Inhottavaa mennä lääkärille jonka ilmeestä huomaa ettei se usko sua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Minulla selässä noidannuoli (?) , ei kipeä koko aikaisesti mutta tietyssä asennossa vihloo niin ettei henkeä saa ja toinen jalka puutuu.

No, tänään sitten lääkärille joka ei edes tutkinut mitenkään! :O Sanoi vaan, että jaa, selkä kipeä, käykö sulle Panacod. Olin hiukan että :O:O:O

Eikö lääkärin kuulu tutkia ja koittaa mistä sattuu ym. Ei mitään!

Kaiken kukkuraksi oli työntämässä minua huomenna töihin!! :O

Kaikkia pässinpäitä se leipä elättääkin. Kuvitteleeko lääkärit että kaikki selkäänsä valittavat ovat työtä vieroksuvia luusereita? Siltä hiukan tuntuu...

Mulle kävi samoin :)
Tuskin kuunteli kirjoitti heti reseptin ja kysyi että no montakos päivää sairaslomaa ?
Mä sanoin että ei kuue yhtään en ole edes töissä tällä hetkellä , olisin vaan halunnut että selkä kivun syy selvitetään.
Lääkäri katsoi ihmeissään ja sanoi että no hän merkkaa tänne että jos kipu ei lopu tai palaa niin sitten tutkitaan.

Kaikki sympatiat sulle ap! Mulla ihan samanlainen kokemus, olen flunssassa, en mennyt tänään töihin, ja lääkäri ei antanut sairaslomaa, sanoi vaan että koita ottaa töissä rennosti ja ota Buranaa!!

Ja mulla kuumetta tasan 38, kova yskä, nuha,kurkkukipu, ääni 99% poissa, päänsärky ja lihas-sekä nivelkivut sekä yleinen heikko olo. Ei kai auta siis kuin marssia siis huomenna töihin tartuttamaan, tai koittaa päästä toiselle lääkärille. :/

En tiedä sitten onko lääkäreille tullut joku sääntö, etteivät saa enää yhtä rehvakkaasti sairauslomaa antaa kuin ennen vai mistä johtuu...

Selkäkipu tuskin rauhoittuu päivän saikulla!

Varmaan riippuu myös vähän siitä paikasta mihin hakeutuu lääkärin vo:lle. Päivystykset on tunnetusti sen verran ruuhkasia etteivät siellä lääkärit juurikaan kerkiä asiakkaaseen perehtymään tarkemmin. Siis hoidetaan vaan se akuutti vaiva eli kipuun särkylääkettä ja tarvittaessa kirjoitetaan se sairaslomatodistus. Jatkohoidot on sitten järjestettävä siellä normivastaanottojen puolella. Ihmiset eivät vaan tätä tahdo muistaa ja sit ovat pettyneitä kun ei se päivystävä lääkäri sitä lähetettä sinne jatkotutkimuksiin kirjoittanutkaan.

[QUOTE="vieras";26185914]Minulla selässä noidannuoli (?) , ei kipeä koko aikaisesti mutta tietyssä asennossa vihloo niin ettei henkeä saa ja toinen jalka puutuu.

No, tänään sitten lääkärille joka ei edes tutkinut mitenkään! :O Sanoi vaan, että jaa, selkä kipeä, käykö sulle Panacod. Olin hiukan että :O:O:O

Eikö lääkärin kuulu tutkia ja koittaa mistä sattuu ym. Ei mitään!

Kaiken kukkuraksi oli työntämässä minua huomenna töihin!! :O

Kaikkia pässinpäitä se leipä elättääkin. Kuvitteleeko lääkärit että kaikki selkäänsä valittavat ovat työtä vieroksuvia luusereita? Siltä hiukan tuntuu...[/QUOTE]

Mun miehelle kävi samalla tavalla. Panacodia ja 3 päivää saikkua. 3 päivän jälkeen mentiinkin ambulanssilla sairaalaan ja pitkä saikku. Nyt alkaa olla taas tolpillaan. Tsemppiä!

Mulla on samanlaisesta vaivasta samanlainen kokemus. Tosin se oli koulun terveydenhoitaja, joka ei tietenkään panacodeja voinut tarjota, tavallista buranaa vain. Ja oikeesti miksi mä sinne menin, oli että olisin halunnut tietää mistä moinen johtuu!

Mulla kramppasi kerran alaselkä niin etten pystynyt kuin seisomaan. Käänteli ja väänteli nopeasti niin monessa asennossa alakropan että aloin jo hengästyä. Varmisti ettei vaan ole välilevyissä mitään ja määräsi sopivat lääkkeet, ei todellakaan mitään Panacodia.
Jos en ihan väärin muista, niin ensi viikoksi on toisesta syystä sama lääkäri ja olen toiveikas, että terveydentilani tutkitaan taas asiallisesti ja kokonaan. Kyllä sitä lääkäri voi miettiä niitä lääkkeitä ja hoitoa siinä tutkiessaankin, niin ei se itse käynti sitten montaa sekuntia kestä.

Mitähän tässä pitäisi tehdä, kun uudessa paikassa harjoittelemassa ja työ on ihan hemmetin raskasta fyysisesti, painavien laatikoiden nostelua koko päivän. Ja nyt selkä kipuilee sen verran pahasti että että ei taida tulla koko hommasta mitään : / Lääkäriin lienee kuitenkin turha mennä, eikö ne katso heti lintsariksi jos menee selkäkipua valittamaan? Onko vaan jaksettava niin kauan, kunnes lähtee jalat alta? Siis voi paska mikä tilanne :(

[QUOTE="vieras";27026911]Mitähän tässä pitäisi tehdä, kun uudessa paikassa harjoittelemassa ja työ on ihan hemmetin raskasta fyysisesti, painavien laatikoiden nostelua koko päivän. Ja nyt selkä kipuilee sen verran pahasti että että ei taida tulla koko hommasta mitään : / Lääkäriin lienee kuitenkin turha mennä, eikö ne katso heti lintsariksi jos menee selkäkipua valittamaan? Onko vaan jaksettava niin kauan, kunnes lähtee jalat alta? Siis voi paska mikä tilanne :([/QUOTE]

Kannattaa varmaan itse asialle tehdä jotain, ei ne kivut sairaslomalla parane, jos sama meno jatkuu heti sen jälkeen. Nosta siis oikein ja jumppaa, jumppaa ja taas jumppaa sitä selkää.

Yhteistyössä