inhottavinta/negatiivisinta mitä kumppanisi on sinulle sanonut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eluna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eluna"

Vieras
keskustelua lenkkeilyn aloittamisesta yhdessä.aivan suhteen alussa,luen sängyn päällä ja mies puristelee takamustani :-"jos saatais tätäkin vähän tiukemmaks."jos nyt eläisin uudestaan ton hetken,sanoisin varmaan jotain kipakkaa,sillon en osannut.

olin raskaana ja oltiin käyty ristiäisissä,joissa en mennyt pyytämään vauvaa syliini:"tuskin susta tulee kovin hyvä äiti."

aamuinen keskustelu,jokin aika lapsen saamisen jälkeen:mies hymyilee toodella ylimielisen ja oikein ärsyttävän iloisen näköisenä sängyllä.itse nousen sängystä ja kysäisen,"tais olla aika hyvät unet :)?" mies vastaa:" panouni.susta..." "no nii varmaan." "no ok,et ollu sä,en mä tuntenu sitä,näin sen vaan takaapäin" jotenkin toi vaan sillon vauvansaannin jälkeen `kohotti` kovasti itsetuntoani.(samoihin aikoihin paljastu miehen teini-mieltymykset)

Pakko todeta, ettei mies ole 16 vuoden aikana sanonut mulle mitään inhottavaa. Pahin on varmaan, kun on sanonut ettei jaksa kuunnella mun höpötystä heti töitten jälkeen.

Hyi vittu miten hirveen näköistä (reisissä olevat raskausarvet, olin viimeisilläni raskaana)

Hirveen näköinen sun persees noissa farkuissa. (olin synnyttänyt viikko sitten)

Muulloin ei haukkunut kun just tuolloin kun olin herkimmilläni.

"painu vittuun"
Kännissä sen seurauksena, kun luuli mun ivanneen hänen aikaisempaa itkuun asti herkistymistään. Se oli väärinkäsitys, joka selvisi vasta myöhemmin kun molemminpuolisen loukkaantumisen jälkeen saatiin tilanne purettua. Onneksi se oli väärinkäsitys, en kestäis jos mun mies puhuis mulle yhtään rumasti.

Ei oikein ole mitaan, ulkonakoani ei ole koskaan negatiivisesti kommentoinut, aina vaan positiivisesti :) En oikein muista mita kamalaa on sanonut riidan aikana, silloin aina joskus lipasahtaa jotakin, ilmeisesti ei kuitenkaan mitaan kovin kamalaa, kun en edes muista.

no jokseenkin kirpaisi kun minulla on todella pienet rinnat..
Mieheni sanoi että; Ompa hyvä että sulla on pienet tissit, ei niitä kukkaan muu haluais katella!

Otti itsetunnon päälle :(

Kerran kesken rakastelun mieheni sanoi "sullahan on pillu yhtä löysä kuin äidilläsi, taitaa kulkea löysyys suvussa". Itkin itseni uneen rakastelun jälkeen.

Juttelua mun kiloista (synnytyksestä 3kk, minä 60kg/163cm): "sun pitäis kyllä alkaa johonkin lenkille"
minä: "no ei kai tässä mitään hätää, pitäähän mulla vähän vararavintoa olla" (vauva täysimetyksellä)
hän: "no sulla sitä vararavintoa tosiaan on enemmän kuin koko perheellä yhteensä!"

"kannattaako sun nyt enää tähän aikaan syödä, tuolla tyylillä kasvat vain entisestään"
kun minä söin ruisleipää, jossa päällä voita ja salaatinlehti iltapalaksi (itse hän söi ostamaansa karkkipussia). Jatkokeskustelussa hän totesi, että eikö muka ole oikein huomauttaa kun toinen on "lipsumassa lihavuuden puolelle".

Sen siitä saa, kun ottaa miehen joka kehuu ulkonäköä. Jossain vaiheessa iskee todellisuus :D Nämä vain helmiä tältä viikolta. Viikonloppua odotellessa...

[QUOTE="vieras";24734732]Juttelua mun kiloista (synnytyksestä 3kk, minä 60kg/163cm): "sun pitäis kyllä alkaa johonkin lenkille"
minä: "no ei kai tässä mitään hätää, pitäähän mulla vähän vararavintoa olla" (vauva täysimetyksellä)
hän: "no sulla sitä vararavintoa tosiaan on enemmän kuin koko perheellä yhteensä!"

"kannattaako sun nyt enää tähän aikaan syödä, tuolla tyylillä kasvat vain entisestään"
kun minä söin ruisleipää, jossa päällä voita ja salaatinlehti iltapalaksi (itse hän söi ostamaansa karkkipussia). Jatkokeskustelussa hän totesi, että eikö muka ole oikein huomauttaa kun toinen on "lipsumassa lihavuuden puolelle".

Sen siitä saa, kun ottaa miehen joka kehuu ulkonäköä. Jossain vaiheessa iskee todellisuus :D Nämä vain helmiä tältä viikolta. Viikonloppua odotellessa...[/QUOTE]

Saa sitä joo. Mutta ei nyt jatkuvasti tarvi olla kyttäämässä toisen syömisiä! Ja 3kk synnytyksestä on aivan väärä aika puuttua millään lailla ulkonäköön!

Tulee baarista ja herättää "mitäs mun pömppömaha" en ole raskaana eikä mielestäni mahani kyl pömötä mut whatevö.
"sä oot tosi kiva mut vois sua olla vähemmänki" mmutaman kuukauden seurustelun jälkeen.
"meinaatsä tosiaan laittaa ton pipon" sanoo mun lempipiposta jonka käyttöä ilmeisesti ei siedä.
"joo mut kiva, sä varmaan pärjäät on kai sulla kavereita" sanoo mennessän siiderille kavereidensa kanssa koko festaripäiväks ja jättää mut yksin siihen keskelle seisomaan.

Exä totesi että hän kyllä piti susta enemmän 20 kiloa sitten ( ja en ollut ylipainoinen vaan tavatessa todella alipainoinen...)

Nykyinen totesi että tajuutsä että sä oot keski-ikäinen, et sä voi enää näyttää hyvältä.

On montakin inhottavaa asiaa mitä en olisi ehkä halunnut tietää, mutta on osa kumppanini historiaa. Mut monet asiat on semmoisia, että jos ne kerran on kuullut niin ne on aina takaraivossa.

Ex huoritteli ja lateli tappouhkauksia yms ihanaa harva se päivä.
Nykyisellä miehellä on hyvin omalaatuinen huumorintaju ja päästelee suustaan vaikka mitä typerää mutta en mä jaksa niitä kamalasti pyöritellä päässäni, ja tiedän kyllä itsekin että olen lihava, ruma, vanha, epäsosiaalinen mölliäinen niin eipä niin yllärinä oo sanomiset tullut.

huh, musta tuntuu et teidän miehet jää toiseks mun miehelle, mut se onkin vaan mun tuntemus. jotkut kauhistelee kuinka ilkeitä kirjoittajien miehet on...., itseasiassa oon pitäny miestäni ihan kivana ja kilttinä ja koittanu nieleskellä sen "parit" sammakot. täytyyki miettii uudelleen, et haukunko minäkin häntä näin vai miks hän on mulle tällasia asioita sanonu nyt kun rupesin listaamaan:

"sä oot pelkkä huora"
"sun alapää on ku eiliset letut"
"kyllähän ne roikkuu mut kiinteytyy sit kun alat kannatella vauvaa" (allit) (ainiin ja olin raskaana)
"muistasit vaan käydä lenkillä ihan oikeesti niin kiinteydyt, kun sä vaan oot liian mukavuudenhalunen" (mun mitat oli tuolloin muuten 168cm ja 49kg eli laiha/hoikka. ymmärrän et mies halus varmaan et oon vielä kiinteempi, mut ku siihe ei auta mulla mikää lenkkeily. ton johdosta sit melkee alotin laihuttamaan et perkele ei ole sitä löysää nahkaa mitä se hiplaa ja jaksaa kommentoida! mut se laihari onneks keskeyty kun tulin raskaaksi)
"mitenköhä säki muka sen lapsen kanssa sit pärjäät" (raskaana)
"rupeet sit taas käymään lenkillä kunnolla ku vauva syntyy,mä oon huomannu et sun pylly on alkanu roikkuu" (raskaana)
"mut hei vittu tajuutsä nyt on sentään vappu" (lupas olla kotona ja lähtikin salaa jonnekkin naispuolisten kavereidensa ryyppyporukassa pämppäämään ja valehteli vielä että on ihan vaan jossain käymässä miespuolisen kaverinsa kansa ja tulee kohta takasin, tuli vasta aamuyöllä ja sanoi noin) (niin, kyllä mullakin se vappu oli, vitun huono sellanen)

tossa pari nyt ainakin... :(

"Jos pillua ei tipu useemmin lähen vieraisiin."
"Ois kiva kun sitä pillua saa niin vois tehä muutakin kuin maata kuin lahna:" (kerta jolloin yritin parastani :D )
"Onko se nyt NIIN hankalaa vahtia noita pentuja"
"Silloin kun minä haen lapset on ruoka iana pöydässä!" (mies hakee noin 10 kertaa vuodessa, multa myöhästyy päivällinen ehkä yhtä usein...)

Yhteistyössä