Inhoan yh-äitejä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuet pois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuet pois

Vieras
Aina valittavat vaikka sossu maksaa kaikki koko elämäsin. Yksikin yh-äiti valittaa koko ajan asumisestaan yms. vaikka sossu maksaa kaiken,tiedän kun se ei käy töissä. Ja omaa tyhmyyttään on yh kun teki juopolle 2 lasta.

Ok. eli kaikki yh:t on kerta laakista sitten samaa kastia.
Ihanan yksinkertaista elämää.
Mullekin oli yksi kassa töykeä, niin v@ttu mä vihaan kaikkia kassoja, kun ne on kaikki niin töykeitä.

Ei se sun tuttus välttämättä sossusta saa mitään vaikkei töissä käy. En mäkään saanu yh-aikana sossusta kun pari kertaa tukea isoihin sairaalalaskuihin (monen viikon sairaalassa olo).

En ole kateellinen. Haluaisin että esim. kaikki asumistuet poistettaisiin jos ei ole rahaa maksaa vuokraa niin sitten ei ole ei yh.ita tarvitse muiden elättää,suurin osa on valinnut itse osansa.

tuet pitäisi ottaa kaikilta lapsiperheiltä pois ja etäisien tai etääitien pitäisi maksaa elatusta lapsilleen n. 30+40% kuukausi tuloista ja tukia vain niille joiden etävanhemmat ovat kuolleet tai täysin tulottomia...

En ole kateellinen. Haluaisin että esim. kaikki asumistuet poistettaisiin jos ei ole rahaa maksaa vuokraa niin sitten ei ole ei yh.ita tarvitse muiden elättää,suurin osa on valinnut itse osansa.

Miksi vain yh:t ? Onhan vähäosaisia muissakin väestöryhmissä..alkoholistit, mielenterveysongelmaiset, pitkäaikaistyöttömät..
Eihän yhuoltajuus ole kuin vaihe vain mutta alkoholisti voi ryypätä vuosikymmeniä

Mä olin jonkin aikaa yh-äiti mutta koulutukseltani maisteri ja maksoin/maksan aikamoiset verotulot tällekin maalle. Joten älä please jaksa yleistää kaikkia samaan nippuun! Vaikkakin tässä taas takana varmasti aikamoista provosoimista.

Yhteistyössä