V
vierailija
Vieras
Koronarokote laskee luonnollista immuniteettia ja kaikki rokotteen ottaneet sairastuvat helpommin flunssaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onhan se mahdollista.
Ok ja nyt Suomessa on sitten yli 4,5 miljoonaa flunssaista?Koronarokote laskee luonnollista immuniteettia ja kaikki rokotteen ottaneet sairastuvat helpommin flunssaan.
Kenellä?Onhan se mahdollista.
Oliko sillä puhemiehellä psoriasis kun oli niin laikkuinen iho kasvoissa?
Puhemies David Sassolilla. Mun mielestä niitä just ei saisi rokottaa. Takrolimuusi käyttävät monet ja siihen kuolee koirakin jos sattuu nuolaisemaan sillä voideltu ihoa.Kenellä?
No oliko tällä psori vai kehittelitkö diagnoosin itse? Heitän vastaväitteen eli hän tupakoi ja koska italialainen oli juonut lapsesta saakka viiniä. Nämä tekijät ovat enemmän riskitekijöitä.Puhemies David Sassolilla. Mun mielestä niitä just ei saisi rokottaa. Takrolimuusi käyttävät monet ja siihen kuolee koirakin jos sattuu nuolaisemaan sillä voideltu ihoa.
Olen kuullut ihan samaa, rokotetut sairastuvat helposti mutta rokottamattomat eivätKoronarokote laskee luonnollista immuniteettia ja kaikki rokotteen ottaneet sairastuvat helpommin flunssaan.
Rokotetut naureskelee näille teidän jutuillenne.Tämän kaltaiset tiedot järkyttää rokotteen ottajia ja olisi syytä tiedottaa hieman varovaisemmin, ympäripyöreästi ja pehmeällä lähestymistavalla. On turha lietsoa pelkoa heille ja maalata synkkää tulevaisuuden näkymää.
Rokottamattomien on syytä ottaa kaikki ongelmat harteilleen, koska hehän nyt aiheuttaa rokotettujen sairastumisen, eikös?
Ei vielä. Immuniteetti laskee kaavalla Rokotteen tehokkuus = immuunijärjestelmän tehokkuus = (1-8.12)/8.12 = -7.12/8.12 = -87.7 %."Ok ja nyt Suomessa on sitten yli 4,5 miljoonaa flunssaista?
Ei, vaan täytyy alkaa valmistautua uudenlaiseen maailmaan. Tammikuun jälkeen suomalaisia on enää reilu miljoona. Rokottamattomien pitää nyt eristäytyä ja varoa rokotettujarokotettuja pari viikkoa.Tämän kaltaiset tiedot järkyttää rokotteen ottajia ja olisi syytä tiedottaa hieman varovaisemmin, ympäripyöreästi ja pehmeällä lähestymistavalla. On turha lietsoa pelkoa heille ja maalata synkkää tulevaisuuden näkymää.
Rokottamattomien on syytä ottaa kaikki ongelmat harteilleen, koska hehän nyt aiheuttaa rokotettujen sairastumisen, eikös?
Varo ettet sairastu pahasti Omikronista. Rokotettuihin se iskee.Ei vielä. Immuniteetti laskee kaavalla Rokotteen tehokkuus = immuunijärjestelmän tehokkuus = (1-8.12)/8.12 = -7.12/8.12 = -87.7 %."
Niitä samoja rokotteita on annettu ympäri maailmaa satoja miljoonia ja aiemmin kuin meillä. Kun tuuli käy heidän ylitseen ei heitä enää ole?Ei, vaan täytyy alkaa valmistautua uudenlaiseen maailmaan. Tammikuun jälkeen suomalaisia on enää reilu miljoona. Rokottamattomien pitää nyt eristäytyä ja varoa rokotettujarokotettuja pari viikkoa.
Media vaikenee joukkosurmista.Niitä samoja rokotteita on annettu ympäri maailmaa satoja miljoonia ja aiemmin kuin meillä. Kun tuuli käy heidän ylitseen ei heitä enää ole?
Varo ettet sairastu pahasti Omikronista. Rokotettuihin se iskee.
Ei sellainen iho tule niistä.No oliko tällä psori vai kehittelitkö diagnoosin itse? Heitän vastaväitteen eli hän tupakoi ja koska italialainen oli juonut lapsesta saakka viiniä. Nämä tekijät ovat enemmän riskitekijöitä.
En ole kuullut mutta niin näyttää käyneen.Olen kuullut ihan samaa, rokotetut sairastuvat helposti mutta rokottamattomat eivät
Myös lapsiperheet sairastuvat helpommin flunssaan, varsinkin jos lapset on päiväkodissa tai koulussa. Onko siis lapset kaiken pahan alku ja juuri?Olen kuullut ihan samaa, rokotetut sairastuvat helposti mutta rokottamattomat eivät
Olet siis ihotautien erikoislääkäri?Ei sellainen iho tule niistä.
Joko on selvinnyt?Vai tuliko siitä sittenkin immuniteetin ylireagointi? Kumpaa nyt pitäisi uskoa?