Imetys loppui, milloin menkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaahasta..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaahasta..

Vieras
Lopetin imetyksen kokonaan tammikuun puolessa välissä. Menkkoja ei oo vielä kuulunu. Ois kiva tietää, milloin muilla on alkanu imetyksen lopettamisen jälkeen. Siis teillä, joilla ei ole imetysaikana vielä kuukautisia ollu.

Olin jo ihan varma, että nyt on ovis kun valkovuotoa runsaasti ja nivusia vihloo välillä. Tätä kuitenkin ollu jo useampaan otteeseen kuukauden sisällä ja nyt varmaan viikon verran ihan kunnolla. Mielenkiintoista, ehkä se kroppa tästä herää?

Lopetin imetyksen kokonaan tammikuun puolessa välissä. Menkkoja ei oo vielä kuulunu. Ois kiva tietää, milloin muilla on alkanu imetyksen lopettamisen jälkeen. Siis teillä, joilla ei ole imetysaikana vielä kuukautisia ollu.

Olin jo ihan varma, että nyt on ovis kun valkovuotoa runsaasti ja nivusia vihloo välillä. Tätä kuitenkin ollu jo useampaan otteeseen kuukauden sisällä ja nyt varmaan viikon verran ihan kunnolla. Mielenkiintoista, ehkä se kroppa tästä herää?

Minulla meni yli kuukausi, tuskin kannattaa miettiä mitään, ellei nyt useita kuukausia mene.sdf

Viimeksi muokattu:
taisi mennä. Imetys loppui lokakuun puolivälissä ja menkat tulivat joulukuun alkupuolella. Taisi mennä ovulaatioon reilu kuukausi, ja siitä se kaksi viikkoa menkkojen alkuun. Ja ovulaatio oli TOSI kivulias ja kipua kesti kolme päivää, eli siitä ei voinut erehtyä. Kestosta vaan ihmettelin, että voiko olla ovulaatio vai onko mulla jokin kysta tms...? No ei ollut. :D

Ovulaatiokivut tuntuvat enemmän ekan raskauden jälkeen.

T : yks jolla valitettavasti menkat alkoi heti synnytyksen jälkeen tulemaan säännöllisesti...vaikka imetin 1v 3kk.

Yhteistyössä