Inhottaa tuttavat jotka vihjailevat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pirkko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pirkko

Vieras
"ei se sinunkaan mies ihan sitä ole mitä antaa ymmärtää" ihankuin haluttaisiin sanoa että on pettänyt mutta sitten kuitenkaan ei kerrota mitään kun kysyn ?

mitä ajattelisitte, vihjailetteko itse tuollatavalla jos tiedätte että jollakin ei ole ihan puhtaat jauhot pussissa ?

No mä en oikeen osaa tuota vihjailua, kun oon niin suorasanainen ihminen, mutta kyllä mäkin tuon sillain tulkitsen, että tiedetään jotain mitä ei kehdata suoraankaan sanoa.

Kyllä mä vaatisin kertomaan, että mitä tarkoitat. Ja jos ei kerro, sanoisin, että tuki sitten turpasi. =)

Helppohan se on syytellä ja mustamaalata toista, jos tietää, ettei joudu vastuuseen sanoistaan ...tai vihjailustaan. Katti pöydälle ja asia käsittelyyn tai sitten aihe pois listalta kokonaan.

Tuo on kyllä tosi ärsyttävää.
Pitäisi joko sanoa suoraan tai olla ihan hiljaa. Tai edes kysyä suoraan että haluaisitko tietää jos miehelläsi olisi jotain salattavaa/jos miehelläsi olisi suhde, ja kertoa sitten jos toinen sanoo että kyllä haluaisin.

Kysy niiltä miehesi kuullen ja päästä helvetti irti kaikkien osapuolien läsnä ollessa. Kyllä joku alkaa avautumaan tai ainakin miehesi reaktio paljastaa jos jotain on vialla.

Toi on tosi inhottavaa kun noin tehdään |O Mulle on muutamat tollalailla tehnyt ja kun olen pettämistä epäillyt niin onkin selvinnyt että muita niin hirvittää kun mun mies juhlii kun minä olen lasten kanssa kotona...joo ja sehän tosiaan kuuluu kaikille.

Mutta yksi syy tohon voi olla se että joku on kateellinen teidän suhteelle ja on vain niin inhottava että yrittää saada teille epäsopua aikaan :/

Vihjailu ja piilov.ittuilu on maailman sontasimmat lajit. Ei ole juuri petturia parempi, jos pitää vihjata vinosti, muttei suoraan tohdita sanoa. Enkä toki tarkoita, että juuri ap:n mies olisi välttämättä petturi. Voi se vihjailu muutakin tarkoittaa... KYSY SUORAAN ja tiukasti vihjaajalta, vaadi selitys tai tee tuttavuuden selätys ;)

Yhteistyössä