Imetyksen lopettaminen pillerillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja papan mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

papan mamma

Aktiivinen jäsen
06.05.2006
5 194
0
36
Onko kenelläkään kokemusta mistään lääkkeestä, jonka avulla voisi lopettaa imetyksen? Tai onko sellaisia edes olemassa?
Mulla on vaivaa taas rintatulehdukset ihan koko ajan ja tuntuu etten enää jaksa tätä. Enkä usko antibioottien olevan pienellekään hyväksi, vaikka imettää niiden aikana saakin... Kuopus on nyt 6 kk.

Kokemuksista kiittäen :flower: :)

Niin siis sen takia kaipaisin apua lopettamiseen, kun pelkään sitä hurjaa tulehdusta, kun lopetan ns. kesken kaiken :ashamed: :|

kokemusta on ja en suosittele..
Ne on torajyvästä tehtyjä, torajyvä on suurin syyllinen noitavainoihin, joten voit kuvitella mikä olo niistä napeista tulee. Mä otin ne siks kun muuten sitä maitoo ois tullu viel ens vuonnakin ja päätin etten enää ikinä koske mihinkään missä on torajyvää..

En osaa sanoa pillereistä, mut on sellaisia tietääkseni olemassa kuitenkin.

Minullakin imetyksen lopetus kovassa yrityksessä, ei vain poika huoli pulloa, ei sitten millään!!! En tajua mitä teen...imettää en vain enää jaksa...olen ihan sippi. Poika 8½kk.

Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
En osaa sanoa pillereistä, mut on sellaisia tietääkseni olemassa kuitenkin.

Minullakin imetyksen lopetus kovassa yrityksessä, ei vain poika huoli pulloa, ei sitten millään!!! En tajua mitä teen...imettää en vain enää jaksa...olen ihan sippi. Poika 8½kk.

Täytynee soitella lääkärille :)
Meillä onneksi poju kelpuuttaa myös pullon.

Yhteistyössä