Imetys ulkona-mistä kiva suoja??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Etsivä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Etsivä

Vieras
Hei

Mistä löydän kivan suojan ulkona imettämiseen, ettei tarvi rinnat paljaana olla?! Näin jossain nettikaupassa joskus sellaisen rintojen eteen laittettavan "repun", jonka sisällä vauva voi syödä rauhassa. En vaan enää löydä sitä sivustoa. Jos tiedät, mitä tarkoitan, kerro ihmeessä!! =)
P.S. Sellainen oli mielestäni tänään "Meille tulee vauva" ohjelmassa sillä äidillä... =)

Minä otin vain imetyspaidan alta tissin esiin ja muksu sitä syömään. Ei siinä paljon rinnat heilu näkyvillä, lapsihan peittää suurimman osan. HArson asettelu kuulostaa turhan haasteelliselta.

Mä olen jossakin nähnyt sellasen imetys suojan ja mun mielestä se vaikutti ihan hirveän hankalalle!! Pujottele sellanen päälle ja kanna mukana.. Harso ajaa ihan saman asian ja on vieläpä paljon monikäyttöisempikin :) Heittää harson olkapäälle ja siitä lapsen ja rinnan päälle, jos tulee vähän puklua niin pyyhkii sillä samalla harsolla, kätevämpää kuin kantaa mukana jotain imetys rinkkaa :D

Mulla oli itse tehty kesäinen pontzo (sori toi kirjoitus asu) sinne vauva alle ja imettämään.
Kantoliinastakin saa hyvän suojan mä imetin kerran kirkossakin eikä kukaan huomannut.

Yhteistyössä