imetys ja allergia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reppu

Vieras
Inko joku käyttänyt antihistamiineja imetys aikana? Itselläni alkaa olla hirveä olo, koska en pysty nukkumaan allergiaoireitten takia. Mietin uskallanko ottaa jotakin antihistamiinia säännölisemmin; sitähän ei suositella ja terveyskeskuslääkäri on sanonut, että vain pakottavasta syystä tulee lääkettä syödä.

Hei!

Minulle allergialääkäri määräsi nenäsuihkeet ja silmätipat joita sai käyttää. En tiedä oletko niitä jo kokeillut, eikö ne sitten auta tarpeeksi. Minulla raskaus- ja imetysajat olleet allergiaoireiden kanssa helpompia, vaikka muuten joudun siitepölyaikoina käyttämään antihistamiinia.

ei ole mitään antihistamiinia jota voisi imetysaikana turvallisesti käyttää.ataraxia annetaan lapsillekin joten sitä voi lääkärin määräyksellä ehkä ottaa harkinnan jälkeen!mulla kanssa raskaus ja imetysaikana oli helpompaa,luonto kai järjesti senkin asian ettei tarvinnut lääkkeitä käyttää.

nenäoireisiin kannattaa kokeilla sillä kannulla huuhtoa,auttaa kuulemma todella hyvin.apteekista saa(olikohan se sarvikuono nimeltään..)
silmäoireisiin kannattaa käyttää kostutustippoja.

Yhteistyössä