Koko S, tyköistuvaa ja kivannäköistä, ei mitään roikkuvia säkkejä... Boob esim. Ja sekin vielä että mustia tai valkoisia en enää enempää halua. On se kumma että ne tahtoo olla aina vaan mustia ja valkoisiaAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Millasta etit ja minkä kokosta?
No joo... mä kanssa ajattelin, että yhden kalliimman paidan voisin hankkia, mutta ajattelen myös näin, että kun siitä maksan ison rahan, niin pitäisi olla sitten täysin mieluinen, myöskin väriä myöten.Alkuperäinen kirjoittaja Tara80:Niin, kalliita ovat. Itse tilasin aikoinaan Kaislakehdon paidan ja tunsin syyllisyyttä niin kalliista ostoksesta. Sitte neuvolakäynnillä terkkari ihasteli paitaani (Onnelisen äidin maitoa, luki rinnassa) ja totesi hinnan kuultuaan "oothan sinä sen rahan säästänyt sillä kun ei tarvii korvikkeita ostaa" Tuli hyvä mieli enkä sen jälkeen harmitellut hintaa.
Mulla olis tuol pari 3/4 hihallista värikästä ja ei nyt mitään päällä soivia mut ei säkkejäkään. Pistä y:llä s-postiosote niin voin ottaa kuvat noista. Käytettyjähän ne on mut siistejä silti.Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Koko S, tyköistuvaa ja kivannäköistä, ei mitään roikkuvia säkkejä... Boob esim. Ja sekin vielä että mustia tai valkoisia en enää enempää halua. On se kumma että ne tahtoo olla aina vaan mustia ja valkoisiaAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Millasta etit ja minkä kokosta?
No joo, meneehän ne toki, mutta valikoima todella suppea, värit musta-valkoinen ja beige - ja tällä hetkellä netissä vaan lyhythihaista mallia...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä tykkäsin ihan vaan h&m:n trikoisista imetyspaidoista. halpoja ja toimivia. Jopa parempilaatuisia kuin monet muut hemppamaukan kamppeet. Pysyivät siisteinä koko imetysajan.
Näistä kans tykkäsin kovasti, eikä loppujen lopuks niin kalliita ollu ku osti 2 kpl sai hintaan 70?Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Ite oon aivan ihastunut glamourmomin imetystoppeihin, siis ei tarvi imetysliivejä ollenkaan, tosi hyvä päällä. Itellä niitä muutama kun jäi liivit kokonaan käyttämättä ja taas varmaan pari ostan lisää kun vauva syntyy. Huuto.netistä oon pari ostanu käytettynä.
Laitoin yytä :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulla olis tuol pari 3/4 hihallista värikästä ja ei nyt mitään päällä soivia mut ei säkkejäkään. Pistä y:llä s-postiosote niin voin ottaa kuvat noista. Käytettyjähän ne on mut siistejä silti.Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Koko S, tyköistuvaa ja kivannäköistä, ei mitään roikkuvia säkkejä... Boob esim. Ja sekin vielä että mustia tai valkoisia en enää enempää halua. On se kumma että ne tahtoo olla aina vaan mustia ja valkoisiaAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Millasta etit ja minkä kokosta?
Noh... ei ollut ainakaan Kuopiossa perjantaina :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:H&M:n liikkeissä (en tiedä onko kaikissa) oli ainakin turkoosiraidallista tiukkaa, mutta vähän tunikamallista imetyspaitaa ainakin. Ja pitkillä hihoilla.
Harmi. Samaa mallia oli turkoosi-raidallisena ja sitten musta-harmaa-raidallisena.Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Noh... ei ollut ainakaan Kuopiossa perjantaina :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:H&M:n liikkeissä (en tiedä onko kaikissa) oli ainakin turkoosiraidallista tiukkaa, mutta vähän tunikamallista imetyspaitaa ainakin. Ja pitkillä hihoilla.
VastattuAlkuperäinen kirjoittaja stoppis:Laitoin yytä :wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulla olis tuol pari 3/4 hihallista värikästä ja ei nyt mitään päällä soivia mut ei säkkejäkään. Pistä y:llä s-postiosote niin voin ottaa kuvat noista. Käytettyjähän ne on mut siistejä silti.Alkuperäinen kirjoittaja stoppis:Koko S, tyköistuvaa ja kivannäköistä, ei mitään roikkuvia säkkejä... Boob esim. Ja sekin vielä että mustia tai valkoisia en enää enempää halua. On se kumma että ne tahtoo olla aina vaan mustia ja valkoisiaAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Millasta etit ja minkä kokosta?
Näin mäkin kuvittelin mut hyvin mahtu tissit mukaan ja oli silti alaosa napakka. Mulla oli imetysaikana 70F kokoAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mä viime imetyksenaikana ostin tasan yhden imetyspaidan ja jouduin toteamaan että on kyllä niin vihonviimenen kapistus kun ei mun hehtaari tissini meinannu tulla mitenkään järkevästi sieltä imetys osiosta ulos niin että vauva olis saanu tissin suuhunsa ja mun olis olu hyvä olla.
Eikä noissa glamourmominkaan paidoissa sopivaa näytä olevan, joko hervottoman iso rinnanympärys ees suht sopivalla kupilla tai auttamattomasti liian pieni kuppi sopivalla rinnanympäryksellä :/
Saan taas suosiolla tyytyä pitämään normaaleja paitoja ja taitelemaan tissiä alareunasta sen verran olus että vauva saa murkinaa.