Imettämättä viikonlopun ajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
He!
Minulla on tulossa kavereita kylään viikonlopuksi parin viikon kuluttua, ja mieheni ei jaksaisi jäädä kotiin vaan haluaisi lähteä 11kk ikäisen tyttömme kanssa mökille.

Imetän vielä ja tyttö syö jo hapanmaitotuotteita, juo piimää jne.
Mies on sitä mieltä, että tyttö pärjää ihan hyvin viikonlopun ilman tissiä, kun tekee puurot maitoon, ja antaa hapanmaitotuotteita joka aterialla.

Minua kuitenkin jännittää, onko se hyväksi tytölle.. Olemme kyllä alkaneet muutenkin vähentämään pikkuhiljaa imetys kertoja, koska palaan kohta töihin ja tyttö jää miehen kanssa kotiin.
Mutta juotuna esim piimää ei mene paljoa, muutama hörppy...

Olisi siis kiva kuulla jonkun muun suusta, onko ok, että tyttö ei saa tissiä viikonlopun ajan Vai sanonko että jäävät vaan kotiin.

Osittain tämä mun ahdistus voi johtua siitä, etten ole ollut aikaisemmin tytöstä erossa kun max 3 tuntia, vaikka hän hyvin viihtyykin isänsä kanssa

Jaa, mulla olisi ainakin tissit räjähtäneet maidon nousemisesta! Mut jos imetät jo vähemmän, niin ehkä sitä ei tapahdu. Varmaan menee hyvin kuitenkin. Mut joo, ehkä 1 vrk olisi parempi ens alkuun kuin suoraan 2.

Jos sinä etkä lapsi ette ole tottuneet niin pitkään yhtäkkinen erossaoloon, niin pystytkö nauttimaan ja rentoutumaan?
Vaikka kuinka hyvää tällaiset irtiotot tekeekin, niin itse ajattelisin että kantsii aloitellaan pikkuhiljaa. Tämä oli vain oma ajatukseni ja jokainen tekee kuinka hyväksi tuntee.
Eli tässä tapauksessa 1 vrk..

Jaa, mulla olisi ainakin tissit räjähtäneet maidon nousemisesta! Mut jos imetät jo vähemmän, niin ehkä sitä ei tapahdu. Varmaan menee hyvin kuitenkin. Mut joo, ehkä 1 vrk olisi parempi ens alkuun kuin suoraan 2.

Joo, no varmaan täytys munki pumpata muutamaan otteeseen Joo ehdotettu on tuota yhtä päivää, mutta ei jaksaisi kuulemma yhden yön takia lähtee ajelemaan..... Ehkä vaan sanon sitten että yksi yö tai sitten ei yhtäkään

Jos sinä etkä lapsi ette ole tottuneet niin pitkään yhtäkkinen erossaoloon, niin pystytkö nauttimaan ja rentoutumaan?
Vaikka kuinka hyvää tällaiset irtiotot tekeekin, niin itse ajattelisin että kantsii aloitellaan pikkuhiljaa. Tämä oli vain oma ajatukseni ja jokainen tekee kuinka hyväksi tuntee.
Eli tässä tapauksessa 1 vrk..

Luultavasti saan stressin aikaseksi ja mietin vaan että miten mökillä sujuu
Mutta en myöskään haluaisi pakottaa miestä olemaan täällä.. Ja mietin myös sitä että olisko hyvä sauma lopettaa imetys kokonaan Vaikka tietysti pikkuhiljaa lopettaminen olisi parempi, ja sitä olemme pikkuhiljaa jo aloitelleet

Joo, no varmaan täytys munki pumpata muutamaan otteeseen Joo ehdotettu on tuota yhtä päivää, mutta ei jaksaisi kuulemma yhden yön takia lähtee ajelemaan..... Ehkä vaan sanon sitten että yksi yö tai sitten ei yhtäkään

Joo toki voi pumpat :) Mutta kuka tietää, ehkä miehesi lopulta haluaa tulla itse aikaisemmin, jos vauva on kovin levoton ja kärsii eroahdistuksesta. No toivottavasti kaikki menee kaikkien kannalta mukavasti ja sinä saat nauttia kaverien seurasta rauhassa :)

Joo toki voi pumpat :) Mutta kuka tietää, ehkä miehesi lopulta haluaa tulla itse aikaisemmin, jos vauva on kovin levoton ja kärsii eroahdistuksesta. No toivottavasti kaikki menee kaikkien kannalta mukavasti ja sinä saat nauttia kaverien seurasta rauhassa :)

Joo, no sanoin miehelle, että menevät mökille, katotaan nyt se eka päivä ja yö ja jos menee hyvin eikä tyttö reagoi huonosti niin voivat olla toisen yön, mutta jos yhtään näyttää siltä että toinen yö ei oo hyvä idea niin tulevat sitten kotiin

KORVIKE!!! Siis korvike!!
Miten se nyt on unohtunut???

Ja todellakin tyttö voi lähteä isin kanssa. Pärjäävät varmasti.
Mutta ei mitää piimää, vaan korviketta!

Ja sinä pumppaat viikonloppuna muutamaan kertaan ettet saa rintatulehdusta.

KORVIKE!!! Siis korvike!!
Miten se nyt on unohtunut???

Ja todellakin tyttö voi lähteä isin kanssa. Pärjäävät varmasti.
Mutta ei mitää piimää, vaan korviketta!

Ja sinä pumppaat viikonloppuna muutamaan kertaan ettet saa rintatulehdusta.

Ei ole korvike unohtunut, vaan poika ei sitä yksinkertaisesti juo. Kaikki muu menee nokkamukista, mutta korviketta juo hörpyn max kaksi ja sit sylkee vaan kaiken pihalle.
Tarjotaan tiestysti, jos vaikka sitten kelpaisi, mutta hieman epäilen.

Yhteistyössä