Inhoan esikoista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "niina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"niina"

Vieras
Hän on väkivaltaisen,linnassa istuneen miehen tekemä lapsi.En vaan rakasta häntä lainkaan.Kuopusta rakastan koska rakastan hänen isäänsä ja hän on erittäin kunnollinen ihminen.Muita joilla sama tilanne?

[QUOTE="niina";28007637]Olen tässä vuosien saatossa hakenut apua mutta aina tulee mieleen isänsä inhottavat rikokset joiden vuoksi isänsä oli linnassa.Mietin että tuleeko lapsestakin samanlainen.[/QUOTE]

Asenne muutosta, hoitojen jatkamista eihän tuo ole tervettä. Pilaat lapsen omalla käytökselläsi. Lapsi tarvitsee rakkautta ja turvallisuuden tunnetta.

[QUOTE="niina";28007637]Olen tässä vuosien saatossa hakenut apua mutta aina tulee mieleen isänsä inhottavat rikokset joiden vuoksi isänsä oli linnassa.Mietin että tuleeko lapsestakin samanlainen.[/QUOTE]

Saattaa tulla. Mutta siinä kohtaa syynä ei ole isä, vaan äiti. Jos lapsi ei saa osakseen rakkautta, hän hyvin todennäköisesti joutuu kaidalle tielle.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
minunkin lapseni isä pahoinpiteli minut raskausaikana, ja erosimme ennen lapsen syntymää.
Lapsen ollessa vauva oli monta käräjäoikeutta näistä pahoinpitelyistä ja lapsen asioista, sain kuitenkin yksinhuoltajuuden ja minulla ei ole ollut koskaan ongelmia rakastaa lastani, omaa verta ja lihaa, lasta jonka halusin ja sain. Minkä lapsi isänsä teoille voi, ei mitään, syytön ja viaton. Ihana pieni poika.

[QUOTE="vierailija";28007690]minunkin lapseni isä pahoinpiteli minut raskausaikana, ja erosimme ennen lapsen syntymää.
Lapsen ollessa vauva oli monta käräjäoikeutta näistä pahoinpitelyistä ja lapsen asioista, sain kuitenkin yksinhuoltajuuden ja minulla ei ole ollut koskaan ongelmia rakastaa lastani, omaa verta ja lihaa, lasta jonka halusin ja sain. Minkä lapsi isänsä teoille voi, ei mitään, syytön ja viaton. Ihana pieni poika.[/QUOTE]

No ei ole mistään pahoinpitelystä kysymys vaan paljon pahemmista rikoksista.

Aina välillä ihmettelen, miksi sellaiset ihmiset saavat lapsia, joiden niitä oikeasti ei pitäisi tehdä. Toiset elää toivossa vuodesta toiseen.
Eipä muuta, toivottavasti tämä oli vitsiksi kirjoitettu aloittajalta.

Ei rikollisuus ole geneettistä. Ei lapsesta tule jotain puhtaasti siksi, että toinen vanhemmista on sitä. Jokainen varmasti joskus murehtii/miettii sitä mitä omasta lapsesta oikein tulee, ihan normaalia.

Yhteistyössä