Imetyspaidat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nanna"

Vieras
Olisko kellään vinkkiä, mistä löytyisi edullisesti kivoja imetyspaitoja? Boob-merkkiset on kivoja, mutta tosi kalliita. H&M:llä olen käynyt katsastamassa valikoiman, mutta oli kovin suppea ja suurin osa paidosta oli mustia... :/

Missymom! Tosi kivoja värejä ja malleja, laadukkaita ja suomalaisia. Kalliita kylläkin. Mamaliciousiolla on jotain suht edullisia imetyspaitoja, mutta vähän tylsää meinaa tarjota olla...

Mamalicious (tai miten nyt kirjoitetaankaan..) merkillä on mun mielestä myös imetyspaitoja, niitä myydään esim. Stockalla ja ovat mun mielestä edullisempia kuin esim. Boob-merkkiset, mutta varmaankin vähän kalliimpia kuin H&M, mut ovat varmaan kivempia kuin H&M.

Mamaliciuosin peruspaidoilla on muistaakseni hintaa 20-30e. Merkillä on myös jotain kalliimpia vaatteita, kuten juhlavampia paitoja ja mekkoja, mutta en muista onko niissä imetysluukkuja vai onko vaan äitiysvaatteita.

mamalicious on laadultaan huonompaa kuin esim hm, vaattet on tosi ohkasta trikoota ja saumat saattaa lähteä karkailemaan. sinänsä kyllä hyvän näköisiä, hm:n verrattuna, jossa ainakin viimesen kahden vuoden ajan on olleet samat tylsät mallit, jotka on sitten joka mammalla, jos esim johonkin perhekahvilaan menee.. mamaliciousia myy kampin vero moda, kampissa myös bebes, useimmat stokkat ja jostain nettikaupoistakin taitaa löytyä.
boobin vattet on tosi laadukkaita ja niistä on oikeasti helppo imettää pientäkin vauvaa joka tarvii yleensä aika paljon sitä rintaa näkyviin. tuo toisen mallinen imetysluukku on pienen vauvan kanssa vähän hankalampi. mut boobit säilyy hyvänä monelle käyttäjälle jos itselleen ostaa niin saa varmasti myytyä eteenpäin, tai sitten huuto-netistä esim katselee itselleen, siellä tosin hintataso on aika korkea.

Itse käytin ihan tavallisia paitoja. Lisäksi puin ylle masutuubin, ettei maha jäänyt paljaaksi, kun kaivelin rintaa esille. Näin kesällä voi vaan olla aika kuuma yhdistelmä.

Yhteistyössä