imetyksestä..

Hei. Poika on 8kk ja imetän yhä. Olen antanut kiinteää ruokaa vaihtelevalla menestyksellä kolme kuukautta imetyksen lisäksi. Olen menossa tammikuussa töihin ja haluaisin tietää milloin kannattaisi ryhtyä vierottamaan tissistä ettei se tule samoihin aikoihin hoitoonmenon kanssa. Vai voinko jatkaa imetystä vaikka menenkin töihin? Yritän saada vain aamuvuoroja töissä.... :)

äiti82 ja poika03
Kaverini meni töihin ja teki ihan normaalia päivää ja ei lopettanut imettämistä ennen hoitoon viemistä, antoi aina kun tuli töistä. Jonku ajan kuluttua poika itse lopetti imemisen. oli vissin turhauttavaa saada vain silloin tällöin.

Vastasin ensin väärään paikkaan kiireissäni, mutta nyt... :ashamed:

Meidän kymmenkuinen poika juo äidinmaitoa enää aamuisin ja iltaisin, joten minä ainakin periaatteessa voisin jatkaa imetystä töihin menon jälkeenkin. Päivän aikana siis käyttää jukurttia,piimää yms. ja juo vettä, joten ei tarvi maitoa välttämättä.

Voithan alkaa totuttaa pikkuhiljaa siihen, ettei saa maitoa normaalin työpäiväsi aikaan. Jos kuitenkin päätät lopettaa, kannattaa se tehdä vähintään viikkoa ennen töihin menoa, ettet ole halkeamispisteessä ekoina päivinä.. Tosin maidontulo on tietysti kovin yksilöllistä. ;)

Yhteistyössä