Influenssa rokotteesta oireita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko muille tullut ja mitä? Mulle annettiin rokote viikko sitten keskiviikkona ja heti torstaina alko tulee epämääräsiä flunssan oireita. Lihaksiin ja niveliin sattuu, hirvee väsymys, huono olo ei tee mieli syödä,silmiin sattuu jne. Mutta oireet hävii välillä tullakseen taas takasin. Ja kaikki tulee vaihtelevasti ja vähän niinku vuorotellen :D Kestäny nyt viikon...

Onko muille tullut ja mitä? Mulle annettiin rokote viikko sitten keskiviikkona ja heti torstaina alko tulee epämääräsiä flunssan oireita. Lihaksiin ja niveliin sattuu, hirvee väsymys, huono olo ei tee mieli syödä,silmiin sattuu jne. Mutta oireet hävii välillä tullakseen taas takasin. Ja kaikki tulee vaihtelevasti ja vähän niinku vuorotellen :D Kestäny nyt viikon...

Zika virustauti.

No ei.. Mutta oliko sitten järkeä ottaa moinen rokote? paljompa auttoi..

Samana iltana nousi kuume ja oli flunssainen olo, käsi kipeä. Seuraavana aamuna taas terve kuin pukki.

Ihan normaalia.

Toi sun oireilu taas saattaa olla ihan flunssaa.. nyt on vaikka mitä viruksia liikkeellä, joten ei ole mitenkään epätodennäköistä niitä saada samaan aikaan kuin olet rokotteenkin saanut + voi tulla useampi tauti putkeenkin.

Mitäs otit? Omaa tyhmyyttä.

Näin olen itsekin kuullut, ja mun ystävät ei tosiaan oo mitään "salaliitto" hörhöjä.

Vähänkin immuunipuolusta ymmärtävä tajuaa, että jos tungetaan rokotteella joko heikennettyä virusta tai vasta-aineita kehoon, tekee keho pitkään töitä (ns. t-muistisolut) käsitelläkseen rokotteen ja silloin on otollinen hetki muiden patogeenien hyökätä kehoon.

Kaikista järkevintä on parantaa immuunipuolustustaan, pitää iho ja ikenet kunnossa ja vatsahapot sopivan kovana (happosalpaajat aiheuttavat proteiinien pilkkoutumattomuutta ja patogeenit pääsevät GERD-kanavaan).

Yhteistyössä