Imetyksestä tämäkin... tapahtui tällä viikolla.

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olin kylässä meidän kuopuksen kanssa, joka nyt reilu 9kk ja imetän edelleen. Oikeastaan imetän melkein pelkästään, tyttö syö tosi vähän kiinteitä.

Mutta siis aloin siinä sohvalla imettää niin vieressäni ollut nainen kysyy "Niin siis minkä ikäinen tämä sinun lapsesi olikaan". Sanoin että 9kk johon nainen "Ja siis sulta tulee VIELÄKIN maitoo vai????" Totesin, että tottakai maitoa tulee, kun imettää, ei se mihinkään lopu. Nainen vielä hetken hämmästeli.

Mutta siis aatelkaa nyt - vieläkin!!! Keskimmäistä imetin 2v4kk ikäiseksi. :D

ei siinä mitään ihmettelemistä oo jos 9 kk ikästä imettää, ite oisin halunnu 1-vuotiaaks imettää mut poika päätti lopettaa 10kk iässä. tota taaperoimetystä mä en kyllä oikeen ymmärrä, et yli 2-vuotiasta vielä imetetään. ei mun juttu ollenkaan. mut jokainen tavallaan ja imetyshän on hyvä juttu kesti se miten kauan vaan :)

xx
Oma äitini ja anoppi hieman kaarrellen jo tiedustelevat että imetänkö vieläKIN (10kk).
Juu imetän...ja maitoa riittää. Nyt vain on herännyt kyllä kysymys että miten mä tän homman lopetan ilman isompia traumoja kenellekään kun työt alkaa 3kk päästä.

saman kommentin itekin kuulin - kuopus on 9kk. ja sitten päivittelyä että en kai meinaa ihmettää yhtä "kauan" kuin esikoista.
tuumasin että älkää huoliko, tarjoilu loppuu tällä kertaa kun lapsi täyttää vuoden.

Yhteistyössä