Apua!
Mun mies on nyt yrittänyt imettää meidän vauvaa jo kaks viikkoa, mutta maitoa ei vaan tuu! Se itkee tuolla sohvalla vauvan kans, ja mä en enää tiedä kuinka mä voisin auttaa?
Mies ei halua että vauva saa muuta kuin isänmaitoa, mutta jos tilanne on tämä, niin luulen, että jodutaan miettimään uudestaan. Maitoa tuskin tulee lainkaan, mä en oo oikeen uskaltanut edes kysyä, kun rupeaa heti itkemään...Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:Tuleeko sitä maitoa lainkaan? Jos miehelläsi on voimakas rintakarvoitus, sekin saattaa haitata vauvanne imuotetta nännistä. Melkein ehdottaisin siirtymistä vastikkeeseen.
Joo, mä luulen, et nyt täytyy antaa isän nukkua, ja ottaa tää tilanne haltuun... Sen paras kaverikin imetti 10 kuukautta, joten voi olla raskas pala, kun itestä ei irtoo tipan tippaa... Mä yritän ehdottaa varovasti, josko se haluais vähän huilata, ja mä hoidan vauvan.Alkuperäinen kirjoittaja hei :Ehdota miehelle varovaisesti josko sinä hoitaisit vauvan syöttämisen vaikka sitten pullolla. Ei se korvike ole pahasta jos maitoa ei vaan yksinkertaisesti tule. Ole miehesi tukena varsinkin silloin kun muut miehet rehvastelevat imetyskokemuksillaan.