Imettekö tosiaan baaripanolta munaa yöllä?

  • Viestiketjun aloittaja Vieeras
  • Ensimmäinen viesti
Vieeras
Joku noin kirjoitti, otatteko tosiaan moloa suuhun tai annatteko nuolla teidän hikistä pillua jos lähdette baarin jälkeen panemaan jotain miestä? Vai seisooko miehellä ilmankin? Tai teillä sit tavara märkänä ilman nuolemista?

Hyh :(
 
Tottakai
Joku noin kirjoitti, otatteko tosiaan moloa suuhun tai annatteko nuolla teidän hikistä pillua jos lähdette baarin jälkeen panemaan jotain miestä? Vai seisooko miehellä ilmankin? Tai teillä sit tavara märkänä ilman nuolemista?

Hyh :(
suikki kuuluu asiaan, ja mies saa luvun nuolla mua kans, 69 on paras, ja irstain asento tuohon leikkiin, sitten siirrytää aktiin paljaalla tietenkin joka asennosta, ja perseeseen kanssa oooohhh, lopuksi mällit suuhun..:D
 
Vessku
Ihan normaalisti nuolen baarista löydetyn naisen pillua ja hän munaani. En ymmärrä ymmärrä mitä ihmeellistä nuolemisessa on jos hygieeniasta on huolehdittu. Itse en innostu suuhun mälläämisestä, panen paljaalla melkein aina ja tykkään laskea lastini pilluun:) Sen jälkeen en tosin nuole pillua enään.
 
v iera s
Kumin kanssa - tottakai. Suuseksissäkin täytyy huolehtia ehkäisystä, mm. kurkkuklamydia on varmaan aika ikävä tauti. En enää ikinä panisi ketään ilman ehkäisyä, vaikka onnekkaasti olen säästynyt tartunnoilta silloin kun olen niin tehnyt.
Suuseksiä en antaisi kenenkään antaa minulle, jollen ole ensin pessyt alapäätäni. Ja pesen sen aina kun käyn vessassa. Tietysti toivon että silloinkin käytetään ehkäisyä, en vaan ole koskaan päässyt sitä kokeilemaan, kun olen vakituisessa parisuhteessa, eikä kukaan muu ole koskaan mua nuollut.
 
"vvieras"
Jaa no, ei kyllä ole ikinä tarvinut ottaa mieheltä suihin ennen kun sillä seisoo. Itse myös kostun jo ajatuksesta. Varsinkin yhdenillanjutuilla se muna ollut ihan valmiina käyttökelpoisena. Kerran oma mies oli niin kännissä, että pyysi, että otan hänen löysän kalunsa suuhun, että seisoisi. Oli kyllä aika erikoista. Ei meillä tarvii kun vähän suudella niin tuolla ottaa eteen. Ja meillä seksiä on kerta viikkoon miehen puolelta joten tuskin olen mikään älyttömän haluttava näin luonnollisesti, toki ihan nuori, hoikka ja nätti kuitenkin. En siis tahallani yritä sitä nostella. Joskus riittää että ollaan vierekkäin saunassa ja yhtäkkiä miehellä seisoo.

Enkä usko että tämä on harvinaista.
 
"Heli"
Joku noin kirjoitti, otatteko tosiaan moloa suuhun tai annatteko nuolla teidän hikistä pillua jos lähdette baarin jälkeen panemaan jotain miestä? Vai seisooko miehellä ilmankin? Tai teillä sit tavara märkänä ilman nuolemista?

Hyh :(
Täh? Minä olen märkänä jo siinä vaiheessa, kun suudellaan. Miehillä on myös kanki seisonut kovana viimeistään siinä vaiheessa, kun olen sen käteeni saanut. Suuseksiä ei kostumisen/seisokin takia ole koskaan tarvinnut harrastaa, mutta muuten kyllä se on ihan kivaa.
 

Yhteistyössä