M mindis Vieras 24.07.2004 #1 onko kellään tietoa et kuinka monta pistettä saa imettävä 94kg äityli syödä?mä olen hukannut omat ohjeeni ja haluaisin pian alkaa jo koettaan eroon näistä jenkkakahvoista
onko kellään tietoa et kuinka monta pistettä saa imettävä 94kg äityli syödä?mä olen hukannut omat ohjeeni ja haluaisin pian alkaa jo koettaan eroon näistä jenkkakahvoista
kultahippuset Jäsen 13.05.2004 255 0 16 24.07.2004 #2 heippa ystäväiseni!! Kiva nähdä suakin tällä puolella!!! ja muistelen niiltä ajoilta kun viimeks käytiin,että sä sait siitä imetyksestä 8lisäpointsia eli nyt sitten saisit syödä 32 pisteen edestä ! Ja mitä oon näitä palstoja lueskellut niin ei ne pisteet oo miksikään muuttuneet !! huomenissa tavataan hikisten puuhien merkeissä !!
heippa ystäväiseni!! Kiva nähdä suakin tällä puolella!!! ja muistelen niiltä ajoilta kun viimeks käytiin,että sä sait siitä imetyksestä 8lisäpointsia eli nyt sitten saisit syödä 32 pisteen edestä ! Ja mitä oon näitä palstoja lueskellut niin ei ne pisteet oo miksikään muuttuneet !! huomenissa tavataan hikisten puuhien merkeissä !!