Inhoan kalastajan vaimo-kulttia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekonomin vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekonomin vaimo

Vieras
Olen seurannut kalastajan vaimo-blogia pitkään. Tykkään siitä, ja saan siitä sisustus-ja pukeutumisideoita. Vähitellen on alkanut tympimään se tyyli. Kommenttiboxi on pullollaan ihanan ihku ooh olet kaunis hölönpölöä. Ja tää kirjoittaja vastaile hih hih ja kiitos. On alkanut tuntumaan siltä, että se itsekkin luulee olevansa joku ylivertainen ihminen muihin nähden. en kestä.

Lopetin blogin lukemisen ensin kommenttien lukemisen lopettamisella, mutta taidan vetäytyä kokonaan. Ihan sairaaksi mennyt se touhu siellä!

Alkuperäinen kirjoittaja öö?;22947354:
Ai joku kalastaja kehittänyt vaimokultin ja kalastaja kirjoittaa vaimoblogia? Onko tuo kalastaja mies vai nainen? En tajunnut koko aloitusta.

No ihan selvästihän kirjoituksessa kerrotaan mikä ap:n ongelma on ja vaikka tykkään lukea blogia, olen samaa mieltä ap:n kanssa.
Sama koskee Magicpoksin Maj:ta. Kaikki kehuu ja kyselee mistä mikäkin vaate on ostettu.

No on se kieltämättä muuttunut, ainakin jos muistelee sitä kaikkein ensimmäistä blogia. Mut niinhän siinä tapaa käydä, et yleisö muokkaa sisältöjä. Ja tässä tapauksessa Indiedays on varmaan tuonut aika nuorta ihqdaa-lukijakuntaa.

Bloginhan voi aika helposti poistaa suosikkilistalta ja/tai readerista.

Ja mikäs vika siinä on et kehutaan kauniiksi? Kaunishan nainen se on!
Sitten, jos siellä porukka kävis kommentoimassa että "hyi hitto kun oot ruma"
niin kyllä sitä sitten lukis,vai?
On se niin kamalaa jos jollakin on hyvä itsetunto! Tuskin se ajattelee olevansa ylivertainen! Mutta varmasti tietää olevansa kaunis ja sehän on vaan hyvä juttu!
Jos joku kehuu,sanotaan "kiitos".
Mä en oikein ymmärrä mistä toi kumpuu. Onko sulla itsellä sitten jotenki paha olla ittes kanssa kun et kestä että toisia kehutaan? Tai että se jota kehutaan tykkää niistä kehuista?
Ihmiset kun tuppaa olee sellasia että, niistä on kiva kuulla hyviä asioita itsestään.
Sellanen et kun kehutaan ja sit ollaan "hei,älä nyt viitti! hih,no enhän mä nyt oo nätti!" On musta tosi hölmöä. Kumminki tykätään kehuista,mut pitää vaan esittää et muka ei niistä yhtään välittäis. Hölmöä.
Eikös tää oo ihan perusasioita?!

Yhteistyössä