Imettävät kuumeilijat

uskaltaudun luomaan tällaisen ketjun.. lähtiskö tällainen lentoon? löytyykö muita imettäviä mut kuumeilevia? Kepeään tai syvällisempäänkin keskusteluun? Olis kiva kuulla miten muilla menee, vaikuttaako kiertoon tms :love:
 
Minä imetän edelleeån. Imetettävä kyllä jo taapero.
Ei ihmeemmin ole vaikuttanut kiertoon. Paitsi muutamassa kierrossa luteaalivaihe jäi todella lyhyeksi ja muutamassa kierrossa tuli plussa, mutta sitte kemialiseksi jäi. Yksi kierto oli ainakin sellainen, että ovista en löytänyt j se kierto venähti pidemmäksi.
Nyt on luget apuna, josko näillä onnistuisi.
Ja maca ja foolihappo käytössä myös.
 
Mahtavaa @Mammakatri ! Kiva (tai ”kiva”) että edes joku samassa tilanteessa :love: Mulla alkoi kakkosen imetysaikaan menkat 1,5v kohdalla ja raskauduin nopeesti, mutta myös menetin vauvan. Sit menikin kolmisen vuotta ennen kuin seuraavan kerran tuli plus tikkuun vaikka yksi hoitokierroskin tehtiin. Tosin luovuttiin jo sit toiveesta lopullisesti ja söin pillereitäkin hetken aikaa.
Nyt kierto on hakusessa kokonaan, lähinnä luteaali ollu nää kaks kiertoo 4-5pv. Saa nähdä piteneekö yhtään. Tavallaan kuumeilen, tavallaan en..realismi on jo osin voittanut haaveet:unsure:. Ehkä enemmänkin kiinnostaa palautuuko kierto enää vai joko ikä alkaa näkyä :oops:
Miten sun ovis, onko se pysyny samassa paikkaa vai myöhentynyt? Tunnetko oviksen/oireet normaalisti?
 
Kyl mä tunnen oviksen hyvin. Nyt viime kierrossa oli kp 13 ha sitä ennen kahdessa kierrossa kp 17 (näissä kp 17 oviksen kierroissa oli kemialinen).
Yhdessä kierrossa oli kp 21. Menkat mulla on tullut ööh olikohan lokakuulta.
Kierot 22-40 paikkeilla. Nyt parissa viimeiseen kiertoon tasoittounut siihen 27-30.
Mullahan oli lyhyt luteeali vaihe parissa kierrossa ja sit noi kemialliset. Sain luget nyt avuksi.
Katsotaan kui käy.
Nyt kp 12. Ovis oireilee jo. Viime kierrossa ovisplussa kp 13.
Mies reissussa.
Onneksi huomenna kotiutuu, jos vaikka olis tarvetta miehellä.
 

Yhteistyössä