Imetysseksiä

Mieheni on lähestyi minua peppuseksin tiimoilta aikoinaan ja suostuin. Nyt minun itse tekisi mieli kokeilla imetysseksiä mutta en tiedä kuinka ehdottaa sitä miehelleni? En osaa olla suora tällaisissa asioissa, kun kait tämä on hieman kinkyä? Ovatko muut kokeilleet tätä? Mites miehet suhtaudutte tällaiseen?
 
Artsi
En kyllä itse ole saanut sitä lajia. Mutta mielenkiintoiselta kuulostaa, ja mikset voisi sitä miehellesi ehdottaa. Luulisin että hän suosuisi ja pitäisi siitä. joten rohkeasti toimeen..
 
vierasnainen
Siis miten niin on sairasta harrastaa seksiä imetyksen aikana, tarkoitan siis sitä että imettää vauvaa mut ei tietenkään samaanaikaan kun harrastaa sitä seksiä, eihän siitä nyt edes voi sillalailla nauttia ja se imetys on kyllä vauvan aikaa,mut sen jälkeen kyllä...
 
kiva että vähän kerroit mitä sillä tarkoitit.... mäkin olin vähän ämmillään että mitä imetysseksi oikein on.... ??

me ollaan miehen kanssa harrastatteu sitä mutta ei me olla osattu antaa sille tommosta nimeä....se vaan yks kerta johti siihen ja me molemmat tykättiin siitä.....

että sitä osaa olla välillä hölmö...mä luulin että se on jotain vauvan kanssa touhuamista.....siis että imetät vauvaa samalla.

Kerro ihmeessä miehellesi että haluaisit kokeilla sitä....eihän se ole edes mun mielestä mitään outoa???
 
minä vaimolleni joskus ehdotin ja pienen epäröinnin jälkeen innostui ja nautti todella! ja minäkin tietysti! ja kokeilu ei jäänyt tietenkään viimeiseksi.... =)
Jospa sitä ois vielä joskus tarjolla ja varmasti on jos vaimo vielä joskus imettää...
suosittelen kokeilemaan!! =)
 
äiti vieraana
Hei, millainen parisuhde teillä yleensäkin on? Miksi et uskaltaisi ehdottaa? Eikö tuommoisista asioista ole ihan helppo puhua toisen kanssa suoraan. Jos ei kerro toiselle mitä haluaa, mistä ihmeestä hän voi sen tietää. Kai nyt omalla kumppanille voi kertoa mitä vaan. Rohkeasti vaan =)
 
Voi että kun itsekin olisin halunnut päästä kokeileen. Mut meil ei innostuttu : /

Jos jotain kiinnostaa niin aiheesta löytyy lisää wikipediasta, kun laittaa hauksi Erotic lactation. Kun juttua selaileen loppua kohdin niin löytyy lisää tekstiä aiheesta.

Hieno kuulla että on myös muita jotka pitää tuota aihetta hienona.
 
Mikäs siinä jos molemmat tykkää. Ja jos maitoa tulee ettei mies vie vaavin sapuskoita.. Mulla tuli just vauvan tarpeisiin mut ylimääräsiä ei valunut jotenka en olis uskaltanut oikein miestä imetellä ettei vauva jää ilman. ja mitä siihen tulee kun jonkun mielestä ylipäätään imetyksen aikana seksi on inhottavaa niin itse imetin lapsiani yli 1v enkä kyllä olisi sitä aikaa suostunut selibaatissa olemaan.
 
sen verran vois omaan kommenttiin lisätä että enhän minä sitä maitoa nyt silleen rinnoista imeny että sillä jotai merkitystä olisi ollut esim. maidon riittävyyteen. :LOL: silleen vaan väliin pikku näykkäilyä ja pikku imasuja.. Ja KIVAA oli ja ei se pahalle maistu ainakaa tuommosessa määrässä.. :)
En minäkää juomaan alkas.. :LOL:
 

Yhteistyössä