imetys+uusi raskaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muu

Vieras
Olisin kysellyt raskausoireista, jos vielä imettää ja on raskaana? Onko ne ""yhtä""voimakkaita, kun edellisessä raskaudessa vai onko jo niin paljon hormonia, että elimistölle on ihan ok, että lapsi kasvaa sisällä?!

Ymmärrän toki, että raskaudet ovat erilaisia, mutta kuhan mielenkiinnosta kyselen...

mä vielä imetin pari päivää sitten, mutta lopetin. Olen raskaana vasta alussa rv.6+6. pahoinvointia on ollut tai en ole oksentanut, mutta etovaa oloa! Mielestäni ihan samoja oireita kuin esikoisesta tai jopa pahempia!

Heissan!

Plussasin alkuviikosta (haamun sain jo viime viikolla) ja minusta oireita ei ole läheskään yhtä paljon kuin edellisessä raskaudessa. Olen alkumetreillä, veikkaisin että viikkoja on kasassa 5, tarkkaa tietoa ei ole koska edelliset menkat olivat jo 21.4 ja ne olivat kaiken kaikkiaan kolmannet sitten synnytyksen.

Esikoisen odotus oli myös kohtuullisen oireeton mutta muistan rintojen olleen erittäin kipeät ja olokin oli huonompi. Ja väsymys oli järkyttävää!

Itse olen analysoinut asian sillä tavalla että esikoisen kohdalla oikein etsimällä etsin raskausoireita jolloin niitä tietysti olikin. Nyt kun vielä imetän elän jo sellaisessa hormonimyrskyssä että raskaushormonit eivät pahemmin hetkauta. Ja väsymystä nyt taitaa kaikilla pienten lasten vanhemmilla olla.

Yhteistyössä