V
Vikatissi(nenköhän)
Vieras
Ihana tyttönen kasvanut tissimaidolla elämänsä ekat 6 viikkoa. Nyt saanut pari viikkoa tuttelia päivisin + äidinmaitoa jonka olen onnistunut pumppaamaan, yöllä on vielä suostunut tissille. Päivisin siis vain huutaa tissillä (siksi alettiinkin antamaan tuttelia kun pumppaamalla ei tullut tarpeeksi) eikä ala imemään. Nyt haluaisin tosissani yrittää palauttaa pienen rintamaidolle ja rinnalle.
Imetystukiohjeet yms läpikäyneenä, voisiko joku sanoa minulle, kauanko ajallisesti minun on tarjottava rintaa ennen pulloa? Tarjoanko muutaman kerran ja jos ei ota ja huuto jatkuu yli 30min, onko sitten sopiva aika ottaa pullo kehiin? Vai onko tarkoitus huudattaa lasta niin kauan, että ottaa tissin?
Entä onko kenelläkään kokemusta siitä, miten käy jos antaa rintaa vain öisin? Riittääkö maitoa vaikkei päivällä lypsäisi?
Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan!
Imetystukiohjeet yms läpikäyneenä, voisiko joku sanoa minulle, kauanko ajallisesti minun on tarjottava rintaa ennen pulloa? Tarjoanko muutaman kerran ja jos ei ota ja huuto jatkuu yli 30min, onko sitten sopiva aika ottaa pullo kehiin? Vai onko tarkoitus huudattaa lasta niin kauan, että ottaa tissin?
Entä onko kenelläkään kokemusta siitä, miten käy jos antaa rintaa vain öisin? Riittääkö maitoa vaikkei päivällä lypsäisi?
Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan!