Imettäminen = seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Doragon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Doragon

Uusi jäsen
07.12.2014
1
0
1
Olen parikymppinen nuori mies, joka pitää todella paljon hellyydestä, ja mulle eräs nainen opetti niin kiihottavan mutta normaalista poikkeavan asian että en uskalla sitä livenä myöntää kenellekään. Pidän nimittäin siitä, että saan imeä naisen rintoja. Kauan, pitkään ja hartaasti. Imeä niitä ja nuolla ja viedä nännejä mun märkien huulten läpi ja kuunnella naisen nauttivan tästä käsittelystä. Naisella on siis oltava nänneissä tuntoa ja hänen pitää myös tykätä imettämisestä ja nännien nuolemisesta.

Sekin on niin kiihottavaa kun nainen puristelee rintaansa samalla kun imen sitä :)
Tällaisesta syntyy siis maailman kovin kiihotus mulle. Olen terve, normaali nuorimies joka hakee seuraksi tällaista naista, joka voisi välillä "antaa tissiä" pojulle :D Se on niin ihanaa. Tiedän että tämä on kovin outo juttu, mutta kyllä niitä oudompiakin ja vahingollisempiakin kinksejä löytyy, ja tällainen hellyysfetissi on varmaan niitä harmittomimpia! :D On niin ikävä sitä tunnetta mikä tulee siitä kun saa ihan rauhassa imeä naisen tissejä. Oon huomaavainen, kiltti ja mukava enkä todellakaan käy tissiin kiinni heti, vaan pitää olla tunnelma kohdallaan ja molemmat valmiita siihen henkisesti.

Jos edes vähäsen kiinnostuit tästä, niin laita mulle yv:tä tai viestiä. Voidaan vaikka vaan fantasioida siitä mitä tehtäisiin, jos ei ole mahdollisuutta tavata :) Oon ihan hyvä kuvailemaan tällaista :D Ikähaitari 25 - ~50 v :)

kilttipoika26v@suomi24.fi

Viimeksi muokattu:
Aika samoilla mennään, mutta vien tuon vielä aavistuksen pidemmälle.

Täällä olisi PK-seudulta yksi kolmekymppinen mies. SIihen tulokseen ollaan tultu, että omia lapsia ei tule. Mutta ehkäpä juuri siksi, on iskenyt ihan kauhea mielenkiinto rintamaitoa kohtaan, ettei tuollainen elämän olennainen asia jää kokematta.

Täällä olisi tarjolla isovaavi, innokas ja utelias rintapumppu. Jos kaipaat seuraa niin olen käytettävissä.

Kiitokset, toivotaan hyviä yhteistyöhetkiä.

Parhain terveisin
maetoo@hush.com

Kyllä mä ymmärrän miltä tää vaikuttaa joo, en ole vajaa. Mutta minkäs sille voi että on utelias.