Imetysapuja taas kaivattaisiin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkasen väsy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkasen väsy

Vieras
Siis kauanko tiheän imun kausi voi kestää?

Tyttö (viikon päästä 3kk) on viime perjantaista lähtien ollut käytännössä koko ajan tissillä. Päivisin imetysväli on max. 2 tuntia, yleensä 1-1,5 tuntia. Tuo kaksi tuntia väliä tulee iltapäivällä, kun nukkuu vaunuissa ulkona. Öisin melkein sama tahti, hyvällä tsägällä saattaa yksi kolmen tunnin pätkä mahtua joukkoon, muuten syö parin tunnin välein...

Voiko siis kyseessä olla edelleen tuo tiheän imun kausi vai eikö rintamaito ole enää riittävän tuhtia työn tarpeisiin? Muistelen esikoisellakin olleen näitä tiheitä imuttelujaksoja, mutta menivät parissa päivässä ohi...

meillä saman ikänen ja piti antaa pullosta illalla lisää ku poitsu heräs tunnin välein syömään,päivät vielä menee tissillä mutta yöt oli ihan mieletöntä syömistä,nyt sitte nukkuu 4-5 tuntia putkeen.

Kyllä ne voi kestää jonkun aikaa :)

Ootko itse syöny ja juonu hyvin? Käyttekö ulkona paljon muuten kun noilla päiväunilla? Välillä oon huomannu sellasta, että vauvat pysyy tyytyäisenvä pitempään kun ollaan liikkeellä ja menossa ja ulkona jne. Sitten tankkaavat enemmän kerralla.

Mun on todella, todella vaikea uskoa, että rintamaito ei olisi tarpeeksi tuhtia kolmekuiselle.

Kiitos kaikille vastauksista! Täytyy toivoa, että helpottaa pikapuoliin.

Ja juu, kyllä ulkoillaan sekä aamupäivällä, että iltapäivällä ja viime viikkoon asti olikin ihan kiva päivärytmi, mutta sitten heittikin ihan häränpyllyä. Oli pakko viikonloppuna tulla vajaan tunnin puistossa olon jälkeen kotiin, kun neiti huusi suoraa huutoa vaunuissa :(.

Pakkasessa olisi pumpattua rintamaitoa vaikka pienelle kylälle, mutta pullo ei kelpaa lainkaan, joten sen antaminen on ihan poisuljettu vaihtoehto.

Meillä helpotti tuon ikäisellä vasta parin viikon jälkeen, etenkin illat olivat hankalia. Tsemppiä vaan kovasti, tuntuu oudolta ajatus, että rintamaito ei riittäisi, jos vauva sitä kerran "tilaa".

Yhteistyössä