Inhottaa lasten likaiset vaatteet ruokaosastolla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yäk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yäk

Vieras
Olen joskus INHOTEN katsellut miten jotkut tuovat lapsensa todella likaisissa vaatteissa ruokakauppaan.
Olenko ainua jolla tälläinen olo?
Ymmärrän toki jos on kiire ja tullaan suoraan esim .päiväkodin pihalta ,mutta tuntuu että nämä tapaukset joita olen nähnyt ovat muualta.

Jaa en kyllä mielipiteesi vuoksi ala jatkossa ottamaan lapsille vaihtovaatteita mukaan jos vaikka leikkikentältä mennään suoraan kauppaan.
Jännää sinänsä mutta kyllä itse näen ruokakaupoissa yleensä likaisia aikuisia enkä lapsia. On hien ja hanurin hajuisia viheltäjiä ja niitä jotka ei tunne pesukonetta saati suihkua.

Myö tullaan usein rakennukselta suoraan ruokakauppaan ja ollaan kyllä molemmat muksun kanssa TOSI likasia...nolottaa ihteenikin, mut ei jaksa lähtee kotiin vaihtaa siistimpiä vaatteita ja raksalle ei raski niitä parhaita, siistejä vaatteita pukee ;)

HEH HEH ja kun tietäisitte millasissa varastoissa ja kuljestusautoissa niitä "puhtaita" ruokapakkauksianne kuljetetaan ja varastoidaan, niin jäis nekin paketit kauppaan tai sitten ne ainakin desinfioitais ennen kotiin viemistä... mutta ei siitä vaan hyllystä kassiin ja kassista kaappiin :saint:

" Miettii mielikuvaa tomaattilaatikoista pullonpalautusautomaatin hihnan vieressä... siitä ne roiskuu limujen, kaljojen ja viinaksien loput pitkin poikin ja haju on sanoinkuvaamaton....)

Yhteistyössä