Aapo
Innostaako rakastelu ja kumppanuus kotona,vai tarviiko hakea lohtua muualta.???Olen aika utelias asiasta.Kertokaa immeiset asiasta,jooko!!.
Tapahtuma-aikaan oltiin noin 36 vuotias pariskunta, oli usein keskenään puhetta voitais kokeilla vapaata suhdetta, molempia jännitti miten se vois tapahtua. Eräissä juhlissa se alkoi, jokainen toi ruokia ja juomaa oli tuttuja ja vieraita. Eräs mies ihastui vaimoon ja illemmalla piti jo sylissä hymyilin vaimolle ohimennen. Miehen vaimokin Raili oli nätti ja kiva, myöhemmin eräilin sopivat yhdessä mitä tekevät.Innostaako rakastelu ja kumppanuus kotona,vai tarviiko hakea lohtua muualta.???Olen aika utelias asiasta.Kertokaa immeiset asiasta,jooko!!.
Tilanne ei korjaannu sillä, että valitat täällä. Puhu tarpeistasi puolisollesi, siis keskustelkaa. Kerro, että sinulla on seksuaalisia tarpeita ja haluaisit seksiä.Ei meillä ainakaan muijaa enää pätkääkään kiinnosta seksi. Vit uttaa tämä tällainen touhu.
Voi, kunpa elämä olisikin noin helppoa: keskustellaan ja vaimo toteaa, niinpä, eikun haarat levälleen ja anna painaa. Joopa-joo!Tilanne ei korjaannu sillä, että valitat täällä. Puhu tarpeistasi puolisollesi, siis keskustelkaa. Kerro, että sinulla on seksuaalisia tarpeita ja haluaisit seksiä.
On oltu pitkään naimisissa meillä pannaan säännöllisesti pari kertaa viikossa ja kumpikin pääsee kokemaan joka kerta voimakkaan orgasmin, meillä paneminen kuuluu saumattomasti jokapäiväiseen elämään, en tiedä miten voisin tulla toimeen jos en voisi rakastella, meillä on neljä lasta et kylläkyvökin on itänyt, olen panemisen kannalla.Tilanne ei korjaannu sillä, että valitat täällä. Puhu tarpeistasi puolisollesi, siis keskustelkaa. Kerro, että sinulla on seksuaalisia tarpeita ja haluaisit seksiä.
Kyllä meillä rakastellaan ja pannaan, on ihana harrastaa seksin tuomasta nautinnosta, vaimo on aina hyvin antelias ja saan panna edestä ja takaa ja hän nauttii suunnattomasti, kun panemme toisinaan hän on päällä, silloin hän saa oman mieltymyksensä mukaan rytmittää panemisen etenemistä, rakastelu on ihanaa.On oltu pitkään naimisissa meillä pannaan säännöllisesti pari kertaa viikossa ja kumpikin pääsee kokemaan joka kerta voimakkaan orgasmin, meillä paneminen kuuluu saumattomasti jokapäiväiseen elämään, en tiedä miten voisin tulla toimeen jos en voisi rakastella, meillä on neljä lasta et kylläkyvökin on itänyt, olen panemisen kannalla.