Imuroinnin ihanuus..?

Kuinka usein teillä täytyy imuroida? Itse imuroin kahdesti viikossa ja silti tuntuu, että pölypallot pyörii nurkissa jatkuvasti. Äitini imuroi joka päivä, siihenkö pitäisi tähdätä? Ei kyllä yhtään kiinnostaisi.. :/
lattiat pesen kerran kahdessa viikossa ja pölyt pyyhin kerran viikossa. ei ole lemmikeitä, kaksi aikuista ja 5,5kk ikäinen vauva.

Kenelläkään mitään vinkkejä miten oikeasti pitäisi imuroida?
 
Joka päivä pitäis, mut ei vaan jaksa. Karvaa niin tuhottomasti lattialla ( saakelin koira ku puottaa karvaa ympärivuoden yhtä paljon :kieh: )
Nyt olen yrittänyt joka päivä ottaa öljyliinalla karvat pois niin ei tarviis imuroida niin usein :snotty: mut silti sitä karvaa vaan on ja on |O |O
 
mitään en vihaa niin paljon kuin imurointia :) pesisin aina mielummin lattiat, mutta kun se vie niin kauan kun joutuu siirtämään kaikki huonekalut ja viemään matot ulos ja tamppaamaan..ehkä sitä on vaan niin laiska.
 
airiin
kerran viikossa mies imuroi. en oo muutamaan vuoteen ite imuroinu. en tajua, miten ihmiset voi sotkea niin, että joka päivä pitää imuroida tai ei siedetä muutamaa hiekanmurua. meillä on sentänä 4 lasta ja 2 kissaa. toisaalta, emme asu muovipussissa eli nykytalossa, joka ei hengitä. talomme siis tuulettaa pölyt pois, meillä ei ikinä ole näkynyt villakoiria.
 
päivittäin imuroivat;
miten te teette sen? onko teillä joku päivä-aikataulu, jonka mukaan aina tiettyyn aikaan imuroidaan vai imuroidaanko silloin kuin ehtii? minulla tuntuu koko päivä aina täyttyvän jo kaikenlaisesta muusta, eli täytynee luoda uusi rutiini?
nytkin siivoilen samalla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmyli:
päivittäin imuroivat;
miten te teette sen? onko teillä joku päivä-aikataulu, jonka mukaan aina tiettyyn aikaan imuroidaan vai imuroidaanko silloin kuin ehtii? minulla tuntuu koko päivä aina täyttyvän jo kaikenlaisesta muusta, eli täytynee luoda uusi rutiini?
nytkin siivoilen samalla :)
Me kerätään iltaisin yhdessä lelut lattioilta ja imuroin sen jälkeen
 
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
kerran viikossa mies imuroi. en oo muutamaan vuoteen ite imuroinu. en tajua, miten ihmiset voi sotkea niin, että joka päivä pitää imuroida tai ei siedetä muutamaa hiekanmurua. meillä on sentänä 4 lasta ja 2 kissaa. toisaalta, emme asu muovipussissa eli nykytalossa, joka ei hengitä. talomme siis tuulettaa pölyt pois, meillä ei ikinä ole näkynyt villakoiria.
Meillä ainakin tulee kuukaudessa pölypussi täyteen, joten ei oo kyllä muutamasta hiekanmurusta kyse. Meillä on kaksio asuntona, ja 4 ihmistä, niin kyllä sitä sotkua vaan tulee päivän aikana. Kai sekin vaikuttaa että onko lapset kotihoidossa vai päiväkodissa tai koulussa jne...
 
Alkuperäinen kirjoittaja emmyli:
päivittäin imuroivat;
miten te teette sen? onko teillä joku päivä-aikataulu, jonka mukaan aina tiettyyn aikaan imuroidaan vai imuroidaanko silloin kuin ehtii? minulla tuntuu koko päivä aina täyttyvän jo kaikenlaisesta muusta, eli täytynee luoda uusi rutiini?
nytkin siivoilen samalla :)
mä imuroin silloin ku ei oo muuta tekemistä :) eli ku muksu leikkii, ja ukko pelaa.. ja heti silloin jos näkyy "isoi" kivii :):)

 
en todellakaan jaksa imuroida joka päivä..eikä ole tarviskaan, n.2-3kertaa viikossa ja riippuu paljon siitä jos on tulossa vieraita, niin herkemmin tulee imuriin tartuttua, ja sitten vuodeaikakin vaikuttaa..esim. nyt tulee hirveesti hiekkaa ja lehtiäkin sisälle, kunnon pakkastalvena ei ulkoo tuu juuri mitään sisälle.
Ja jos aika oikeen tiukalla, niin pidän tärkeempänä että wc on puhdas ja sitten tiedän kotona ne paikat mihin pöly kerääntyy, joten ne nurkat on nopeesti puunattu.
 
airiin
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
kerran viikossa mies imuroi. en oo muutamaan vuoteen ite imuroinu. en tajua, miten ihmiset voi sotkea niin, että joka päivä pitää imuroida tai ei siedetä muutamaa hiekanmurua. meillä on sentänä 4 lasta ja 2 kissaa. toisaalta, emme asu muovipussissa eli nykytalossa, joka ei hengitä. talomme siis tuulettaa pölyt pois, meillä ei ikinä ole näkynyt villakoiria.
Meillä ainakin tulee kuukaudessa pölypussi täyteen, joten ei oo kyllä muutamasta hiekanmurusta kyse. Meillä on kaksio asuntona, ja 4 ihmistä, niin kyllä sitä sotkua vaan tulee päivän aikana. Kai sekin vaikuttaa että onko lapset kotihoidossa vai päiväkodissa tai koulussa jne...
meillä on kolme huonetta ja keittiö. 2 lasta koulussa, 2 kotona mun kaa. ei meillä tule pyykkiäkään ku 2 koneellista viikossa, ja siitäkin suurin osa mun ja miehen urkkakamppeita. me näköjään eletään siivosti.
 
mulla on sviewel sweepper..vai mikä hitto se nyt onkaan..se ostos kanavan pömpeli?! no sillä huitasee koko talon jotenki näppärämmin kuin imurilla.. pysyy sellanen yleis siisteys ihan hyvin yllä.. sit kerran viikossa perusteellisemmin imurilla :)
 

Yhteistyössä