inhottaa tämmöset bitchit :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kaverini ex hoito on tulossa kaupunkiin ja kysynyt kaveriltani yöseuraa. Tällä miehellä on toisella paikkakunnalla perhe. Kaverini silti ottaa tämän miehen avosylin vastaan, ei kuulema ole hänen ongelmansa. :(
hyi mua yököttää tuommoset ukot ja moraalittomat muijat :/

Onkohan ne sellaiset epävarmat ja pettävien miesten puolisot, kun pitää sitä toista naista syyllisenä? Ei ehkä haluta myöntää, että vika on vain ja ainoastaan siinä omassa kullanmurussa...

no eihän se nainen petä ei, mut mä en vois kyllä siltikään kuvitella hässiväni ketään, jota vaimo oottaa lasten kanssa kotona. mua inhottas nii ajatuskin koko ukosta joka tuommosta tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja eihän se ketään petä:
Onkohan ne sellaiset epävarmat ja pettävien miesten puolisot, kun pitää sitä toista naista syyllisenä? Ei ehkä haluta myöntää, että vika on vain ja ainoastaan siinä omassa kullanmurussa...

Niinpä!!

No tossa tilanteessa ei naiseltakaan ihan ok kun tietää miehellä olevan perhe, mut aina jos vaikka nainen lähtee baarista miehen mukaan tietämättä tämän olevan varattu niin haukutaan nainen lutkaks :D Ei me naiset voida olla vieraiden ukkojen moraalinvartijoita.

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Kaksi vaaditaan tangoon. Ei naises mitään vikaa ole :D

samaa mieltä olen siinä, että kaks siihen vaaditaan. mutta kyllä tuossa on tuon vapaankin naisen moraali aika kyseenalainen,kun tietosesti panee varattua.
molemmat,sekä mies että nainen, on musta aika epämiellyttäviä noin tehdessään.

Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
Kaksi vaaditaan tangoon. Ei naises mitään vikaa ole :D

samaa mieltä olen siinä, että kaks siihen vaaditaan. mutta kyllä tuossa on tuon vapaankin naisen moraali aika kyseenalainen,kun tietosesti panee varattua.
molemmat,sekä mies että nainen, on musta aika epämiellyttäviä noin tehdessään.

Joo, en sano että mitään mukavia molemmat mutta tyrmään tuon että toista syytetään viettelystä...

Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no eihän se nainen petä ei, mut mä en vois kyllä siltikään kuvitella hässiväni ketään, jota vaimo oottaa lasten kanssa kotona. mua inhottas nii ajatuskin koko ukosta joka tuommosta tekee.

sen enempää taustoja tietämättä jos kotona pihtaa ni ukko ottaa vierasta...

Heh, ei siihen todellakaan tarvitse pihtaamista olla taustalla että mies (tai nainen) pettää. Aika harvoin noin on, kyllä se on ihan jostain muusta syystä se pettäminen, joillakin se luonne vaan on sellanen että ei pysty olemaan yksiavioinen vaikka se suhde olisi kuinka kunnossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Mitä ihmettä toi asia sulle kuuluu?

ei kuulu ei, kaveri vaan niin kehuskeli kuinka "matti" tulee kylään vaikka vaimo on viimesillään raskaana. saa taas pitää kuulema hauskaa ilman sitoumuksia.

ei kuulu ei, kaveri vaan niin kehuskeli kuinka "matti" tulee kylään vaikka vaimo on viimesillään raskaana. saa taas pitää kuulema hauskaa ilman sitoumuksia.

No kyl on juntteja molemmat,hyi helv***i :headwall: :kieh:
muoks.siis ne kaverit ja exä

Osittain mä oon edelleen sitä mieltä, että tosiaan tälle sun kaverille se on hauskanpitoa ilman sitoumuksia. Ei se oo sen ongelma, että toisella on perhe jossain. Käytännössä voisi olla, että hän ei asiaa edes tietäisi. Plus että mies hakisi sen hauskan sitten kyllä muualta.

Mulla oli pitkään aikaa yks loistohoito. Pidin aina kauheeta saarnaa siitä, miten mä en halua tietää sen elämästä mitään. En mitään. No sit sillä kuitenkin oli tapana lörpötellä seksin jälkeen kaikenlaista ja eikös se pölö mennyt sitten kertomaan, että hänellä on eukko ja se eukko on raskaana. Se seksisuhde loppus sitten siihen... Mutta hyvinhän mä olisin hommaa jatkanut, jos pölö olisi vaan pitänyt turpansa kiinni.

Yhteistyössä