E
"eluna"
Vieras
keskustelua lenkkeilyn aloittamisesta yhdessä.aivan suhteen alussa,luen sängyn päällä ja mies puristelee takamustani :-"jos saatais tätäkin vähän tiukemmaks."jos nyt eläisin uudestaan ton hetken,sanoisin varmaan jotain kipakkaa,sillon en osannut.
olin raskaana ja oltiin käyty ristiäisissä,joissa en mennyt pyytämään vauvaa syliini:"tuskin susta tulee kovin hyvä äiti."
aamuinen keskustelu,jokin aika lapsen saamisen jälkeen:mies hymyilee toodella ylimielisen ja oikein ärsyttävän iloisen näköisenä sängyllä.itse nousen sängystä ja kysäisen,"tais olla aika hyvät unet
?" mies vastaa:" panouni.susta..." "no nii varmaan." "no ok,et ollu sä,en mä tuntenu sitä,näin sen vaan takaapäin" jotenkin toi vaan sillon vauvansaannin jälkeen `kohotti` kovasti itsetuntoani.(samoihin aikoihin paljastu miehen teini-mieltymykset)
olin raskaana ja oltiin käyty ristiäisissä,joissa en mennyt pyytämään vauvaa syliini:"tuskin susta tulee kovin hyvä äiti."
aamuinen keskustelu,jokin aika lapsen saamisen jälkeen:mies hymyilee toodella ylimielisen ja oikein ärsyttävän iloisen näköisenä sängyllä.itse nousen sängystä ja kysäisen,"tais olla aika hyvät unet