, mutta jos kuvittelet olevasi vitsikäs, niin voin kertoa, että tuo nauratti ensimmäisellä kerralla majurin postaamana, muttei enää sinun laittamanasi, joten voit lopettaa floodaamisen.Ei kai tuo Majurin luoma gorilla ole, eikä kuvassa lue kenellekään merkittyä copyrightia, joten eiköhän se kopioinninvapaus ole myös minulla.
Mikä sinua sitten naurattaa?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26753716:Ihan vapaasti, mutta jos kuvittelet olevasi vitsikäs, niin voin kertoa, että tuo nauratti ensimmäisellä kerralla majurin postaamana, muttei enää sinun laittamanasi, joten voit lopettaa floodaamisen.
Tosi epäterveellistä, kai teet lapsille kunnon ruokaa.En innostuis. Aiheen ohittelu ja saivarrus on elämäni suola, sokeri ja chilikastike :saint:
Mä otinkin tän sellaisena henkilökohtaisena voimainkoetuksen haasteenaEn innostuis. Aiheen ohittelu ja saivarrus on elämäni suola, sokeri ja chilikastike :saint:
Kyllä se on oma vikasi kun et huomannut että sivulla 6/23 kerrottiin miten ap oli jo yrittänyt vieroittaa 5v muutamaankin otteeseen.Mä vastaan usein otsikkoon pelkästään ja ärsyynnyn, kun a.p:n tekstissä sitten puhutaankin ohi aiheen
Sankaritekojen päivä: uunin siirtäminen ja seinän pesu, kälyn lasten hoitaminen ja asiallinen palstailu.Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26753871:Mä otinkin tän sellaisena henkilökohtaisena voimainkoetuksen haasteena
mä tiedän jo yhden tälläisen ketjun, jonka otsikko ei määrittele aihetta.Jos se otsikko on Prinsessa Ultramariini on ihana.
Voin yrittää...