inhoan tota lasta,itseäni ja elämää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti

Vieras
aina s####a pitää olla lyömässä. sanot väärän sanan niin nyrkistä tulee. kauan sitä rauhaa kestikin muutaman päivän ja taas nyrkit pystyssä. siitä että mä kaappasin syliin ja sanoin lapseksi, pamautti nyrkillä mua ja sano että mä olen velhio enkä lapsi. mä sitte tipautin sen sylistäni sohvalle(jossa istuin), sillä kolahti pää johonkin leluun siinä,eikä kakara voi tajuta että se oli vahinko(hittoako ne lelut siinä sohvalla edes tekee). mulle niin riittää miten h.... tollasta voi rakastaa joka lyö? eikä se lopu mihinkään seuraamukseen. inhoan itseäni, mutta huudan tolle koska mä en jaksa sitä että mua lyödään vaikka parhaani yritän. eipä oo tolla jätkällä hetkeen kotipäivää, v###u

lapsella voi olla vaikeuksia ilmaista itseään. tää ei välttämättä tähän hetkeen nyt auta, mutta jos ei osaa kertoa, mitä haluaa voi viesti tulla lyöntinä.

4,5v

ja kuu vitun tärkeilevä #piip#,tuon ton sulle niin pääsen sitten ilkkumaan sua kun et saakkaan sitä käytöstä loppumaan :kieh

anteeksi muille kielenkäyttö, vituttaa vaan tollaset muka kaikki tietävät ihmiset jotka ei tajua että aina se vika ei ole vanhemmissa saa koettaa vapaasti elää tuon kanssa vaikka pari kuukautta, jos joku luulee että kykenee tuon käytöksen kitkee niin olkaa hyvät mihinkäs tuodaan :)

..usein lapsi peilaa käytöstään muualta..ja käytös saattaa olla opittua..en tarkoita,että teillä lyödään, mutta sisäinen pahaolo heijastuu lapsella eri tavalla,kuin aikuisella..

..jotenkin tuo kirjoitustyylisi oli vaan karmivaa..en ikinä puhuisi lapsestani noin..

Minulla 2 adhd lasta ja naapurit puhuivat että ovat kamalia ja huono äiti kun ei saa komennettua...kyllä meni naapurien naamat vinoon kun näytin adha-diagnoosipaperit heille. Kukaan ei enää haukkunut meitä...olvat noloja kun vastaan tulivat. Koita jaksaa ap!

nim. äiti minäkin. no kyllä tuo ainakin sujuvasti puhuu, että luulisi osaavan ilmaista itsensä sanoillakin. no täytyy mennä juttelee sen kans kun vähän itse tässä rauhotun. uhkasin jo kun jatko kiusaamista että soitan mummun hakemaan sen hoitoon ni voi sit siellä riehuu,ei tartte täällä. niin että paskaks itseni tunnen ku annan lapseni ymmärtää että haluan olla sen kanssa vain jos se on kiltti, mikä ikävä kyllä alkaa pikku hiljaa olla totta, en mä jaksa tollasta enään :'( mut ei lapselle kuuluis noin sanoa.

..jos vanhemmalla / vanhemmilla on omassa olotilassa korjattavaa, niin se kaikki näkyy lapsessa..ellei sitten tietenkin kyse ole lapsen psyykkisestä sairaudesta..

..mitä tarkoitit,että ei ole kotipäiviä?? missä lapsesi sitten on?

kirjotustyyli saattaa olla hetken karmivan tuntuista jonkun mielestä,siitä syystä että mä olen tosi väsynyt fyysisesti, enkä tosiaan jaksa enään yhtään lyöntiä ottaa vastaan,en jaksa kun mikään ei lopeta sitä,eikä auta siihen.

niin adhd epäily täälläkin on, jonossa tutkimuksiin, perusluonteeltaan ainakin hankala ja kiivas jos ei muuta

Kirjoituksesta tulee mieleen, että jollain ei nyt ole kaikki ihan hyvin( sulla? lapsella?) Ehkä teidän pitäisi selvitellä asioita jonkun ulkopuolisen kanssa, neuvolapsykologi? perheneuvola?

Meillä oli myös yhessä vaiheessa sitä että poika 1,4v löi ja repi hiuksista. Jos istuin sohvalla ja hän tuli repimään niin nostin vaan alas ja sanoin että siitä tulee pipi toiselle enkä ota syliin jos noin teet. Pari pitkää viikkoa sitä kesti mutta ei enää kyllä tee niin usein, joskus vielä muistaa. Yritähän jaksaa!

NIIIIIIIIN tuttua.
Älä välitä näistä päätään aukovista kruununkiillottajista, joilla ei ole kokemusta helposti tulistuvasta, väkivaltaisesta lapsesta!

Tiedän miten kamala tilanne tuo on, kun huulta kihelmöi lapsen lyönnin jäljiltä ja vesi tirskuu silmistä ja tekisi mieli kumauttaa takaisin! Mene vaikka parvekkeelle viideksi minuutiksi ja hengitä SYVÄÄN.

Voimahali. Kyllä tuo vaihe ohi menee =).

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Minulla 2 adhd lasta ja naapurit puhuivat että ovat kamalia ja huono äiti kun ei saa komennettua...kyllä meni naapurien naamat vinoon kun näytin adha-diagnoosipaperit heille. Kukaan ei enää haukkunut meitä...olvat noloja kun vastaan tulivat. Koita jaksaa ap!

Adhd:n ei pitäisi olla mikään vapautus kusipäisyydelle. Valitettavasti se vain on niin että adhd ilkiöitä puolustellaan paperein.

Mieluummin kasvata lapsesi käyttäytymään kunnolla! Adhd:seen on hoitokeinot ja lääkkeet! Mielisairaat ihmiset on syystäkin lääkkityksellä ja ne "kamala" lapsi kommentit tulevat syystä.

Mikään ei oikeita edes hullua saada olla inhottava muita kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
nim. äiti minäkin. no kyllä tuo ainakin sujuvasti puhuu, että luulisi osaavan ilmaista itsensä sanoillakin. no täytyy mennä juttelee sen kans kun vähän itse tässä rauhotun. uhkasin jo kun jatko kiusaamista että soitan mummun hakemaan sen hoitoon ni voi sit siellä riehuu,ei tartte täällä. niin että paskaks itseni tunnen ku annan lapseni ymmärtää että haluan olla sen kanssa vain jos se on kiltti, mikä ikävä kyllä alkaa pikku hiljaa olla totta, en mä jaksa tollasta enään :'( mut ei lapselle kuuluis noin sanoa.
voihan sillä olla toinen uhmaikä, oon vaan kuullut että 5vuoden tietämissä tulee. en tiedä mitä olet kokeillut, mutta voihan lasta pitää kiinni niin ettei saa lyötyä. niin kauan kuin rauhoittuu. tai pistää jäähylle, jos sit saa pysymään siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
kirjotustyyli saattaa olla hetken karmivan tuntuista jonkun mielestä,siitä syystä että mä olen tosi väsynyt fyysisesti, enkä tosiaan jaksa enään yhtään lyöntiä ottaa vastaan,en jaksa kun mikään ei lopeta sitä,eikä auta siihen.

niin adhd epäily täälläkin on, jonossa tutkimuksiin, perusluonteeltaan ainakin hankala ja kiivas jos ei muuta

hyvä kun ootte jonossa...ja lohdutan sinua ap...minun lapset olivat ihan samalaisia (ainakin kuulostaa siltä) kun olivat 3-5v. Ja nyt ovat 8v ja 10v ja ovat jo aika ihmisiä...

höh. hae nyt hyvä ihminen lapsellesi ja itsellesi apua. ei se lapsi tahallaan ole tommonen hae hänelle apua ja heti. myös itsellesi hae apua ettei asiat kärjisty todella pahaksi ettei asioita enää voi korjata. se pieni kärsii olostaan varmasti todella paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja Riikka Maria:
Meillä oli myös yhessä vaiheessa sitä että poika 1,4v löi ja repi hiuksista. Jos istuin sohvalla ja hän tuli repimään niin nostin vaan alas ja sanoin että siitä tulee pipi toiselle enkä ota syliin jos noin teet. Pari pitkää viikkoa sitä kesti mutta ei enää kyllä tee niin usein, joskus vielä muistaa. Yritähän jaksaa!

tässä taas mamma joka ei tajua yhtään mitään. mee höpinöittes kans muualle. tän ap.n lapsen "vaihe" ei ole mikää tavallinen kehitysvaihe.

EN ole hyvä neuvomaan tai hyvä kasvattamaan lasta. Mutta ite ottaisin pojan lyömisen jälkeen syliini silleen, ettei hän voi lyödä. Raivoahan sieltä luultavasti tulee, mutta kyllä hän joskus rauhoittuu. Sitten vaan rauhallista keskustelua pojan kanssa lyömisen oikeudellisuudesta yms. Kyllä se pinnaa vaatii, mutta toimi aikoinaan meidän tytön kohdalla. Hammasta piti purra etten huuda vaan rauhallisesti pyysin lopettamaan lyömisen ja potkimisen. Lopuksi sitten halailtiin, kyllä se aikansa vei, mutt lyömisetkin loppui.

Yhteistyössä